-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
adakiller
senior tag
válasz TeeJay #16871 üzenetére
nem szeretnék vitatkozni, és nem is kötekedésnek szánom, de sztem az ncore pont rossz példa, mert rég nincs arány-aránytartás-aránynövelés, másik meg megnéztem pár nagyobb filmet (gravitáció, szupercella, A hobbit: Smaug pusztasaga ), és minimum kb 3-4 óra (vagy még több) alatt teszik fel a teljes palettára az adott filmet.
Nekem pl 20/10-es csomagom van, ha kell vmi nagyobb méretű torrent, azt pl este géplekapcsoláskor(10 után) indítom a routerbe, mert az úgyis 0-24-be jár. nincs olyan film vagy bármi más, amit azonnal meg kell néznem, 1 napot minden várhat .
véleményem szerint lesznek a mostaninál terheltebb időszakok, de hogy nem lesz emiatt a sávszélnövelés miatt drasztikus fennakadás az is biztos.
-
adakiller
senior tag
openwrt alatt mik a tapasztaltok sebességügyileg? 50/30-nál max 30/15 jön ki(TP-Link TL-WDR4300 v1 - OpenWrt vargalex v1.1.7 r35342). speedtestnél megvan a max 50/30. elég torrent fut, és lenne is mit uppolni
-
adakiller
senior tag
nálam most már minden külföldi oldal elérhető
-
adakiller
senior tag
nem is értem minek seedszerver digiseknek... 20/10-el bh-n top 200-ba benne voltam fixen az elmúlt pár hónapban folyamatosan. ncore-on meg 48 óra minimum seed elég
-
adakiller
senior tag
email-re is megcsinálják mindenféle indoklás nélkül másnapra megvolt. csak egy router restart kellett
-
adakiller
senior tag
megjött a 100-ról 1000-es csomagra való igényemre a válasz 24 nap után:
Területileg illetékes munkatársaink visszajelzése alapján tájékoztatjuk, hogy a DIGINET 1000 internet szolgáltatás létesítésére technikai okok miatt nincs lehetőség.
Bp. 4.ker.
megnézzük mit tud a konkurencia legalább lesz Spiler is
[ Szerkesztve ]
-
adakiller
senior tag
válasz TeeJay #56865 üzenetére
ráadásul nekem nincs teló és nem is kell UTP a pecóban, szóval nálam nem is kellene nagyon sokmindent csinálni, mert 1 éve lett bekötettve
írtam nekik, tegnap délelőtt, hogy akkor 500-as csomag vagy legyen szíves tájékoztatni, hogy milyen módon mondhatom fel az előfizetést.
persze válasz sehol, de nem is izgat, mert egy ügyfél nem ügyfél úgysem egy ekkora cégnek
-
adakiller
senior tag
válasz #69059072 #57069 üzenetére
Nálam is ez volt... Szartak rá, majd jött az elutasítás. Kb egy hete válaszoltak a karácsony környékén leadott igényre, amire válaszoltam hogy 1000-es helyett 500-as megoldható-e (nyilván nem). Ha nem akkor milyen módon szüntethető meg a szerződésem? Válasz egy hete nem érkezik. És én is az írásos kommunikációnak vagyok a híve(nem véletlenül).
Véleményem: ritka tróger egy cég ügyfélkiszolgálás szempontjából, amúgy meg ár érték arányban meg Top1-es. Addig jó amíg nincs velük gondod.
[ Szerkesztve ]
-
adakiller
senior tag
Nekem semmi hátrányom nem lett ebből, mivel már meglévő előfizető vagyok, és csak csomagváltási igényem van (volt). Telefonálni meg azért nem fogok mert anno én is voltam ügyfélszolgálatos és fél perc alatta felmegy a vérnyomásom mikor nem tudnak rendesen válaszolni, hülyének néznek stb. Diginél is volt erre példa mikor NAToltak. Bekötéskor mondtam a szerelőnek, hogy ne natoljanak. Azt se tudta mitől beszélek mert a digi nem csinál ilyet. Előtte hívtam fel az ügyfélszolgálatot. Rögzítik az igényt, majd 2 napra jött a NAT. Hívom őket mi a probléma, válasz :írásban kellett volna jelezni... Erről ennyit.
És az hogy munkaerőhiány van a szerelők között semennyire sincs köze ahhoz hogy a központba nem válaszolnak annyit, hogy még türelmét kérjük a válaszig (akár lehetne egy automatikus üzenet is a 15. napon ha nem kerül lezárásra az igény).
Szóval én is így vagyok nem minden a pénz, hanem nálam a szolgáltatás minősége az elsődleges amibe beletartozik az ügyfélkiszolgálás is.
4 éve vagyok előfizető osszessegeben 2 ingatlan esetén és tény, hogy maga a szolgáltatás minősége kifogástalan de ha valamit cselekedniük kell, ott már lehetnek gondok.
U.i.:az ügyfélszolgálat a cég arca! Nekem legalábbis ezt tanították anno...
[ Szerkesztve ]
-
adakiller
senior tag
válasz viktorhu #57083 üzenetére
Félre értettél
Nem a szerelőknek van köze a natolashoz, hanem ahhoz hogy, hogy olyat állít ami nem igaz (diginel nincs natolas). Ezért hívtam fel a jelenlétében az ügyfélszolit, ahol kértem hogy rá se tegyék a NAT-ot. Rátették, majd újra hívtam hogy miert tették rá mikor kértem hogy ne. Erre jött a válasz, hogy írnom kellett volna, mert annak nyoma van... A jelzésemet meg nem látja, lehet elfelejtette a kolléga rögzíteni...
És egy levél nem tud elkallódni egy CRM rendszerben... Kivéve ha trehány a dolgozó.
Részemről lezárva ez a téma, béke van és vannak ennél sokkal fontosabb dolgok is 🙂
További szép napot kívánok mindenkinek!
-
adakiller
senior tag
Köszi az infókat. Itt több infót be lehet gyűjteni mint a szolgáltatótól
-
adakiller
senior tag
válasz knuckle #57268 üzenetére
11 nap után most kaptam választ a teljesen normális stílusban feltett kérdésemre:
"Köszönöm szépen a válaszát, mégha ez nem is pozitív.
Egy dologgal kapcsolatban kérném szépen a segítségét még. Ha az 500-as csomag sem megoldható akkor a szerződés felmondását lehet szkennelt dokumentum alapján intézni vagy be kell menni személyesen egy Ügyfélszolgálatra?
Előre is köszönöm szépen a válaszát!"
Válasz :
500-as kérdésre válasz nincs, helyette az ászf-ből ctrl+c, ctrl+v beillesztett válasz a felmondással kapcsolatban amin még egy nyomorult aláírás sincs hogy kitől kaptam
[ Szerkesztve ]
-
adakiller
senior tag
válasz adakiller #78859 üzenetére
szerintetek kinél lehet a hiba?
Digi kijött a lépcsőházba vmit csinálni csütörtökön (gyanítom switch egyik portjából átdugták a másikba az FTTB kapcsolat UTP kábelét).
ugyanúgy csomagkimaradásom van azóta is, de egyidőben pingelem a cnn.comot, a bixet, és az indexet. hol egyiken hol másikon előjön egymás után több csomagkimaradás, de nem egyszerre mindhármon egyidőben. próbáltam 2 különböző routerrel (google és digi dns-el is), 2 különböző gépen, routerek nélkül direktbe csatlakozva a digi PPPOE-re. Minden esetben 10-20 percenként előjön egy ilyen.
3 éve vagyok digis, az 1-1 áramkimaradás utáni 1-2 órás netkimaradást leszámítva sose volt semmi problémám, viszont ez az állapot már hétfő óta jelen van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen