Új hozzászólás Aktív témák

  • Laraxior

    titán

    Lenne egy kis gondom. Emlékeztek, hogy eladtam, pár kólásüveget ebayen. Konkrétan alupalackos 250ml-es kóla volt. 5db tett ki egy szettet. El is küldtem 5 szettet a világ minden részére.
    Ma írt az egyik arc, hogy horpadás van a palackon, mit tudnék tenni az ügy érdekében.
    Visszaírtam neki, hogy sajnálom, a fotókon a hirdetésben látszódtak a meglevő sérülések, amik nem horpadások, csak festékkopás, amikor egymásnak ütődik két üveg, és ott lejön a festék, így vettem, a képeken is látszik. Kértem tőle fotót, hogy fotózza le a sérülést, és megkérdeztem, hogy a doboz sérült-e, amibe csomagoltam.
    Válasz: Nem vagyok jó a fotó feltöltésben, a legtöbb horpadás a hátulján és az alján van, kitenni oké, csak nem szereti ha a drágán megvett cucc nem olyan állapotú. Van-e másik, nem kell, hogy tele legyen,mert neki üresen kell.

    1. kérdésem: Minden új eladót szopatnak?
    2. Fotó nélkül eszemben sincsen egy dollárt sem visszaadni, sem másik pakkot küldeni.

    Gondolom bebassza a negatív értékelést, holott, ha tényleg sérült a szállítás során, mert előfordulhat, akkor természetesen visszaadom a pénze egy részét.
    Ez ellen lehet valamit tenni? :F 12 értékelésem van, de csak vásárlásból, eladásból nincsen... és pont ilyen gyökérbe botlok bele.

    Ha én valamit sérülten kapok, akkor fotózok, hogy bizonyítsam az igazam, de így, ilyen cigány módon.... :W

    "Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

Új hozzászólás Aktív témák