-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dave46
tag
válasz sbazsi #10509 üzenetére
Hát...a feedbackjai között van egy-két poz. értékelés az eladott pendrive-val kapcsolatban, de ez tényleg gyanúsan olcsó. Nyálazd át a feedback-eket, valamint google-zz rá a "fake kingston 128gb pendrive" kifejezésre.
It's never your successful friends posting the inspirational quotes.
-
tiv83us
veterán
válasz sbazsi #13035 üzenetére
Megtettem, koszi mindkettotoknek.
Igy nez ki a level egyebkent...
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz sbazsi #13043 üzenetére
Semmit, kuldtem neki egy invoice-ot, azota is pending. 1 napos reg, 0 feedback, tuti csalo. Most felraktam ujra a telot, 30 perc mulva megint megvette egy 0 napos reges felhasznalo, 0 feedback-el
Asszem ki fogom venni a "Buy Now" opciot. Hihetetlen, hogy mennyi szaros csalo van...Always Outnumbered, Never Outgunned
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz sbazsi #14601 üzenetére
Az eladók általában a Paypal-nál megadott címre postáznak.
Ha belépsz Paypal-ba és megnyitod a tranzakciót, akkor fogod látni milyen cím volt megadva a vásárlásnál.
Ebay is Paypal-tól vesz át a címet (ha jól tudom) múltkor töröltem is onnan vagy 5 féle címet (amikor próbálkoztam az átírásával).⭐ Stella
-
snowdog
veterán
válasz sbazsi #14601 üzenetére
Az Account fülön az Addresses menüpont alatt tudod rendezni a szállítási és egyéb címeidet. Nyilván azt a címet kell megadni, amit a PayPal-nak is megadtál.
Mindenképpen írj az eladónak, és ha még nem postázta az árút, akkor biztosan elfogadja az új címet. Viszont ha már elküldte, akkor neked kell valahogy visszaszerezned arról a címről, ahova az árú megy.
Egyébként az eBay-en a vásárolt árunál a Home > My eBay > Buy > Purchase History - Order details/Shipping details pont alatt megnézheted hogy hova fogják küldeni a cuccot.
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz sbazsi #42525 üzenetére
Így van, hazudik. Írd meg neki ha nem küldi vissza a pénzt akkor eszkalálod az ügyet PayPal felé és negatív visszajelzést hagysz neki eBay-en (remélem még nem adtál neki visszajelzést). Ha visszaküldi a pénzt ha nem, negatívat adj neki, aki ilyen módon próbál rászedni az mást nem érdemel.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
fardem
aktív tag
válasz sbazsi #42525 üzenetére
csak simán az escalation-t indítsd el. nem kell levelezgetned az eladóval.
szóval ha kérted az escalation-t akkor is van még kis idő az eladónak, hogy refundoljon. ha nem akar, akkor az escalation idő végén az ebay dönt az ügyről.
DE SEMMIKÉPP SE ZÁRD BE A CASE-T! ha március 14-én nyitottad, és még mindig nem jött meg a termék, illetve az eladó nem refundolt, akkor már nem is fog megérkezni illetve az eladó nem is akar visszafizetni semmit. szóval CSAK ESCALATION!
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz sbazsi #43732 üzenetére
Ha meg vagy elégedve a termékkel akkor küldd neki vissza a pénzt. Én is többször jártam már így, megkapta az eladó az árát és le van tudva a vásárlás. Nem ő tehet róla ha lassan ér hozzád a csomag.
Viszont ha a termék hibás, nem felel meg a leírtaknak, nem működik, akkor úgyis az jönne hogy vagy küldje vissza a pénzt vagy küldjön egy másikat. Ilyen esetben már nálad van a pénz, nem igazán van további teendő.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen