-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vilmoskorte1
csendes tag
Hi Fórum!
Erre mondjon vki okosat! Mi a teendő?
Ebay-en vettem vmit.
Paraméterek: ebay-es eladó kismillió pozitív minősítéssel, és több száz termékkel. Megveszem az egyiket. Paypal-on azonnal fizetek. Meg is jön annak rendje és módja szerint a paypal-os terhelési értesítő, és az ebay-es vásárlási értesítő.
Másnap, azaz 1 nappal később nézem a Purchase history-t.
Nincs benne a megvett termék! Írnék az eladónak, de egy termékét se találom. Nézem az eladó státuszát: eredmény az összes terméke eltűnt az ebayről, és a státusz no longer ebay member!!!
Most ilyenkor mi van? Az eladónak írni se tudok. Az ebaynek írni se tudok: nincs termék id, nincs eladó id, nincs benne a purchase historyben a megvett termék! Mi alapján írjak?
Pénz ki van fizetve!Köszönöm
-
vilmoskorte1
csendes tag
Helló Fórum!
Itt ez a termék az ebay-en:
32 gb micro sdhc card, még a mostani gyenge forint-erős dollár mellett is kb. 4000 ft.
Az argep.hu-t elnézve durván a harmada a bolti árnak. Vagyis, bőven megéri megvenni.
De hol itt az átverés?
Mert ha ez valóban Kingston, valóban 32 GB, szóval ha minden igaz, akkor ez bomba vétel! És free shipping van!
Hol itt az átverés? Vagy paranoid vagyok?Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
vilmoskorte1
csendes tag
üdv fórum!
mit akar tőlem az ebay?
a történet: rendeltem vmit, kifizettem, nem jött meg. irány a resolution center, full refund-ot kértem. megkaptam, ott a pénz a számlámon + a hivatalos paypal értesítés a refund-ról.ok.
majd ezek után jön egy levél az ebay-től (ld. lejjebb).
de mit akarnak? már lezárult az ügy, megjött a refund!
ötlet?köszönöm
>>>>
We are sorry you are having an issue with the item you purchased. As a follow up on your eBay Buyer Protection case, we wanted to explain what you can expect from the process.Important things to know :
The seller has been notified that you have not received your item and that you have opened a case in the Resolutions Center. Here are the next steps:
The seller has a maximum of 7 days to respond to the case. Most sellers will respond with shipping status information or issue you a refund.
If you are not able to work out a resolution with the seller, you need to escalate the case to eBay customer support to make a final decision.
For most items you can expect a final decision, and if we find in your favour, a refund within 3 days of making our decision.Your case will time out in 30 days from when it was filed, if we do not hear from you. Please return to the Resolutions Center before that to let us know that you and the seller worked things out or that you need eBay customer support to make a decision.
Action Required from you :
If you are unable to work things out with the seller or do not hear back from them in 7 days, please respond to your case in the Resolution Center and choose the "Escalate" option.
What incentive is there for the seller to resolve your issue :
Sellers have a strong incentive to fix your issue. eBay takes eBay Buyer Protection cases very seriously. Sellers who are found to cause repeated problems on the eBay site will be negatively impacted in their seller standings and possibly suspended.
-
vilmoskorte1
csendes tag
Üdv!
OT, de azért: vásárolt már vki a www.dealextreme.com oldalról?
Aki vett ott vmit, pls akár privátban, akár itt a fórumon jelentkezzen.
Köszönöm
-
vilmoskorte1
csendes tag
válasz slippy #18328 üzenetére
az történt, hogy rendeltem valamit
nézem az order tracket, látom:
Status tracking1/20/2012 11:50:37 PM BackOrder Can not put fulfill order
Tehát nem tudják teljesíteni a rendelésem. ok. de a pénz már fizetve-visszaküldik, vagy mi történik ilyenkor?
mert nekem a rendelt termék nem "vmikor" kell ha lesz, hanem záros időn belül.
A mailekre (2-re!) nem is válaszolnak.
Ülnek a pénzemen. de miért? ha van a termék, küldjék, ha nincs vissza a pénzt. de ez a sunyítás....ötlet?
köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs