- Proxmox VE
- Gmail
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- VPN topic
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim74
nagyúr
válasz azorahai #84037 üzenetére
Szia!
Érdemes az NMHH-nál megszellőztetni ezt?
Röviden, nem. Hosszan, az NMHH csak az ASZF-ben foglaltak betartását ellenőrzi. Ott a garantált van megadva, az pedig megvan. Annyit tehetsz, hogy ragaszkodsz ahhoz, hogy küldjenek ki szerelőt. Itt benne van a pakliban, hogy kijön, rámér és fizeted az 5k kiszállási díjat, ha úgy áll hozzá, mint a tier 1-es ügyintéző. Esetleg próbálj ONT újraindítást, hátha segít, szomszédokat kérdezd meg, hogy náluk milyen a sebesség.
Ezt az utat jártam végig az elmúlt két hétben. Próbálj meg másik géppel mérni. Lehetőleg Intel procissal (nem,nem akarok AMD flame-t kelteni, de lehet, hogy engem a Ryzen megsz*patott, de még ez sem biztos, karöltve egy ASUS routerrel... ).Ja és még egy. Ha a telefonos ügyintéző azt mondja, hogy ránézett az eszközödre és minden rendben van (jelszint, sebesség), akkor érdemes elhinni neki, mert egy órával ezelőttig nem hittem én sem, de bebizonyosodott, hogy valóban látják az értékeket távolról.
Én most szedem össze a gondolataimat, hogy megosszam a fórummal az "ámokfutásomat" .
Még most sem hiszem el, hogy így megsz*pattak a hardware-eim...Ja és nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget és, hogy elviselték a nyavalygásomat , és ezúton kérek elnézést a DIGI-s munkatársaktól, hogy kiakadtam rájuk... (ez egy nagyon szégyellem magam smiley...)
[ Szerkesztve ]
-
PBA
aktív tag
válasz azorahai #84037 üzenetére
Uhh, ne haragudj, de ez sokkolt, ez valami angol fétis? Borzalom...
Szóval kicsit hasonlóképp megfogalmazva: ha megvolt nálad a double check, hogy minden customer owned equipment working well, akkor írj egy levelet az NMHH-nak, hogy a providered nem nyújtja a kínált bandwidth-et, és a level1 customer support lepattintott. Mellékeld a measurebox statját is. Aztán hátha... azt azért javaslom, hogy emberi nyelven írj nekik, ne pedig hunglish-ül, úgy inkább fognak veled foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
- Dell UltraSharp U2722DE gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen