Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Szerintem ez a degradáció egy kicsit túlzásba van víve, néztem több használt tesztet is mostanában, hivatalos szerviz látogatást, stb és megfelelő használat és nem trópusi éghajlati viszonyok mellett egyáltalán nem tűnik problémásnak a helyzet egy 4-5 éves példány esetén. Természetesen egyértelmű, hogy nem ok nélkül alakult ki ez a félelem és egész biztosan van valós alapja, de más típusnál sincs garancia rá, hogy az akkumulátor feltétlen jobb állapotban kell legyen, hőmérséklet management ide vagy oda
Nyilván a pálcák azért nekem is piszkálják az agyamat és törekszem teli pálcásat venni, valamint márkaszervizben meggyőződni az akku tényleges kapacitásáról.
Ha nem lennének ezek a pálcák, szerintem a félelem is sokkal kisebb lenne az emberekben.Egyébként ebben az árkategóriában sok választási lehetőség nincs. Van kb. a Leaf és a Zoe. De a Zoéban sajnos a nem állítható ülésmagasság miatt a kormány az ölünkben van, ami nem túl biztonságos. Ráadásul ugyanennyi pénzért csak akksi bérletest tudnánk venni, ami még plusz havi £50-100, az éves tervezett futástól függően. Ha pedig megvesszük az akksit, abból kijön másfél-két Leaf is a Zoe teljes ára mellett.
Nem tudom otthon mi a helyzet, ezek angol árak, mi csak ezekből tudunk kiindulni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen