- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- XPEnology
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
válasz MaTpr0F #66949 üzenetére
Mennie kell, valami béna embert fogtál ki, vagy rosszul mondtad mit szeretnél. Én rendszeresen küldök nemzetközi "levélpostai küldeményeket" 500-1500g között. 13000 Kanada nevetségesen sok, tényleg megoldható annyiból mint ami V/ screenshot-ján szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
gorje
senior tag
Mire erdemes meg figyelni cn23 eseten? Mert amit irtal, az nekem teljesen uj. En holnap adok fel egy csomagot japanba EMS-el. 2 db cn23 kell angol nyelven. Jo az altalad linkelt vagy inkabb az angol nyelvu cn23-at toltsek ki (ami a posta oldalan van)? Paypal szamlat/kivonatot csatoljak szerinted? Minden hasznos infot szivesen fogadnek.
-
szmyky
aktív tag
Üdv!
Nyitottam (2017.márc.4-én)1 request-et, mert egy csomagom nem érkezett meg - 2017.jan.17-én lett rendelve.
Az eladó már másnap reagált, hogy várjak még egy kicsit, hátha...
Mivel rendes csávó vagyok, írtam neki, hogy OK!A kérdésem az lenne, hogy egy request meddig lehet nyitva? 30nap?Mikor zárja azt az ebay?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Japánba inkább az angol nyelvű, az is letölthető. Azzal tudnak kiakasztani, hogy az istenért nem akarják megtalálni az ingyenes nyomtatványukat, amihez régebben járt az átlátszó felragasztós müa tasak is.
PP akármit nem kell csatolnod, azt majd ha a japánok vámolják akkor bekérik a címzettől. Nem "üzleti" eladónak minősülsz, ezért nem vagy importőr, nem minden kell. -
Topikgazda
válasz szmyky #66954 üzenetére
A megnyitástól számított 30 nap és automatikusan záródik. Ezen időn belül kell esetleg kérni az eBay segítségét. (ask us to step in and help). De ez az Összefoglalóban is olvasható: A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében Case, request, ahogy neked jobban tetszik, case-ként maradt meg a köztudatban.
[ Szerkesztve ]
-
-
mokus1
addikt
A case kapcsolatban mi a véleményed? Próbáltam keresni a fórumban de nem találtam.
Röviden a történet, hogy ne kelljen visszakeresned:
- Eladtam egy CPU-t.
- A megérkezés után 1 hónappal írt a vevő, hogy nem jó a termék
- Return elfogadása-> azóta 6 nap telt el.
- Nem adta fel
- Írt egy levelet, hogy az alaplap volt a hibás
- Írtam, hogy akkor törölje a returnt.
- Nem történt meg.Ebaynek írjak gondolom, hogy legyen valami. Jól gondolom? Vagy esetleg várjak még? 3 napot említettél feladási határidőnek.
-
Dayco
tag
Nincs egyik helyen sem, ahol írtad. Olyan, mintha nem is lett volna soha Case nyitva erről, pedig emlékszem, hogy a lezárásig ott volt ezen a helyen: Returns and canceled orders. Hiába változtatom a lekérdezés tartományát, csak más, régebbiek/újabbak vannak ott.
Csak a lezárást közlő e-mailből jön elő a Return oldal.
Jan 07 - You created a return // Reason for return - Doesn't work or defectivePaypal bejegyzés: Purchase
A tértivevény nem jött vissza még, és a nyomkövetésnél is ugyanaz szerepel utolsónak ami már jó ideje:
2017.01.28. | 10:45 Célországba megérkezett / Arrived in the destination countryÍrtam a posta ügyfélszolgálatára, és írtam még egyszer az eladónak, választ a korábbira, amikor azt írta hogy nem érkezett még meg, várjak még. A képeket ismét tűztem hozzá.
Megírom, ha lesz válasz... -
Locsi
senior tag
Sziasztok. Problémám akadt egy rendeléssel. Rendeltem három egyforma terméket, de nem érkezett meg. Lerendeztük, le is zárta az eladó az ügyet, megtörtént a visszatérítés, de a három termékből, csak egynek térítette vissza az árát. Írtam egy privátot neki. Tudok valamit még tenni, mert a vásárlásnál, úgy néz ki, hogy mindhárom termék árát visszatérítette, holott nem.
-
Topikgazda
Egy vásárlás és 3 db azonos valamiből, azt egyben fizetted, akkor a teljes végösszeg jár vissza.
Egy vásárlás de 3 különböző darab, 3 külön tétel a vásárlásnál, akkor külön-külön kell rájuk a request.
Amit írtál abból nem derül ki.
De a három termékből, csak egynek térítette vissza az árát.
a vásárlásnál, úgy néz ki, hogy mindhárom termék árát visszatérítette
Ez a kettő kizárja egymást.
A PayPal történetben mit látsz?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem egészen erre gondoltam, hanem a refund sorban, elméletileg 2,97 $-refund-nak kellett volna jönni.
De mivel 3 különbözőt vettél ezért az eBay-n is van egy összesítő rész, de azon belül külön tételek voltak.
Ha ilyesmi, akkor mindegyikre külön kellett volna kérni a pénzt.Az hogy nem érkezett meg (I didn’t receive it) külön-külön kell megadni
Ha nem ilyen, akkor a refundhoz kevesebbet írt. Mivel jelezted, tudja pótolni a hiányzó összeget.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Értem, ha az összesítőnél volt a nem érkezett meg, akkor elméletileg az összesre kérted, de a nem mobil kliens számít, az néha téves.
A PayPal-n akkor 0,99 $ vagy 2,97 $ vagy 3*0,99 $ van refundként?
Szerintem tényleg pótolni fogja, mert ez az ő hibájának néz ki.[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
sziasztok, segítséget kérnék
van egy termékem aminek az estimated delivery-je feb 9 lett volna, de nem jött meg.
írtam az eladónak sima üzenetben (contact seller/ I have a question about using my item or I want to send the seller a message), de nem úgy tűnik hogy szeretné megoldani, húzza az időt hogy kifussak a case 30 napjából.nyitnék egy case-t, de nem találom ezt az opciót, hol kell ezt keresni.
(vagy ez lenne a contact seller/ I didn’t receive my item bejelentés??)kösz
[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
RAiN91
őstag
Postás kérdés:
Egy Franciaországba feladott csomagom nem akar megérkezni.
Itthon a postán még annyit se látott a nő, hogy célországba megérkezett (ezt én látom a posta tracking oldalán). A címzett meg azt mondja, hogy neki a postán azt mondták, hogy én nekem kell érdeklődni. De minek, ha már megérkezett Franciaországba, de valamiért megállt?
"I have been in La Poste French mail company, They Asked Me To main call center. This center "see" letter arrives in Roissy (Paris). But no registration of the arrival.
In Consequence you (sender) have to complain in Hungary Which mail services will go in touch with French mail.
Ezt írta, én azt veszem ki belőle, hogy én reklamáljak. Ajánlott, elsőbbségi, tértivevényes A5-ös borítékú levél.
Köszi.
-
Topikgazda
válasz RAiN91 #66975 üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálat sem mond mást a megérkezésen kívül?
Más nyomkövetős sem mutat többet?
Indítani kell egy kerestetést.
Mikor adtad fel? 3-5 nap alatt ott kell lennie, max 8 nap.
Egyébként valóban neked kell érdeklődni, ugyanis amíg nem vette át a címzett addig te vagy a tulajdonos.[ Szerkesztve ]
-
RAiN91
őstag
21-én adtam fel.
17track szerint már 23-án megérkezett a célországba.Holnap megpróbálkozom a telefonos ügyfélszolgálattal, ha sikerült elérnem őket, mert nem egyszerű, meg indítok egy keresést, bár erre nekem ilyen 6 hónapokat mondogattak.
Legutóbbi csomag is ilyen volt, az 2 hónapig utazgatott amerikában, aztán valahogy mégis célba ért, szerencsére case nem lett belőle.
Köszi a segítséget, akkor ennél többet nem lehet intézni, majd a posta csinál valamit.
-
csikasz76
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék.
Vásároltam a német ebay-en egy alaplap processzor párost.
Az ismerősöm fizette ki átutalással Németországból, mert paypal-lal nem lehetett fizetni neki.
Az eladó írta, hogy rossz az alaplap de küld egy másikat, amit én elfogadtam.
Az áru nem érkezett meg és közben az eladó törölte az aukciót, amiről az ebay értesített.
A pénzt nem utalta vissza.
Fő problémám a pénzen kívül, hogy mivel az aukciót törölte eltűnt az árú vásárolt listából és így nem tudok semmit írni az ebay-nek. A küldött ebay levére nem tudok válaszolni, mivel nincs válasz gomb, amit nem is értek, mivel pont ők írják, hogy segítenek, ha nem érkezett meg a pénz.
Ezt írták:
"You don't need to do anything else
Hi Robert Wolf,
We're sorry to let you know that djirmgard canceled your order and mentioned the reason as I'm out of stock or the item is damaged.
We hope you received your refund from the seller already. If there's a problem, contact us and we'll be glad to help."
Hova írjak, hogy segítsenek?
Csikasz
-
mokus1
addikt
válasz mokus1 #66978 üzenetére
Írtam egy hosszabb levelet az ebaynek, hogy már a return feladási határideje is lejárt.
A vevő össze-vissza beszél. Egyébként számomra az derült ki, hogy nincs is megfelelő hardverkörnyezete amiben tesztelhetné az általam küldött terméket. Bemásoltam pár emailt is amit írt az ember.Remélem végre sikerül lezárni ezt az ügyet. Ha nem már tényleg nem tudom mit csináljak. Az ebaynek is írtam már ez a 3.
Tegnap az eladó olyanokat írt, hogy náluk ünnep van és nincs posta 10.-éig, meg még nem tudta kipróbálni ( február 2-án kapta meg.)
-
mokus1
addikt
Megint ezt sikerült írniuk.
As I rewview the case, the buyeer claim that the item they receive was defective and thee buyer wanted tto return the item to you. Since the case was not yet escalate to us, I suggest that you should continu communicating with the buyer to resolve the case without asking eBay to step in.
Please do understand that once the case was opened here in eBay we allow enough time for all the seller's to resolve thier buyer's concern without askling us to step in.
Please communicate with the buyr to resolve the issue as of the moment.
We appreciate your continued patience and willingness to work with us. Thank you for choosing eBay and have a great day!
Most már tényleg nem tudom hová forduljak.
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66984 üzenetére
Semmi gond, nem kell máshova fordulnod, mivel a case-t nem került az eBay elé döntésre ők nem csinálhatnak semmit. Ha az eladó nem lép tovább, ez a case záródik és kész.
Mivel nem járt volna neki semmi vissza, az hogy te jóindulatúan elfogadtad a kérését, sajnos ilyen hülye szituációt eredményezett, mert ugye a pénzed is függőben van egy lökött vevő miatt. Sajnos 30 napig él. Mármint a case.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66986 üzenetére
Félreérted, ha ilyen return case dolgot indít a vevő az 30 napig él, azután zárul automatikusan, ha nem történik semmi.
Azok a határidők élnek rendesen amiket írtam, visszaküldés feladási idő, a pénz visszaadás és az esetleges reklamáció ideje.
A szállítási idő nem érdekes.
Azért írtam, hogy sajnos, mert ha nem képes 3 napon belül visszaküldeni, akkor legyen azonnal vége.
Ne az eladó legyen szívatva azzal, hogy a vételár zárolva a PayPal egyenlegen hosszabb időre. A 30 nap miatt ez sok idő így.[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Jött egy újabb email. Nem tudom mire talan 2x kuldtem el.
Greetings to you and your family!
I’m contacting you about the return request your buyer has opened for the item "Intel Core i7-3820 3.6GHz/3,8Ghz Quad-Core (BX80619I73820) Processor (282314515531)" purchased by "igovasilenk_0" on January 06, 2017.
As the item doesn’t match the listing description, you’ll need to pay for the return shipping, and once you get the item back refund the buyer the full cost of the item plus original shipping.
We’ve placed the return on hold for 5 days to allow you to arrange the return shipping with your buyer. If you don’t provide a resolution to the buyer or facilitate the return of the item by March 12, 2017, we’ll close the return in the buyer’s favor and issue them a refund, even if they haven’t returned the item.
There are a few ways you can facilitate the item’s return:
·If you have a preferred courier, you may wish to send your own return shipping label to the buyer.
·Find out the return shipping amount by using shipping calculators from the buyer's local carrier website (e.g. USPS for US), then issue the buyer with a payment through the “send money” option in PayPal.
·Contact the buyer through eBay's messaging system and see if they’re willing to keep the item and accept a partial refund for the damage/missing parts.
·Issue a full refund without needing the item to be returned – doing this will automatically close the return immediately.It’s important to let the buyer know the option you chose. Also, please let us know by replying to this email or leaving a note in the Resolution Center.
If you send your buyer funds to cover the cost of return shipping, we'll also need to see a screenshot of the PayPal transfer. You can send this through our document uploader.
Here's how:
1.Save a screenshot of the relevant transaction to your computer.
2.Go to https://ocsnext.ebay.com/ocs/mudcwf?deptName=USMemberResolution and sign in using your eBay user ID and password.
3.Select the Document Type 'General information' from the drop-down list.
4.Upload the screenshot using ‘Add File’ and add the Case ID in the Comments field.
5.Review the eBay privacy policy and check the box that you agree.
6.Select ’Send’ and wait for confirmation to appear that your documents have been submitted for review.- Please note it may take up to 3 business days to review your information.
If you’ve tried to resolve the complaint with the buyer but they’re unresponsive, please let us know.
You can find out more about return shipping costs in the Seller Center: http://pages.ebay.com/sellerinformation/returns-on-eBay/index.html
I trust I've explained our policy clearly and I wish you all the best on eBay in future.
-
mokus1
addikt
válasz mokus1 #66992 üzenetére
Írtam egy hosszabb emailt, ez már bíztatóbb.
Thank you for your patience as we respond; we have recently received an influx of emails and since each one is answered personally, it has taken some time to reach back out to you.
In reviewing your message, I understand you have concerns related to the return. I'm sorry to hear that there have been problems with your sale, however we currently cannot take any action on this return. Please allow me to explain.
Because this return has not been escalated to eBay, we cannot take any actions. If by any means you feel the need to have eBay involved, you can do so by going into the return details. At this time, we do ask for you to continue working with your seller directly.
I am sorry to see that this transaction has led to so many frustrations and complications. Please know that it is never our intention to add any unnecessary stress to an already difficult situation. Our goal is to always ensure that all members are treated equally and fairly within the Terms and Conditions of the eBay Marketplace.
Tehát még várnom kell.
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Nemrég rendeltem egy dokkolót tápegységgel együtt. Ma meg is jött a csomag, benne a dokkoló, de tápegység sehol.
Mivel otthon csak jóval kisebb teljesítményű van mint a hirdetésben lévő, nem ártana ha azt is küldené az eladó, vagy ha nem, legalább anyagilag kompenzáljon.
Mi a leggyorsabban járható út?
Let the Zone take me if I am.
-
cidalain
veterán
nyitottam egy case-t mert nem jött meg a termék (amit még tavaly december végén rendeltem)
azt választottam hogy szeretnék refundot.
az eladó válaszol, és felajánl egy másik solutiont, ami a resend lenne. erre azt reagáltam hogy én refundot szeretnék. erre ő megint resendet akar felajánlani. (igazából ettől a körülményes eladótól nem szeretnék újabb meg nem érkező csomagot kapni, így a pénzvisszatérítés lenne számomra az egyetlen elfogadható végkifejlet)
ez így fog menni 30 napig amíg él a case? vagy most mit kellene tennem?>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
domos
senior tag
Sziasztok!
Mennyire valószínű hogy megvámolnak egy $29-os procit Kínából? Giftként jön, nem tudom hogy ez most akkor a határ alatt vagy felett van?
[ Szerkesztve ]
If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.
-
cidalain
veterán
ok, köszi.
de nálam nincs ott a "Ask us to step in and help" gomb. a case-t még csak tegnap nyitottam.
(ennek ellenére megvolt már két levélváltás, és messziről lejön, hogy pénzt visszaadni nagyon nem szeretne)>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- ASUS routerek
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- Fotók, videók mobillal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Battlefield 2042
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Apple Airpods 2 (2019) - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple Airpods Pro 2 (2023) USB-C - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen