Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CirrMee

    addikt

    válasz pinnacle #85049 üzenetére

    Remélem a DIGI-től is olvassák ezt. Én biztos, ami biztos továbbítottam nekik. :) Azt kellene tudni, hogy az ügyfelek mekkora része használ saját router. Ha csak pár % akkor lehet nem foglalkoznak vele.

    Elég sokan csak a kapott ONT -t használják, mivel az is működik, saját eszközre meg nem hajlandóak beruházni. Gyaníthatóan ezt a réteget csak az érdekli, hogy működjön. A szolgáltató meg eleve túlteljesítette a szerződésben foglaltakat, mert csak az ethernet végpont kiépítését vállalja.

    Gigabitre módosítani tényleg csak személyesen lehet? Ezt mondták a telefonos ügyfélszolgálaton. Bementem, ott meg azt, hogy lehet telefonon is, csak valószínüleg nem akartak foglalkozni velem. Állítólag a webes felületen is megcsinálhattam volna, de én nem találtam csomagmódosítási lehetőséget. XIII. kerületben nem tudtak időpontot adni, majd hívnak. Gondolom azért meglesz 15 napon belül.

    Szerződésmódosításhoz papírmunka lesz, szóval nem sok értelme van online/telefonos tötymörgésnek, ha mindenképpen be kell majd menni utána. Kivéve ha éppen az adott címen jár egy üzletkötő, és ott kerül lepapírozásra a rendelés/FTTH átállás.

    “Az a baj az interneten terjedő idézetekkel, hogy sosem tudhatjuk biztosan, ki írta.” (Petőfi Sándor)

Új hozzászólás Aktív témák