Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz tomy_cz #69040 üzenetére

    Első kérdés. Az eladó nem azt küldött neked, mint ami a hirdetésben volt?
    Ha ő nem hibázott, akkor azért egy kicsit érdekes szituáció alakult ki.

    Ha az eladó hibásan teljesít (nem azt küldi, vagy rossz amit küldött), akkor az alap dolog, hogy visszaküldöd a terméket.
    Ekkor vagy másikat küld, vagy a pénz kapod vissza. Itt lehetőség van arra, hogy a visszaküldésről lemond az eladó, ha ő úgy akarja.
    Ezt természetesen nem "magán" üzenetekben rendezzük le.
    Az első köröd megvolt, de nem igazán jól megoldva.

    Mivel ezt írja: Returns: 30 days money back or replacement, buyer pays return shipping és április 16-án történt a vásárlás, az eBay vásárlói védelem már nincs.

    Marad a PayPal.
    De jön a másik gond, itt is az lenne alap az eladó hibás teljesítésére, hogy visszaküldés. Mivel a 30 nap letelt a return-ra, a PayPal nem fizeti a visszaküldés költségét, de a dispute-t elindíthatod.
    Ha az eladó ragaszkodni fog a visszaküldéshez, akkor azt sajátzsebből kell állnod és ha megkapja az árút akkor kell neki a pénzt visszaadni.
    Hangsúlyozom, ha ő hibázott.
    De gondold meg, van nálad egy kijelző, elméletben küldött még egyet, az pedig elveszett. Te visszakéred a pénzt. 2 termék árát bukja. Nem igazán örömteli dolog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák