Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Hasonló a véleményem. Nem elég egy fatbike kerék, ha mellé nincs se profi dizájn és még borzalmas súly is van a nem kért extrák között. Ez a 2000W PMPO-os gettoblasterek szintjén van. Még pénzért sem használnám. Süt belőle hogy minden tekintetben a legolcsóbb alkatrészt használtak ahova csak lehetett. Gondolom millió és egy kínai manufaktúra ontja ezeket. Nekem Fiido DS4 van, de az se jobb, csak jó időben indult és az alapozta meg a márka nevét, nem a minőség. Tele szabványtalan megoldással és műszaki zsákutcával, így fejleszteni, cserélni kb. lehetetlen. Tele logikátlan megoldással és olcsósítással.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz mauimagic #28 üzenetére
A probléma az, hogy ezeken kívűl szinte csak olyan e-bike -ok vannak, amire mikroszkopikus az itthoni fizetőképes kereslet. Egy megfizethető, de már minőségi brand nem létezik, vagy nagyon minimális. Külföldön talán szerencsésebbek, de itthon sehol semmi. Az árakon a forint meg a magas áfa is csak ront.
Az ebike bekerült a smart, green, bio, eco, ev és hasonló termékek közé, amiért már csak azért is extra magas felárat kérnek mert létezik.Több mint másfél millió a legolcsóbb e-bike amin van hátul is rugózás és legalább casual sportolásra jó. Még egy Decathlonos Rockrider is 1 milliónál indul másod-harmadvonalas alkatrészekkel tele.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ez egy moped, nem kerékpár... csak trendibb e-bike-nak hívni, mert abban több a pénz.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, ha kerékpárként szeretnék eladni, vegyék le róla a “gáz kart”. Nézzék meg úgy mennyit adnak el. Nekem csak egy Fiido D4S van, a súlya kevesebb mint a fele ennek, és nem fatbike kereke van, aminek a hajtása extra nehéz, de mikor lemerül az akku, érezhetően nehéz hazahajtani ezt is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Az ebike-nak valódi piaca van a sportolás mellett, sőt a sport célu használat a másodlagos, ahogy a normál kerékpároknál is, de ez olyan egy Hummer a városban. Borzalmasan túlhízlalt, szinte nélkülöz bármilyen mérnöki tervezést. Ez egy tank, egy tank gyenge alkatrészekből összeállítva.
Tudom, az elérhetőbb árú ebike-ok szinte mind ugyanezeket a brandless, vagy budget brand alkatrészeket tartalmazzák, ahol a csúcs a Shimano ultra budget tourney váltórendszere, de hogy valaki felhízlalja súlyban ennyire és azt mondja mehetsz terepre az felelőtlenség. Tudom szinte minden ismertebb ilyen márkának van ilyen modellje és azokat hasonlóan elitélem, nem csak ezt. Ez egy termék aminek nem kellene léteznie, főleg nem ebike-nak nevezve.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Motorolaj és szűrő topik
- Ubuntu Linux
- Automata kávégépek
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen