- Videó stream letöltése
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rony949
őstag
válasz Gothmog #7613 üzenetére
"Valószínűleg jobban fogom élvezni a DS-eket, ahol aprólékosan kidolgozott, minden mindennel összefügg pályákon, gondosan elhelyezett ellenfelek között kell végigküzdenie magát az embernek"
Ez sajnos csak a legelső Dark Souls-ra igaz. A többi eléggé lineáris sajnos. Még talán a Bloodborne az, ami hasonló pályadizájnnal rendelkezik, de már az se az igazi. Amit a DS1-ben műveltek pályadizájn néven, azt díjazni kéne. -
PeAdam
tag
válasz Gothmog #7613 üzenetére
Köszi a részletes beszámolót
Én még nem tudom eldönteni, így közel 7-8 óra játék után, hogy milyen játéknak gondolom az Elden Ringet.A művészi látványvilága borzasztóan tetszik irtó hangulatos az egész és egyenlőre visz előre a kíváncsiság így meg pláne, hogy direkt semminek nem olvastam utána.Az az érzésem, hogy teljesen más mint a többi open world játék, amivel szerencsém volt, így totál újdonságként hat az egész. Pont ilyen érzésre volt most szükségem, mert bár iszonyatosan imádtam az előtte kijátszott Ghost of Tsushimát, az Iki islandos DLC végére már egyszerüen kifulladt nálam a játék.
Azt persze nem tudom, hogy későbbiekben ez a varázs mennyire fog alábbhagyni az Elden Ring esetében. Simán lehet, hogy belerázódok és ennél is jobban fog tetszeni, de azis benne van a pakliban, hogy a narratíva titokzatossága és az elveszettség érzése megöli az élményt. Nekem egyedüli hiányérzetem ezzel kapcsolatban van csak, hogy lehetne pár cutscene, filmszerű jelenet, illetve kicsit több narratíva, de másrészről meg lehet úgy nem vinne előre annyira a kíváncsiság.... Nem tudom srácok Ha beleraktam 30-40 órát, utána ismét írok az érzéseimmel kapcsolatban
[ Szerkesztve ]
Ryzen 3700X, 32Gb HyperX Predator 3200 MHZ RGB, RX 5700 XT Asus Strix OC 8GB
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #7647 üzenetére
Csak hogy magamra reflektáljak: Godrick például lement az imént elsőre (vakon, mert nem láttam róla videót, nem olvastam leírást, tehát 0 tudással találkoztam vele), ráadásul olyan rossz ütemben idéztem meg a farkasokat (amikor "vált"), hogy azok rögtön el is hullottak (legalább láttam, mit tud az új "kezével"), így gyakorlatilag 95%-ban egy az egy elleni küzdelem volt.
Viszont a sötét szobában ácsorgó Banished Knightot még ma reggel otthagytam a fenébe (persze a rusted keyt kiszedtem még előtte), mert azzal egyszerűen nem bírtam kb. 7-8 próbálkozásból sem. (Később öltem banished knightot még, talán hármat vagy négyet, de azokat sunyi módon, lesből ) Szóval, ez a jelenség (main boss sokkal könnyebb, mint egy noname konzervdoboz) még mindig kicsit fura nekem, de ezt nem kritikai éllel írom.
Egyébként Godrick harcnál debütált nálam "élesben" a hookclaws, amit már a felszedése óta nézegettem, de jó ideig csak félretettem, és közvetlenül Godrick előtt próbáltam ki egy-két mezei Limgravebeli ellenfelen, hogy mégis mit tud. Ez valami eszméletlen brutál (gyors, duplán üt, alig fogyaszt staminát és pillanatok alatt vérezteti azt, amit lehet), Godrickot is úgy aprítottam vele, ha hagyott rá egy kis időt (az ugrós támadása után pl. hagyott mindig), hogy csak úgy olvadt a hp-ja. Úgyhogy a katanás szamurájomból most karompengés nindzsa lett. (Az unsheat azért hiányozni fog, mert elég nagyokat oda lehetett vele sózni, bár ez a quickstep sem rossz, ha gyorsan akar az ember távolságot csökkenteni.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
NomAd_82
aktív tag
válasz Gothmog #7708 üzenetére
Köszi a térképet, végülis Liurniába mentem át de ott egy kapu le van zárva, amihez kellene egy kulcs. Illetve Liurnában a sárga résznél mászkálok a föld alatt. Azt kellene végig nyomnom és akkor szerintem ki is tudnék jönni a föld alól.
Siofra River eléggé szenvedős de most hogy upgradeltem a katanát 8-ra , kicsit könnyebb lett a menet. Attól függetlenül sokszor elfelejtem, hogy ez nem witcher és többször 2 ütésből halok -
őstag
válasz Gothmog #7730 üzenetére
Hasonló voltam én is tavaly. Megvettem a trilogy-t box-ra. Először lenyomtam a 3-at aztán az 1,2-őt is. Szvsz élhető mind, a 2-őt tényleg kicsit jobban szokni még a többihez képest is, de nem leküzdhetetlen.
Am van külön ds topic is, ott visszakeresve lehet mindenféle véleményt olvasni.
[ Szerkesztve ]
Go Gunners!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #7730 üzenetére
A legnagyobb baja az volt annak a játéknak, hogy félúton rendezőt és koncepciót váltottak és utána sietni kellett a kiadással, hogy ne nyomják a Bloodborne nyakára (akkoriban a From játékaival döntő többségben PS-en játszottak). Most ha eltekintünk attól, hogy egy ma már lincselésre okot adó downgrade-et kapott a korai trailerek és bétákhoz képest a legnagyobb baj az vele, hogy nem jó.
Nem jó a pályatervezés: mivel volt egy éles váltás a fejlesztés felénél, ezért sok mindennek új helyet kellett találni a meglévő játékban, mert nem akarták kidobni a meglévő asseteket. Így lehet az, hogy torony tetején lávatenger van, 3D két terület ugyanazon a helyen létezik, stb.
Nem jók az ellenfelek: valamiért azt hitték akkoriban a Fromnál, hogy attól lesz jobb a DSII, ha nehezebb. Igen ám, de az alap core mechanikákon nem változtattak, csak még több ellenséget pakoltak le négyzetméterenként és feltekerték az agresszióját mindennek, olyan aggro távolsággal, hogy a fél világon át követnek pl. a kutyák.
Nem jók a bossok: rengeteg probléma van a bossokkal, hitbox gondoktól kezdve a boss arénák kialakításán át a támadásokig. Sokkal több a bossharc, mint a korábbi részekben és nem is túl változatosak, a DLC-k viszont elég nagy minőségi ugrást jelentenek.
Nem jó a sztori: már az a kevéske, ami van ezekben a játékokban. Nem kapcsolódik úgy igazán a DS1-hez sem lore, sem mechanikák szintjén, nem is túl érdekes, kevésbé van meg az emberben a vágy, hogy utánanézzen a dolgoknak.
Nem jó az irányítás: a két korábbi játékhoz képest megváltozott a movement, 8 irányú lett minden esetben a korábbi omnidirectional és locked on 4 directional után. Ez annyit jelent, hogy nem lehet olyan pontosan navigálni a karaktert lock on nélkül, ami egy érzékelhető és megszokást igénylő downgrade.
Bullshit halom: rengeteg apróság van a játékban, ami mesterséges nehezítésnek, vagy inkább kib*szásnak tűnik. Nincs invincibility window interakciók során, szóval ha te kinyitsz egy ajtót, meghúzol egy kart, átmész egy ködfalon szarrá tudnak püfölni, behozták az adaptability statot szívatásként, amihez a rolling iframe kapcsolódik és még pár ilyen apróság, ami egyszerűen a maga idejében is wtf volt és azóta is szarul öregedett.
És még tuti van, amit kihagytam, engem ezek idegeltek ki teljesen. A Scholar frissítés a nagyjukra nem ad megoldást, inkább csak egy más élmény ugyanazon a broken alapon.Szerk.: két pozitívumot tudok a játék mellett felhozni, a Majula a legjobb hub az összes From játékban és az Elden Ringben is visszatérő power stance egy fantasztikus újdonság volt akkoriban.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz Gothmog #7730 üzenetére
Lenyegesen gyengebb, mint a tobbi, ez vitathatatlan teny, de hogy megvenni sem erdemes ... Az netto faszsag.
Meg igy is fenyevekkel jobb, mint sok mai agyonhypeolt AAA szarsag.Szrk.: ne olvasgass, mas velemenyere nem szabad alapozni. Ha lesz lehetoseged probald ki, aztan ennyi.
En mar eleve az ilyen "EZERT szar a ds2" videok cime lattan is behanyok. Nehogy mar egy utolso senki mondja meg, hogy NEKEM MIERT SZAR egy jatek.
Agyrem.Egyebkent itt feljebb Bad Pritt eleg jol leirta, hogy mik azok, amik miatt sokan szarozzak. Ezek valid pontok, erzekelheto mind a jatekban, de akkor is azt mondom, hogy ez is From, ez is Souls, ez is oriasi elmeny es kar kihagyni.
Szrk.: egyebkent az elden ring az olyan 97% dark souls 2 ujrahasznositas.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Gothmog #7787 üzenetére
"Vagy számít, hogy milyen a fegyver scalingje, esetleg milyen infusiont kap majd stb."
Nem vagy, hanem csak. Eppen ezert sem kell netet bujni, eleg, ha figyelmesen elolvasod, hogy scaling valtozasnal mi no es mi csokken. Mindig nezd meg, hogy a scaling fuggvenyeben mi valtozik es ugy tudsz optimalizalni.
"Egyébként én még nem használtam infusiont/nem változtattam fegyveresn az Ashes of wart."
Sok esetben erdemes, kiserletezz, ez a (from) jatek(ok) legnagyobb szepsege. Nagyon bejon egy fegyver, de pont szarul jon ki a skalazodas? Akkor csereled az infusion-t es maris faszan hasznalhatod. Az elden-ben meg az ash-ek csereje csak egy ujabb lehetoseg tovabb finomitani a jatekstilusodon.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Gothmog #7801 üzenetére
Mindenfele proc fugg a skalazastol, szoval alapvetoen azt erdemes az egekig tolni, amire a legjobb az adott fegyver skalazasa.
Tehat, ha a fegyver arcane-re(vagy arra is) skalazodik, akkor az arcane stat noveles a bleed buildup-ot is noveli. Ha alapvetoen a fegyvernek semmi koze az arcane stat-hoz, akkor a bleedet sem fogja rajta novelni. Mas kerdes, hogy sok bleed-es fegyver/ash eleve arcane scaling-gel erkezik.Nyilvan ettol egy lehelettel azert lehet tovabb bonyolitani, de ezt az elvet kovetve nevetve vegigjatszhato a jatek.
"Egyébként szitakötő lesz az, nem szúnyog. (Bocs, biológus vagyok, nem hagyhattam ki )"
Tudom is es jogos is, de minden letezo modon le kell alacsonyitani a rohadekot, szoval eddig is csak egy koszos szunyog volt es ez utan is az marad.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ThySoul
senior tag
válasz Gothmog #7811 üzenetére
A Caelid memek szerintem arra vonatkoztak hogy sokan a játék elején elkalandoztak arra, és úgy igen nehéz lehet. Ha előtte letudtad amit le kellett nem lesz nehéz, a 66-os szint bőven elég oda.
A questekkel egyetértek. Az ég világon semmit nem változtattak ezen ezer éve, ami a régebbi játékoknál okés volt mert valószínűleg úgyis belebotlottál mindenkibe, itt viszont a nyílt világ miatt ez tök esélytelen. Sok sikert bármelyik questet megoldani guide nélkül (rád nézek Ranni, Millicent vagy Alexander).
-
-
Crus
őstag
válasz Gothmog #7868 üzenetére
Nem akarok senki játékélményébe belevaúzni, de a legrosszabb amit magaddal tehetsz, hogy idézel. Spirit of Asht se kéne, nem, hogy még NPC-ket is. Miért? Mert valójában nem tanulod meg és nem is ismered meg a boss harcok mélységét. Gyak. levágják helyetted. Az az easy fokozat.
Azt a katarzist amit 1-1 boss legyőzése jelent, azt totálisan elveszi tőled az, ha mások végzik el helyetted a piszkos melót. Radahn pl. garantáltan nem 3 próba soloban, de amikor a 23.-ra úgy levered már egyedül, hogy meg se tud ütni, az keményen meglöki az endorfint a fejedben és aznap már jó napod lesz.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #7868 üzenetére
Radahnnál fontos lehetett, mikori videót nézel, mert hülyére nerfelték megjelenés után pár hónappal. 2022 márciusi állapotában a játék egyik legnehezebb bossa volt, ha ajánlott szinten mentél neki.
Amúgy ebből a játékból nekem az ő zenéje a kedvencem a menü után. P2 odaver.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Crus
őstag
válasz Gothmog #7885 üzenetére
Előre leszögezem: NEM bántásból írtam! Mindenki úgy játszik, ahogy akar, tőlem végig is cheatelheti. Viszont jobb, teljesebb, közvetlenebb, katarzisokkal tűzdelt játékélményt kapsz, ha soloban tolod, nyilván puttyogtatás nélkül... Mert ott rá leszel kényszerítve arra, hogy használd a játékban található egyébként nagyszerű mechanikákat, mint pl. a counter, parry, backstab, a staggerelés, pontosan kivitelezett dodge, etc. Sokkal, de sokkal élvezetesebbé válik onnantól minden... igen, halni fogsz jóval többet, de te magad fogsz rengeteget fejlődni és egy ilyen Elden végigvitel után, olyan lesz neked a DeS, DaS 1-2-3, mint meghámozni egy narancsot.
Evergaolok zöme elég könnyű, főleg, ha akkor mész oda, amikor a karid már magasabb szintű.
"ahol rohadt unfair az egész summon nélkül"
Üdv a souls játékok világában :-) Hidd el ez a normális! Itt gesztenyét úgy kell kikaparni, hogy közben ott szívatnak, ahol csak lehet. De megtanulod, hogy kerüld el ezeket és a katarzis nem fog elmaradni.
"Ráadásul a nagyobb ellenfeleknél - én úgy tapasztaltam - a hitbox elég furcsán működik."
Ebben NAGYON igazad van! Sőt én még azt is észrevettem, hogy az irányítás is mintha kicsit lagolna, amikor a képernyőn nagy a zűrzavar. Pl. megnyomod a crimsont és a karid csak áll. Vagy ugrasz + csapsz, de a csapás elmarad.
"Meg azért néha van némi cheat-gyanú az ellenfeleknél is"
Van itt input reading azt gondolom én is... pl. ha potiért nyúlsz alig érsz a gombhoz, már nyomja AZT a támadását adott boss, míg ha nem nyúlsz, nem teszi.
"Itt - Radahnnál - szerintem a játék és történet része, hogy a fesztivál keretében a vállakozó szelleműek megrohanhatják a "főnököt""
Igen... de akkor most próbáld ki, hogy egyedül vered le. Azok a vállalkozók mást fognak mondani ;-)
"ezek túl sok vizet nem zavarnak."
Hidd el, hogy de. Egy alapon hagyott full base farkas csapat is egy csomó helyen képes addig bezavarni a bosst, hogy bőven a fél HP csíkját addig levered róla. Ha már csak 2-3 támadását nem úgy tolja, vagy megszakítják, vagy rájuk pocsékolja, már drasztikusan könnyebb dolgod van.
De mondom: Told le így, aztán utána ha van kedved próbáld meg soloban. Eskü sokkal jobb élmény lesz!
"Apropó, Ranni tornyánál volt anno egy sárkány, akit már majdnem levertem, de eltűnt. Ez ha jól láttam, nem bug, igaz? Hanem később lehet majd belefutni még."
Jól gondolod :-)
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #7980 üzenetére
Na, meglett, csak mérgelődni kellett... (De azért nem vezetem be ezt a szokás.)
Mindenesetre tényleg rohadék - mondjuk hanyatt ver egy csapással, és amikor felállnál telibefúj tűzzel. Vagy felöklel a pajzzsal, és még fel sem álltál (csak megmozdul a karaktered), és már tol bele valami kardos kombót.
De az sem volt rossz, amikor falon keresztül odavert pajzzsal, én meg zuhantam a mélybe...Endure. In enduring, grow strong.
-
WATERDACA
őstag
válasz Gothmog #7811 üzenetére
Én most az új végigjátszásban Liurnia előtt indultam el Caelidbe, Level 46-al, baromira élveztem, megsütöm a dinókat Catch Flame-el. Itt megszereztem a Flame, Grant me Strength spellt, ami megint kicsit csalódás volt. Kár rápazarolni a 15 FP-t, nem ad annyit, pláne 30 mp-re.
u wanted, i got it \o/
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #7992 üzenetére
Helyzetjelentés (magamra reflektálva)...
Végül tegnapelőtt csak kétszer futottam neki még a párosnak (nem 10-20 alkalommal), mert rá kellett jönnöm, hogy a meglévő fegyverrel olyan lassan, csak morzsánként tudom leszedni az életerőt, hogy így esélytelen... (az elsőt még csak-csak legyűröm a feléig, de amikor ketten vannak, már nem tudok "kritikus hibázás" nélkül percekig szenvedni velük - főleg, hogy néha iszonyat hirtelen cserélnek szerepet, és mondjuk - kis túlzással - fél arénányiról ugrik hirtelen az ember nyakába a duó egyik tagja (és elgurulásnál természetesen pont oda kezd el mérget okádni a másik), vagy éppen az ide-oda ugrálás/vetődés miatt már nem lát rá az ember a másikra, és az hirtelen hátulról rákaszabol stb.)
Körülnéztem a tatyómban. Jó zúzófegyvert nem láttam (a meglévő láncos buzogány sajna elég szarnak bizonyult, összességében semmivel sem jobbnak, mint a karomfegyver), ugyanis mindent eladok, ami nem kell. Egyedül a szamurájfegyvereket raktam el (ha már azt indítottam), így a kezdő uchi mellett egy wakizashi meg a moonveil volt nálam, illetve még a játék elején valamiért eltettem a Bloodhound Fangot, csak aztán nem próbáltam ki, mert akkor még "szamurájosan" (szerep)játszottam, és ahhoz illő felszereléssel mentem.Hogy rövidre zárjam: Rennalánál átspecceltem, hogy normálisan kézbe tudjam venni a fegyvert (magyarán majdnem ugyanúgy osztottam el a pontjaimat mint eddig volt, csak pakoltam ezúttal eleget az erőre is), és +6-ra felhúztam a fegyvert (ennyire tudtam egyelőre). Két kézre fogtam, és először Limgrave-ben néztem körül (a biztonság kedvéért, míg megismerem), de 5 percen belül mentem is át Altus Plateau-ra. Hát kérem, a jelek szerint én eddig direktbe szívattam magam a játékban! A karomfegyver ütőtávjához képest ez a Fang maga a mennyország - hiába lassabb, annyival jobb a reach, hogy így is gyorsabb vagyok vele, mert megspórolom azt az időt, amíg bele kell másznom az ellen képébe. (És persze biztonságosabb is így.) Az ütések (pl. ugró támadás) vele meg tudják rendíteni az ellenfelet, a nagyobbakat is, amire a karomfegyverrel kb. soha nem láttam példát (Stormveil óta használtam a Hookclawsot). Egyszerűen olyan lett a játék, mintha kb. két fokozatot visszavettem volna a nehézségből!
A plató eleje környékén flangáló omenek legyalázása (meg sem tudtak ütni így), illetve valami parfüm zugárusokkal teli rom bejárása után nagy mellénnyel vissza is mentem tegnap a gargoyle pároshoz. De oda még mindig kevés vagyok kicsit (persze a slashing fegyverek sem muzsikálnak jól ellenük - határozottan jobban viszem az életerejüket a karddal, de azért még mindig nem az igazi). Kb. 6-8 alkalommal futottam neki, és volt, hogy az első lement és a második is kb. fél hp csíkon volt már, de még nem bírok velük. Egyszerűen borzalmasan kiszámíthatatlanok amikor duóban vannak, iszonyú birkatürelem kellene hozzájuk, hogy kitérni/hátrálni, és mindig csak az egyiket magamra húzni, közben szemmel tartani a másikat is, hogy mikor pörög be stb. Ráadásul, nem tudom, miért, de azt vettem észre, hogy itt sokszor van "input lag". Benyomom pl. a charge attackot (R2), de csak egyet üt a fegyverrel kettő helyett, míg a spéci mozgást a karddal (L2-R2, hátraszaltóval ütés, majd R2-re teleportból ütés) ötből kb. egyszer adja csak be, holott amikor nyugiban próbálgatom, mindig működik. (Illetve máshol élesben is működik, mert ezúttal Caelidben a nagy jar előtti három idézhető ellenfelet röhögve levertem a karddal, erőlködés nélkül, és minden spéci vágás, mozdulat tök jól működött). De olyan is volt, hogy már a gyógyitalt nyomtam, de a karakterem még kb. másodperccel korábban megadott/lenyomott ütést kezdett el bevinni helyette. (A gépemen tükörsimán fut a játék, bővel elég a hardverigényhez).
Úgyhogy egyelőre hagytam őket, most Altus Plateau-n fejlődgetek majd kicsit, és ha combosodtam kicsit, akkor visszanézek majd.Endure. In enduring, grow strong.
-
-
persil
nagyúr
válasz Gothmog #8055 üzenetére
"ugyanis mindent eladok, ami nem kell"
Soha ne tedd From jatekban. Sosem tudhatod mikor jon jol egy masik fegyver, vagy mikor jon a kattanas, hogy mast akarsz kiprobalni.
Az a lofasz 100 runa/lelek meg egesz konkretan semmit nem er, amit kapsz erte.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Gothmog #8205 üzenetére
"és így levegőhöz (értsd: gyógyitalhoz) is jutott az ember gond nélkül."
Bizony, olyankor sokat szamit."akkor - szégyen ide-oda - valószínűleg lehívtam volna a spiritet. "
Nem szegyen az, azert van benne, hogy, ha nem megy, akkor mankokent ott legyen.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8205 üzenetére
És amúgy így is lehet egyre nehezíteni. Az elején mondjuk használod a Mimicet, utána valami kevésbé erős harcos csapatot és szépen eljutsz odáig, hogy a jellyfisht idézed csak meg, aki kb. nem sebez semmit, de golyófogónak jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #8321 üzenetére
No, végül nem adtam fel, újra nekifutottam. Hajszálon múlt, de negyedik próbálkozásra lement a két rohadék!
Kb. együtésnyi hp-m maradt, gyógyitalom pedig egyetlen egy sem. Nem álltam ilyen rosszul még féltávnál, de a kard/pajzsos valami olyan szarházi módon művelte az input readinget, hogy az valami fertelem volt. (Amikor ittam volna, félpályáról rámdöfött a rohadék, vagy éppen akkor vett üldözőbe különféle kombókkal. Az utolsó kb. 30%-ot úgy ütöttem le róla, hogy 6-7 gyógyitalomba került, mert ahogy ittam egyet, már rám is vert tizedmásodpercen belül, vagy éppen ivás előtt annyival...)Apró szépséghiba, hogy summonoltam, mert ezeknek nem voltam hajlandó magamban nekiugrani. A kb. 4-es vagy 5-ös szintre fejlesztett mimikemet idéztem le. Nagyjából 15-20 másodpercig élt, de ez is sokat számított, ugyanis lefoglalta addig a kard/pajzsos csávót, én meg közben ügyesen lepofoztam kb. félholt állapotra a lándzsásat. (Szerencsém volt, mert amikor lement fél hp-ra, és ugye növesztené a szárnyakat, pont akkor térdeltettem le, és onnan csak ütöttem, ütöttem, míg bírtam szuflával. És szerencsére bírtam... )
Ennyi Hp-m maradt a végére (gyógyital egy sem, az utolsó a spéci keverék-lötty volt, amit megittam kínomban...)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8331 üzenetére
Grat, tényleg agyf*sz bossharc az ott, főleg a hülye aréna miatt.
Meg amúgy az összes ilyen kettő (vagy három...) ugyanabból típusú harc problémás (Gargoyles, Crystalians, Cleanrot Knigths), mert ugyanaz az AI pattern dolgozik alattuk ugyanolyan movesettel. V.ö. Ornstein & Smough két teljesen eltérő karakter és szét is lehet őket választani. Számomra pl. ezért nem volt gáz a Misbegotten Warrior & Crucible Knight, mert jól el lehetett őket különíteni, más kérdés, hogy lore szempontból semmi értelme nincs azoknak ott.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8334 üzenetére
Szerintem sokaknak, nekem is problémásak voltak. Masszívak, nagyot ütnek, gyorsak, sok támadásuk van, a pajzsos elég defenzív, a másik öt méterre is elér... viszont rajtuk lehet legjobban megtanulni a parryt, mert nagyon jól látszanak előre a támadásaik.
Én idézéshez egyetlen szabályt hoztam magamnak: ha ők többen vannak nem érzem gáznak, ha mi is többen vagyunk.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Videó stream letöltése
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Honor Magic V2 - origami
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Androidos fejegységek
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest