- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dvdbackuper
őstag
válasz New Bluestar #45395 üzenetére
Angliában élek, ha kell segítség, szólj...
-
New Bluestar
tag
válasz dvdbackuper #45401 üzenetére
Köszi szépen, priviben írok neked majd
-
krikka
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék egy csomagomra trackinget kérni. Addig oké, hogy +3 dolcsi, de ezt hogyan kell hozzáadnom az összeghez? -
totyak
aktív tag
Ha egy termék előbb eltűnik az ebay oldaláról, mint ahogy lejárna az ideje és ezt írja, ha bemásolom a linkjét: "This listing has ended.", akkor az el lett adva, vagy az eladó levette valamiért? Vagy ezt így nem lehet tudni? Köszönöm
-
sonar
addikt
Hi,
Van arra vmi szabály, hogy hány napon belül kell postázni a cuccot?
Eddig akárhányszor rendeltem 1-2 napon belül feladták, most viszont már 4 napja semmi.A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
htc07
addikt
Ha arra gondolsz, hogy ebayen bejelöli a távolkeleti kollega, hogy feladta-e, az általában nem mérvadó. Azt, hogy mikor adta fel, a borítékon fogod látni, amire nyomnak dátumot a postán a legtöbb esetben, pl. [link] jobb oldali matrica. Van, hogy 3 perccel vásárlás után már be van jelölve, hogy feladta, de olyan is történt már, hogy elfelejtette bejelölni és megjött a csomag (ez utóbbit nem tapasztaltam még, csak hallottam).
[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
őstag
Üdv!
Hülye kérdés (de először rendelek ebayról), tőle mrejek rendelni? Egy Lumia 520 digitizert rendelnék 3600-ért. Látom a visszajelzéseket, de ti mégis tapasztaltabbak vagyok.
-
k.kristof
őstag
válasz Tomi0703 #45409 üzenetére
A negatív értékeléseket szoktam megnézni rendelés előtt, és a pozitív-negatív arányt. Úgy látom a szokásos nem működik/nem érkezett meg/nem jó méret kifogások vannak, a negatív értékelések aránya pedig bőven 1% alatti. Rendelj, aztán ha gond van, az eBay Buyer Protection megvéd.
-
SUPREME7
őstag
Aki még nem tudná, a HKiPOST-os TN-ek fake nyomkövetési számok, egy fake oldalon. 1,5 hete írtam egy kínai eladónak, hogy még nem jött meg a cucc 40 napja. Írta, hogy várjunk egy hetet. Ok. Tegnapelőtt ráírtam, hogy még mindig semmi. Felajánlotta, hogy újraküldi, mondom jó, de akkor TN-el küldje. Az nem fér bele. Mondom akkor fizetem a postaköltséget. Erre visszaír, hogy hagyjam, jófej lesz és feladja TN-el. 1 óra múlva küld egy ilyet:
The tracking number of the item is : RE103717490HK
You can check about it in the website as follows: http://www.hkipost.cn/Kb fél perc google kereséssel rá lehet jönni, hogy kamu. Írtam neki, hogy ezzel nagyon mellélőtt, és nagyonnagy sebességgel jöhet a refund. Ma reggel jött a pénz, meg a lécccciléccci ne adj negatívat, meg a "Hope to do business with you next time, we will offer the best price and quality to you."
Ja és még adós vagyok a tablet doboz eredménnyel, az ebayes arc írt egy hosszabb levelet amiben kifejtette, hogy bár megérti a problémámat, és bár nekem ad igazat valamint felvezetik az eladó adatlapjára ezt negatívumként, sajnos az egyetlen lehetőség habár megérti, hogy ajándékba vettem, hogy visszaküldöm és visszakapom a pénzt. Szóval lehet örvendezni
[ Szerkesztve ]
-
MurdR
veterán
Sziasztok. Ma reggel jött meg egy HP noti hűtője amit rendeltem ebayen. A leírásban új volt, és gyári, ennek ellenére tiszta karc, kopás, és deformáció. Refund? Mi a menete? Vagy először vegyem fel a kapcsolatot az eladóval?
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
AGE-T
senior tag
Sziasztok!
Ha Európába küldök valamit (európa+) Magyar postán keresztül, akkor a tracking number alá mit írjak (Carrier?). Nem látok listát amiből lehetne választani.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
-
-
Xantomas
őstag
Kitől rendelted?
Én most szenvedek egy alaplappal, ami lesarkazott gpu-val jött, végre egy hét után elküldte a postacímét, ahova visszaküldhetem (sűrű bocsánatkérések közepette, illetve szabadkozott, hogy már elküldte a címet, de még a spamek közt se találtam). Állítólag viszautalja paypalon keresztül a visszaposta árát is.
[link]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dave0825
őstag
Heló mindenki! Mivel itt jóval tapasztaltabb emberek vannak mint én, erről szeretnék megtudni mindent, amit érdemes (jót jelent-e v. rosszat, meg fogom-e kapni a terméket, meg ilyenek):
Please click this link to view shipment pictures of your order:
http://ebay.dib-bid.com/ebay_order.html?.........Your ordered item has been dispatched, or partially dispatched if you ordered several different items (Please see your eBay account for further shipping details).
We hope you are satisfied with our service. We are also looking forward to receiving your positive feedback with 5-Star detailed seller ratings after you get the item.
If you have any further questions, please feel free to contact us. In our experience it is always more efficient to contact the seller, rather than leaving negative/neutral feedback or opening a dispute to solve any problem occurring on eBay.Arrival Time Statistics:
Shipping Time
Best Regards,
eBayer shcfstoreEz a 3. ilyen e-mail amit kaptam, a többi rendelésemnél nem ilyet küldtek, hanem olyat, hogy "Your item is marked as shipped."
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
k.kristof
őstag
válasz dave0825 #45420 üzenetére
Sablonszövegnek tűnik, ha egy dolgot rendeltél, akkor postázták, ha többet, akkor lehet hogy csak egy részét adták fel egyelőre, továbbiakért lásd az eBay accountod. Utána már csak a szokásos rizsa, hogy ne adj nekik negatívat vagy semlegeset, csak pozitívat.
A kérdés az, hány dolgot rendeltél ettől az eladótól? Ha többet, akkor nézd meg a fiókod, ott kell lennie valami infónak. Nekem még nem volt ilyen, egyszerre egy embertől mindig egy dolgot rendeltem, úgyhogy nem tudok irányt mutatni, merre keresd.
-
matykooo
aktív tag
Sziasztok!
De rég jártam erre Illetve elég régen nem is rendeltem semmit ebay-ről Valahogy nem kellett az elmúlt időszakban semmi
Szóval egy kis újdonságot vettem észre, legalábbis nekem az volt gondolom aki rendszeresen rendelt az elmúlt időszakban annak már nem volt az...
Tehát rendeltem pár dolgot június elején, 1-2 dolog nem jött még meg, és lassan kifutok az időből, így gondoltam ráírok az eladóra, hogy mizu tud-e valamit, meg hogy várok még 2-3 napot, de ha nem jönne meg akkor dobja már vissza a pénzem... Az ebay pedig egyből nyitott egy case-t... ez hogy működik? (beírtam hány terméket nem kaptam meg, mit szeretnék (full refund) meg leírtam hogy mi van, tehát mintha paypalon lenne)...
Tehát ha nem jön meg a termékem nyissak paypalon is case-t, vagy már elég ez az ebay-es és nincs semmi más további teendőm, visszakapom a pénzem és annyi? Vagy ez miként működik, mert ez nekem egy teljesen új funkció
köszönöm a válaszokat és elnézést ha esetleg ezt már milliószor kérdezték volna
Üdv: Máté
''a walesi srác aki legenda lett''
-
sanzi89
addikt
Van esetleg valamilyen bejáratott márka a CR2032-es elemek közül? Csak villogóba kellene valami olcsó megoldás, ami nem ultra gagyi.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz somnia #45426 üzenetére
Melyik boltban, milyen elem? Nálunk a helyi fotós boltban, ahol többféle elemet is árulnak 250FT egy noname cucc, eBay-ről pedig 100Ft-ért kapok Maxell elemet, ha veszek 5DB-ot, és ki se kell tennem a lábam a lakásból... Tehát drágább, és macerásabb boltban venni.
Mostanában egyre több dolgot veszek eBay-ről, mert számomra kényelmesebb, mint boltokba járni, hogy hol van ez meg az. Persze vidéki kisvárosról beszélünk, nem Pestről. Múltkor egy szerelhető tápcsatlakozót kerestem, megyeszékhelyen 3 darab elektronikai boltban töltöttem el összesen 3 órát utazással együtt, és nem kaptam. Neten eBay-ről 5 perc alatt megtaláltam nevetséges áron, egy hátrány van, hogy kb 3 hét múlva várható.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
somnia
őstag
-
atala
addikt
válasz sanzi89 #45429 üzenetére
Én is az ebay-ről rendeltem gomb elemeket, ha jól emlékszem olyan 1 dollár körül az 5 db 2032-est. Aztán láttam, hogy járnak hozzán a faluházba minden második héten árusok, akik zömével kínai cuccokat árulnak. Ők 199 Ft-ért adják ugyan azt a márkát. Mindenféle van náluk. Azt hiszem, nem rendelek többet gomb elemet kínából.
-
Bence123
tag
Én megvettem anno DX-en a legolcsóbb/legtöbbet értékelt dolgot, és tökéletesen működik. Lámpában van, naponta használom, nem vettem észre, hogy hihetetlenül szar lenne. De ha teszem azt feleannyi ideig is bírja mint egy darab márkás 90 Ft-ért(helyben egyébként én nem kapok ennyiért), hát ez akkor is 5/10 darab 200-300 Ft-ért.
-
Vasinger!
nagyúr
2014.06.14.-én rendeltem egy terméket, amire Estimated Delivery: Thu. Jun. 19 - Wed. Jun. 25 volt megadva. Ez meg is érkezett 19.-én. De mivel rossz volt, ezért nyitottam egy case-t és kértem, hogy küldjön egy újat az eladó. Ennek mikorra kéne ideérnie, meddig maradhat nyitva a case amíg vissza tudom kérni a pénzemet?
-
dave0825
őstag
válasz k.kristof #45421 üzenetére
Konkrétan erről a termékről van szó, szerintem 1 csomagban van a 4db, úgyhogy nem tudom, hogy oszthatná több felé
Remélhetőleg akkor nem kell vele foglalkoznom, talán megjön Köszi szépen a választHuawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
NORBl
aktív tag
Írtátok, hogy bizonyos időn belül összeszedett case-ek nem tesznek jót az acc-nak. Ezt, hogy kell értelmezni ? Ha én eddig csak other-ben megegyezve kaptam full refund-okat, akkor nem fenyeget ez a probléma, akármennyit refundolhatnak így (otherben) ?
+
Megegyeztem egyik eladóval, hogy ha megjön a csomi, akkor kifizetem újra. Ilyenkor felveszem vele a kapcsolatot, és ő informál mindenről ? Valamilyen link-et olvastam itt a hsz-ban.
-
havri1
félisten
Összesítésben ugyanúgy ott a refund, szóval sztem teljesen mind1, hogyan éred el, a vége a lényeg.
De ez csak tipp..senki se tudja a tutit megmondani, változóak a figyelmeztetések ezzel kapcsolatban ebayen.
Nekem még semmi se volt. Összesen 5 casem volt, és 8 refund, vagy parital refund. 78 vásárlásra, és semmit se kaptam.havri
-
atala
addikt
Most megint lett egy pozitív élményem a Kínai eladókról. Rendeltem tabletre fóliákat, és az egyik garnitúra (5db) nem volt jó méretű. Rosszul írta ki a hirdetésben. Jó pár leveles egyeztetés után írta, hogy küldi a jó méretet. Próbált rábeszélni, hogy vágjam méretre, és akkor vissza térít 1,5 dollárt, de felajánlotta, hogy ha nem jó nekem, akkor küldi az új fóliákat. Inkább azt választottam, mert nem kell vissza küldenem a rosszakat.
-
havri1
félisten
válasz Vasinger! #45434 üzenetére
case 30 napig marad nyitva. Niytástól számítva 8 napod van levelezni a case-n keresztül az eladóval. 8 nap után tudsz követelni, amit az ebay dönt el, kinek a javára. Na ezt megfogalmaztam, de érted.
30 nap után lezárul, ha nincs döntés, buktad. Ha lezárod, hogy nincs döntés, buktad.Véleményem szerint, case-t csak akkor érdemes nyitni, ha otherben lelevelezve nem született pozitív döntés. Tapasztalatom szerint, top rated eladók nem szarakodnak a refund-al, még ha nem is ők a vétlkesek, ilyen 1-2e ftos tételnél van akkora árrésük, hogy nekik megéri a refund, és a cserébe adott pozitív értékelés.
Szóval először other/levelezés, és ha nem ajánl fel olyat, amivel megelégedik az ember, akkor jöhet a semleges vagy negatív megemlítése, és ha erre se reagál, akkor case.A várható szállítás utolsó napja elött 1-2 nappal szoktam otherben írni, és utolsó nap case.
Nem várom meg a szállítás utáni 30 napot, felesleges. Úgy van kalkulálva a szállítás, hogy annak 99%-ban meg kell érkeznie. Általában 2 hét a szállítási idő, és 4 hét szokott lenni megadva.
Ha addigra nincs itt, nagyon kicsi az esélye, hoyg megérkezik. (bár erre is volt 2 példám, 58 és 64 napra jöttek meg)[ Szerkesztve ]
havri
-
Toma
tag
Üdvözlök mindenkit!
Röviden leírnám a sztorit.Rendeltem ebay-ről egy fotos hátizsákot, amiért paypal-on elutaltam az árát cirka 10 ezer forintot, a vásárlást követő pár másodpercben már full refundolta az eladó a tranzakciómat.Pár perccel később ugyanezen táska ugyanezen eladónál már 16 ezer forintért volt elérhető, majd másnap már csak 7 ezerért.Írtam az eladónak, miért refundolt és miért nem vásárolhattam meg én a táskák egyikét? Mire ő azt a választ küldte,hogy bocsi ez csak az ő jó öreg régi vevőinek biztosított kedvezmény volt én pedig erre nem vagyok jogosult, holott ez a kitétel sehol sem volt feltüntetve!A kérdésem az lenne, hogy ezt simán megteheti, semmiféle retorzióra nincs lehetőség ezesetben? Megköszönném ha valaki segítene. Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs