- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz szabi__memo #71551 üzenetére
-
M0Dair
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy eladóként jóváhagytam egy return requestet USA vevőnek, ellenben 5 napon belül kéne return shipping labelt adnom, hogy a vevő feladhassa a csomagot. A gond csak az, hogy ugye a USPS stb. nem enged labelt nyomtatni. Hogy tudom ezt megoldani mivel intézi a többi hazai eBay-es eladó ezt? Kérem aki tud segítsen, mert 2 napon belül meg kéne adnom és még sosem volt return requestes ügyem. Köszönöm! Szép napot mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz M0Dair #71553 üzenetére
Te nem tudsz adni általad előrefizetett postai címkét mert ahhoz a USPS ügyfelének kellene lenned. Regisztráltam, de USA címemnek kell lenni hogy tudjak cimkét készíteni és kifizetni.
Ha azt adtad meg a hirdetésben hogy te fizeted a vissza postát azt majd ha a vevő elküldi a feladás díjáról a nyugtát elküldöd a PayPal egyenlegére.
De egyébként rád nem vonatkozik ez a shipping label dolog, természetesen a hirdetésben külön beírnám hogy a vevő fizeti meg a Return Policybe is
Nekem a Return policy-m így szól: Return none
Ha még is elfogadnám akkor meg:[ Szerkesztve ]
-
M0Dair
aktív tag
No return van megadva, de az eBayt nem érdekli azt írták akkor is van és punktum. Regisztráltam én is a USPS-re de nem enged így van.
Annyit küldjek vissza amennyit kértem a postára és ezt fotózzam le kész is?
Ragaszkodnak a return labelhez, hiába írtam, hogy itt nincs ilyen, azt mondták 48 órám van, hogy megadjam, vagy full refund. Nem is értem. 7 levelet váltottam már és nem jutok előrébb. Órák óta ezzel szórakozom, a vevő meg persze alszik és szarik rá. Több ezer dollárról van szó én meg a kicsi kelet európai vagyok basszus. Nem tudom mit csináljak."
We have reviewed all the information and we have found the buyer has a valid claim covered under the eBay Money Back Guarantee. With this in mind we have decided that the best outcome for this situation would be to have the item returned. With these returns the seller is responsible for the cost of return shipping. To allow time for you to arrange this return we have put this case on hold for 5 days (until end of day on 1/9/2018).Because of the value of the item, we cannot issue a return shipping label to your customer on your behalf. The options we recommend to arrange the return are to send your customer a prepaid return shipping label or to send your buyer money through PayPal using the "Send Money" option to cover the cost of return shipping. You can also issue a full refund to the buyer without requiring a return, which will close the case.
If a shipping label is issued to your buyer, we require that you also provide this label to eBay. This will ensure that we are able to confirm that shipping has been arranged and require that the buyer return the item for the refund. This message has been forwarded to your personal email account (minartmail@gmail.com) from which you can respond with the label attached. Please do not change the subject line as it will help the message get routed directly to us. You can attach up to 5 files at a time (not to exceed more than 5 MB in total size).
If you choose to send money, you will need to reply back to this email with a screen shot of the PayPal Transaction. We will need to be able to see where the money was sent, and the amount that was sent as well. We would also encourage you to provide this information to your buyer through eBay messages.
Once you receive the item back, we ask that you return to the eBay Resolution Center within 3 days of confirmed delivery and issue your buyer a full refund of $5,923.88. Once this refund is completed successfully we will be able to credit your eBay and PayPal fees and the case will be closed.
If eBay has not been notified that return shipping has been arranged by end of day on 1/9/2018, eBay will be required to move forward with the claim process. This will result in a full refund being issued to your buyer without the item being returned during the claim process. If eBay has to refund the buyer, you will not receive a credit for the final value fees associated with this transaction.
Your cooperation is appreciated, and we look forward to hearing from you.
Thank you,
Andee S.
eBay Customer Service"[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz M0Dair #71555 üzenetére
Az eBay help szövegei nem számítanak, ha fizikailag képtelenség megcsinálni akkor szerinted ki az a hülye aki elvárja?
Tudom hogy mit írnak (ezért kár is volt beemelned a hozzászólásba) de te magyar regisztrációval rendelkezel így az USA szabályok nem vonatkoznak rád.
Most igencsak nincs időm a vonatkozó szerződési feltételeket elővadászni, vagy hiszel nekem, vagy megcsinálod a lehetetlen dolgot. Adsz neki címkét, amikor még a visszaküldést sem fogadnád el és a vevő ennek tudatában vásárolt tőled. Így visszavételi kötelezettséged nincs.A magyar és USA fogyasztóvédelmi törvény is egyértelmű, az alap: a vevő fizeti a vissza postázást.
Ha jó fej vagy kifizetheted, de nem kötelező.
Az eBay meg írhat akármit, a törvény az rájuk is vonatkozik.Az opciót leírtam neked, az igazolt szállítási költséget, ami nem lehet nagyon drága (add meg hogy mivel küldje), utólag kifizeted a pénzt, a "címkét" meg ráírja ő a csomagra a kis kezecskéivel.
-
M0Dair
aktív tag
Azért emeltem be a leírásba, mert 1 órás telefonos beszélgetés és több mail után még mindig ezt írták. Persze írhat akármint én nem is adnám vissza, csak azonnal minuszolták a paypalom 1.5 millióra amire várnék utalásokat, 5 nap múlva pedig mindenképpen refundolnak és hiába írok nekik bármit leszarják, plusz még defect rate is nő. Ezért tombolok mert tudom, hogy nem szabadna ezt csinálniuk de mit tudok tenni? Egyébként most a postaköltséget átutaltam ennyit tudtam.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz M0Dair #71557 üzenetére
Mielőtt elfogadtad a visszaküldést akkor megtörtént minusz vagy utána? Ha jön ilyen kérés megírom avevőnek hogy úgy vette nincs return és jelzem az eBay-nek. A PayPal-n is jelezném hogy jogtalan a levonás, mert a vásárlási feltétel ismert volt a vevőnek, amely szerint nincs visszaküldés, azt is megírnám most a Paypal-nek, hogy oké, de a velük kötött szerződés szerint csak akkor utalhatják vissza ha terméket rendben visszakapom, ha ezt figyelmen kívül hagyják jogilag is ők lesznek a felelősek.
Mert itt ez van írva (ha már beemelted az egészet), nem 5 nap a pénz visszaadás..
Once you receive the item back, we ask that you return to the eBay Resolution Center within 3 days of confirmed delivery and issue your buyer a full refund of $5,923.88.De mi volt az oka hogy a vevő ezt lépte?
[ Szerkesztve ]
-
M0Dair
aktív tag
Megírtam a vevőnek, meg eBay is beismerte, hogy korrekt volt a leírásom és írtam, hogy "Final sale, no refunds, cancellations or exchanges." De azt mondták eBay money back mindent felülír agb szerint.
Paypalnak is írtam azt mondták nem tudnak mit tenni. Nem a pénz visszaadás annyi siettem... 5 napot hagytak shipping labelt feltölteni mert 3 munkanap plusz hétvége, de azt írták ki, hogy én nyitottam case-t a return-re amit jóváhagytam. Pedig nem nyitottam case-t. Aztán írták, hogy a nagyobb összeg miatt Ők nyitották és már csak 48 óra. Kabaré. Ahogy return-t kért a pofa már minuszba csapták a paypal-t. Az a baj, hogy van még pendinges utalás rajta, amiből majd szépen lezabálja. Igazából akkor lenne refund ha megkapom a tételt, de akkor miért van most is minuszolva. Az egész felháborító. Na még telefonálok párat, köszönöm a segítséget kicsit legalább lenyugodtam a PH!-n.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz M0Dair #71559 üzenetére
Nem veled akarod vitázni, mert egyformán gondoljuk, hogy nincs igazuk, de nagyon kifordítják a vásárlói védelem szabályait és nem hiszem hogy jogilag igaz lenne.
Esetleg erre mit lépek hogy ez a feltétel -az első náluk a Money back-nél- nem teljesült?
An item isn't received or it isn't as described in the listing.
Megfelelt a leírásnak, akkor még se?
És ez. Not covered
Buyer remorse or any reason other than not receiving an item or receiving an item that isn’t as described in the listing (see the seller’s return policy for return options).Valami nagyon nem stimmel, én még telefonálnék nekik, hogy ezeket még is miért hagyják figyelmen kívül, a saját költségükre lehetnek jó fejek és megsérthetik a saját szabályaikat.
Ha mindent felül ír akkor miért adnak lehetőséget a No return-ra? Felesleges és ha vevőként kérem akkor nekem miért utasítják el erre hivatkozva?
Kár hogy több olyan esetem is van amikor vevőként pont az ellenkezőjét tapasztaltam annak amit most tesznek.
[ Szerkesztve ]
-
M0Dair
aktív tag
Tudom persze, én is csak kapkodok azért írok slendrihány módon. Tényleg szomorú mennyire kifordítják a szabályzatot. És az emberek zöme annyira félti a regisztrációját, hogy egyből mindenben helyesel. Pedig nem szabad. Csak így meg felforr az agyvize a usernek.
[ Szerkesztve ]
-
access_denied
senior tag
Nyitottam - azonnal - case-t erre ezt az üzenetet kaptam:
We are more than happy to send a replacement to you. However, there is a problem here, our system is unable to process a replacement order if a return request case remains open. It recognizes your payment as uncleared (because PayPal is now holding the money) and it cannot go ahead to release this new order. Hope you can understand the situation. Therefore,would you please close this case in advance so that we can proceed to send the order to you again? You can rest assured that I will keep my promise and a replacement will be shipped to you immediately when this dispute case is closed. Thank you.
Na most... hogyan tovább? Értem, hogy mit akar.
-
totyak
aktív tag
Paypalnak ez a gyors pénzfeltöltés funkciója jó drága. Igaz, hogy abban a pillanatban a PP-on termett a pénz, de 282Ft költséget felszámoltak (OTP). Azért az nem semmi.
-
Topikgazda
válasz totyak #71563 üzenetére
Azért pontosítsuk, mert félreérhető, nem a PayPal-nek kell fizetni, hanem az OTP vonta le a bankon belüli utalás (0,3 - 0,4% (250 Ft/ 10.000 Ft ) és annak az állam felé fizetendő tranzakciós illetékét.
Ennek inkább az OTP topikban lenne helye, mert igazából köze nincs a PayPal-hez.
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Rendelnék pár cuccot eBay-ről. Kb olyan 5-6 db cucc, 16.000 Ft értékben.
Más helyről jön mindegyik, más eladótól is.Hogyan fizessem ki? Egybe vagy külön külön ? Ha egybe fizetem, akkor kell vámot fizetnem igaz?
Köszi
-
Topikgazda
válasz zeus_2k14 #71569 üzenetére
Ha egy küldeménynek, csomagnak az értéke 22 € feletti akkor lehet vámeljárás, ahol Áfá-t és ha van a vámot szabják ki.
Nem igazán az számít, hogy egyben vagy külön fizeted.
Ezeket nem fogják egy csomagban küldeni, így fizetheted egyben is. Viszont ha neked is ingyenes a kártyás vásárlás akkor inkább külön lenne értelme.
De ha kártyával és banki váltással fizetsz akkor csak az azonos devizák fizethetőek egyszerre.[ Szerkesztve ]
-
herdsman12
őstag
2017.11.27-én rendeltem fejhallgató fülpárnát.
Néztem is jó nagyot, hogy:
Estimated delivery Dec 14, 2017 - Jan 19, 2018
Nem sürgős, így nem izgatott.
December 29-én kaptam egy emailt az eladótól, hogy mizu, mert nagyon szeretik az 5 csillagos értékelést.
Tegnap válaszoltam, hogy még nem érkezett meg, jött is gyorsan két válasz, ez a rövidebb:Dear customer,really sorry to hear the items haven't arrived yet.It normally takes 30 days to arrive,but if it haven't arrived till now,in this case, we're afraid that the items were lost in transit. Can we refund you as compensation? You can place a new order if you still need it, Is this acceptable?
Mi lenne a jó válasz?
Kivárom a január 19-et, ha kell, és utána?
Nem visszatérítést, a terméket szeretném megkapni.
Előre is köszi a segítséget.[ Szerkesztve ]
-
access_denied
senior tag
válasz herdsman12 #71571 üzenetére
Gondolom nem nagy értékű termékről van szó, előfordulhat, hogy nem volt hozzá tracking (van olyan "tracking number", ami valójában nem tracking, csak valamiféle csomagazonosító, így annak a nyomkövetése nem működik).
1 hónap alatt azért ide szokott csónakázni minden Kínából, tehát valószínű, hogy valaki úgy gondolhatta, hogy az ő karácsonyfája alatt szebben mutat a portéka. Sajnos a karácsonyi időszakban (lehet, hogy csak a rendelések nagyobb száma miatt) több az eltűnt csomag.
Ha a terméket szeretnéd, akkor már meg is van a válasz .
[ Szerkesztve ]
-
herdsman12
őstag
válasz access_denied #71572 üzenetére
Na ezért kár volt koptatni a billentyűt, nem tudom minek szántad ezt az 537 karaktert.
Tudna valaki használhatóbb választ adni? (Jöhet privibe is, ha ciki ezek után itt válaszolni.)
Fogalmam sincs, hogy visszatérítés és új vásárlás, vagy valami egyszerűbb megoldás is lehetséges. -
peestike
senior tag
válasz herdsman12 #71573 üzenetére
nem kell nagyon túlgondolni. most, ha nagyon akarsz válaszolsz valamit, de nem kötelező. megvárod a január 19-et. ha nem jött meg, akkor vita, full refund. mikor megvan a pénz megveszed újra. én így csinálom.
honnan rendeltél? 2017.11.27-én vetted meg, azon nagyon nem kellene nagyot nézni, hogy:
Estimated delivery Dec 14, 2017 - Jan 19, 2018
(ha csak nem eu-s országból jön, az angliából rendelt paprika magjaim tegnap jöttek meg. december 3-án adta fel, ott az Estimated delivery Dec 11, 2017 - Jan 03, 2018 volt....)[ Szerkesztve ]
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
peter889
őstag
Sziasztok!
Arra vagyok kíváncsi, hogy ha az eBay-en megvásárolok egy terméket, és az eladótól megkapom a pozitív értékelést, de az eladó még nem postázta, törölhetem-e a vásárlást? Ha igen, vannak-e rám nézve hátrányos következményei? (pl. semleges értékelés, stb.)
Köszönettel várom a választ.
-
peter889
őstag
Persze úgy gondoltam, hogy a vételárat küldjék vissza.
-
Topikgazda
válasz peter889 #71575 üzenetére
1 órán belül kérheted a törlést, a ki nem fizetett tételek kerülnek feljegyzésre. Ha eltelt az 1 óra azután már csak az eladó jóindulatán múlik hogy elfogadja a törlést, ha még nem indította útnak, de neki a hirdetéssel kapcsolatban okozol + munkát.
Az eladó csak pozitiv értékelést adhat, vagy nem ad nincs más. Persze jelezheti problémás vevőt az eBaynek[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Kaptam köszönő levelet eladótól.
Lehet hülye kérdés, de nem nagyon tudok angolul, így válasz nem biztosan tudná átadni amit szeretnék.
Mennyire lenne rossz, ha nem válaszolnék?Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
rukka
csendes tag
Sziasztok,
vevő leütött, kifizetett és mellékel egy ilyet:
Note to seller
Please attach an invoice to our purchase. We are an EU commercial buyer. Our VAT-free number is xxxxxxxxxx. The invoice address is as follows: xxxxxxxxx. Please do not state "iiiiiiiiii" instead of "xxxxxxxxxx". Thanks."Mit akar tulajdonképp? Nem vagyok business, magánszemélyes az eladói accountom. Soha nem kért még senki számlát. Egy PayPal packing slip jó lehet neki (a PP-n az a név van amit kér)? Ha nem küldök számlát de a termék jó akkor refundoltathat azért mert ezt nem mellékelem neki? Volt valakinél hasonló, nem üzleti accountról eladásnál?
Köszönöm!
-
Topikgazda
Rövid javaslatom: Írj neki hogy nem tudsz számlát adni.
Az eBay-n is lehet számlát készíteni és a PayPal számlakészítőt is használhatod, de ha már kifizette akkor csak ments el pdf-be a kész piszkozatot és azt küldd el neki, mert egyébként kifizetős számla megy felé.
Az hogy nincs adószámod az viszont gond lehet, mert EU-n belüli vásárlást csak úgy tudják elszámoltatni.
Gondolom ezek az ő adatai amit xxx-e jelölsz, be kell írni a vevő adataihoz.
A hirdetésben írtál olyat hogy adsz számlát? Ha nem, akkor nincs mit reklamálnia, de egyébként ha elakarja számolni a beszerzést és nem adsz neki akkor persze visszamondhatja a vásárlást.
Nekem is magánszemélyes a fiók, de a jelenlegi adójogszabályaink alapján bizony ha eladok bármit is, kell adószám, számla vagy nyugat. Az adómentesség 600000 Ft-ig nem jelenti azt, hogy csak úgy lehet eladással foglalkozni.[ Szerkesztve ]
-
szabi__memo
nagyúr
Most vásároltam egy eladótól de még nem fizettem. Még szeretnék venni tőle jövő hét végén is és egyben postáztatnám.
Meddig tarthatom a terméket a kosarában fizetés nélkül? Van erre általános szabály vagy az eladótól függ?
Köszönöm -
Topikgazda
válasz szabi__memo #71582 üzenetére
48 órán belül fizetni kellene. Írj neki és egyezkedjetek. De nézd meg nem-e vállal "kosárba gyűjtést" és egybe szállítást, és figyelj arra, hogy együtt a kettő, vagy több ne haladja meg a 22 €-nak megfelelő értéket, mert az egy küldemény az ami számít a vámeljárás során.
[ Szerkesztve ]
-
peter889
őstag
Köszi szépen a gyors választ. Már inkább nem kavartam, nem vontam vissza a rendelésem.
Még erre kíváncsi vagyok:
A termékek kereső listázásánál meg lehet-e adni olyan opciót, aminél beállíthatom az eladások számát?
(Mert egyenként kell bemennem a terméklapokra, és onnan olvasható ki a "sold" érték. )
Azt hiszem rájöttem: az "Advanced search"-ban beállítottam, hogy a "Sold" is jelenjen meg, és működik.[ Szerkesztve ]
-
jupiter40
újonc
Sziasztok!
Tudtok olyan csomagszállitó céget ajánlani, akik begyűjtik a német ebayen vásárolt és hozzájuk küldött csomagokat majd hazaszállitják?
Angol ebayről ez megoldott, de német céget még nem találtam.
köszi -
Topikgazda
válasz szabi__memo #71585 üzenetére
Igen, de mindenképp előbb az eladóval konzultálj, mert van amelyiknek úgy van beállítva a kosara, hogy ha beleteszed, akkor köteles vagy meg is venni, nincs kivétel opció.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peter889 #71586 üzenetére
Ha ezt jelölted:
Search including
Sold listings
Akkor az eladottak listájában keres, nem azt adja fel amire te gondolsz, hogy melyikből adtak el többet.
Ennél legfeljebb azt tudod, hogy milyen áron mentek el az adott dolgok, ha volt eladás az elmúlt 3 hónapban.[ Szerkesztve ]
-
szabi__memo
nagyúr
Beszéltem vele. Csinált egy second chancet nekem. Erre most úgy néz ki van 2 termék a kosárban 20 helyett összevontan 12 fonttért és a 3. (2nd chance-es) plusz 10ért. Rányomok a requestre erre azt írja hogy nem lehet kérni összevontt árat rájuk.
Így meg ugye 22 a 14 helyett
Nem igazán értem a 2nél ha sikerült akkor a 3.-kal miért nem megy[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szabi__memo #71590 üzenetére
Miért kell a request, ha egyből fizeted akkor nem annyi? Egyébként a 3. hirdetésnél megadott szállítás kavarhat be. Írd meg neki a gondot. Bár nem 3 dologra gondoltam amikor azt írtad, hogy a jövő héten még mást, mert az előrehozott dolgok is befolyásolhatják.
[ Szerkesztve ]
-
szabi__memo
nagyúr
Külön külön ugye 3*10
Aztán a 2 lett 12, a 3 meg 22.
Gondoltam requesttel fog változtazni, de ezek szerint azt nem lehet.
Ugyanaz mindháromnál a szállítás, szóval én nem látok különbséget. Már írtam neki, csak még nem reagált.
Remélem nem valami olyan amit nem tud megoldani[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szabi__memo #71592 üzenetére
Rendben, de azt figyelembe vetted hogy a szállítás súly alapú és 3 db esetén már esetleg másik árkategória lesz a súly alapján?
-
voyi
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Cancel-eltem egy rendelést. 30 days moneyback guarantee van benne.
Majd a seller azt írta nekem,hogy hagyjak neki pozitív feedbacket és refundol.
Namost ha pozitív feedbacket hagyok, akkor engedi utána a rendszer,hogy refundoljon? Ha ezekután mégsem refundol, akkor hol tudok írni a supportnak, hogy megkapjam a refundot?
[ Szerkesztve ]
Aláírás
-
Topikgazda
Mikor kérted a vásárlás törlését? Az vásárlás utáni 1 órában?
Ha azon túl, akkor örülj neki, hogy elfogadta és az ő feltételeit teljesítheted, egyébként a szabályok szerint 6 napon belül vissza kell küldenie a pénzt ha a vásárlás törlésébe beleegyezett.
Ez csak a kifizetett és átvett tételekre vonatkozik alapból: 30 days moneyback guarantee
Az értékelés a és pénz visszatérítés közt nincs összefüggés.
Ha nem adsz értékelést a pénz akkor is visszamehet.
Nézd az ő oldaláról, vannak hülye vevők, akik hasonló szituációban negatív értékelést adnak az eladónak annak ellenére, hogy pénzt visszakapták.
Van vásárlói védelmed az eBay-n és a PayPal-n is, annak keretében ha nem kapnád meg, akkor tudod rendezni, de szerintem nem lesz rá szükséged.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Mobil flották
- Dell notebook topic
- Tippmix
- TCL LCD és LED TV-k
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Spórolós topik
- Assetto Corsa Competizione
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs