Új hozzászólás Aktív témák

  • tirszin

    senior tag

    válasz MR007RM #3035 üzenetére

    Igen, igazad van. A nagyobb akkusúly ellenére nyilván többet fogsz repülni, mert a gépnek van egyéb (ebből a szempontból holt) tömege is. Az akku növelésével a holt tömeg aránya csökkenni fog!
    Egyébként nem akkora gányolás, illetve beavatkozás, hisz még cellánként sem kell rákötnöd, csak a teljes akku 2 végét. Ha párhuzamosan kötsz a gyárival ily módon egy másik akkut, további előnye, hogy az eredő belső ellenállása a felére fog csökkenni. Tehát kevésbé melegszik az akku és a nagy terhelőáram miatt később zuhan be a kritikus feszültségre!


    A Mavic 2-nél már én is gondoltam ilyesmire, ha megnyúlik majd valamelyik akkum annyira, hogy érdemes lesz szétszedni.
    Amúgy a Mavic 2-nél az igazi tuning az lenne, ha a gép fogyasztása nem lenne harmad annyi mint a repüléshez való energia! Ha lesz időm, 1x ezt is megcsinálom. De ez már nyilván inkább a gyártó dolga, illetve felelőssége lenne. Pl. úgy megoldva, hogy kipkapcsolhatóak, ha a biztonságnál fontosabb a hosszú repülési idő egy adott feladat során.
    De itt még messze nem tartunk. Egyelőre nagyon tapsol és örül mindenki, hogy egyáltalán vannak ezek a még bőven fejlesztendő kis eszközök. :)

    Rendezvényfotózás, kerékpárversenyek: https://nutrixxion.hu/tirszinfoto Fb.: https://www.facebook.com/tirszin.foto

Új hozzászólás Aktív témák