Új hozzászólás Aktív témák

  • coby73

    újonc

    Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem az ebay-ról egy telefon alkatrészt egy jó ismerösömnek, ami megérkezett de sajnos hibásnak bizonyult. Amint kiderült, jeleztem az ebay-on az eladó felé a tényt. Request elindtva. Az eladó emailen keresztül bocsánatot kért és jelezte hogy küldjem vissza a hibás, rossz terméket. Megírtam neki hogy ez nekem többlet ídő és többlet költség. Még azt sem tudom hogy valójában mennyi a csomagküldés Kínába. De ha csak a csomag megérkezésekor küldi a másik alkatrészt akkor tuti hogy több hét múlva lesz jó alkatrészem ha jól gondolom. Mitévő lehetnék? Az árú visszaküldési emailjét mindenképp el kell fogadnom? Vagy van más lehetőség? Nekem a jó alkatrész kellene, vagy az ellenértéke esetleg, hogy mihamarabb máshonnan megrendeljem. Kínos magyarázkodnom az ismerősömnek és a pontos lehetőségeket sem ismerem.Köszi az infót elöre is,

Új hozzászólás Aktív témák