Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Kiskutya #3781 üzenetére


    szerintem az, hogy beküldted a csekk másolatát, elég ok, hogy visszakapcsoljanak, téged nem érdekel, hogy a feldolgozásuk milyen gyorsan halad, 72 órán belül vissza kellene, hogy kapcsoljanak. viszont van itt egy érdekes mondat. ahogy végigolvasom a mondatot, meg vagyok győződve, hogy járható az új, ugyanis leírja, hogy ha a szolgáltató érdekkörébe tartozó ok miatt kerül sor a szüneteltetésre, és ez a szüneteltetés meghaladja a 48 órát, akkor köteles megtéríteni az adott havi díjat, kivéve ha igazol ezt azt, hogy minden tőle telhetőt megtett, vis maior, stb, utóbbi ugye most nem áll fent, előőbi meg így ebben a formában, semmiképp sem elfogadható. vagyis mivel a saját érdekköre, hogy lekapcsolták a szolgáltatást, (saját döntésük volt, nem külső hiba) és a fax beérkezésétől számított 72 órán belül nem cselekedtek (ez pont ugyanaz a kategória, mint egy hibabejelentés, amit 72 órán belül el kell hárítaniuk), akkor onnantól indul a 48 óra. vagyis ha a fax beérkezésétől számított 72+48 órán belül sincs műsorod, simán kérheted erre a pontra hivatkozva, hogy a tárgyhavi számládat írják jóvá. ennyi, viszont látásra... ;)

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Superman

    nagyúr

    válasz Kiskutya #3781 üzenetére

    Na ez nálam a következőképpen ment: DIGI megrendel, káosz az egész nem jönnek bekötni. Szólok ismerős szerelőnek, kijön beköti. Nem kell heteket várni, hurrá. Mondja, hogy a bekötés ingyenes, hurrá.Számlákat fizetem 5000HUF körül, mert premium csatornák is vannak benne. Egyik reggel mit tesz Isten nincs TV, hozzáférés megtagadva minden csatornán. Felhívom az ügyfélszolgálatot, az ok: nem fizettem kia bekötés díját, 2400HUF-ot. (????) Ezek szerint nem ingyenes. Jó, mondom, de ennyi pénzért letiltanak? Végül is be van fizetve a havidíj. A hölgy ugyanezt mondta, hogy csak a számla beérkezése és elkönyvelése után tudnak visszakapcsolni. Bemegyek a helyi hevenyészett ügyfélszolgálatra. Előttem már emberek tucatjai álldogálnak. Szóba elegyedek egyikükkel és kiderül, hogy őt is ugyanezért korlátozták le, szüntették meg az adást. Aztán kiderül, hogy szinte mindenki ezért áll sorba. Persze sorszámosztó automata nincs, ahogy esik úgy puffan a sor, meg a sorrend. Végül sorrakerülök, fizetek, mondom a hölgynek, hogy ha már számítógép van előtte, jelezze a központnak, hogy megtörtént a befizetés. Azt mondja, a visszakapcsolás automatikus. OK mondom, de azért én még felhívom az ügyfélszolgálatot. Felhívtam, de a hölgy leanyázott, mert nem értett a számítógéphez, én meg elküldtem a jó édes....újabb hívás, itt már egy higgadtabb emberrel beszéltem, aki már észlelte, hogy megtörtént a befizetés és intézkedett is. Estére vissza lett kapcsolva. 12 órás kiesés volt a szolgáltatásban. Ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák