Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    senior tag

    válasz Tiédetis #11898 üzenetére

    Az alkatrész-utánpótlási problémák nem is függenek az autók újkori értékétől, sőt nem kizárólag a gyártók hibáján múlnak. A márkák a legtöbb alkatrészt beszállító cégektől vásárolják. Amikor valamilyen készletgazdálkodási, esetleg alapanyag-beszerzési probléma adódik, ez a láncolat átmenetileg lebénulhat. Bizonyos esetekben akár az autógyártás is leállhat, ahogy ezt a koronavírus-járvány idején, illetve az orosz–ukrán háború első szakaszában láthattuk, amikor a félvezető-utánpótlás, vagy éppen a részben Ukrajnából származó elektromos kábelkorbácsok beszerzésének akadozásán át számos tényező okozott krízist az autóiparban.

    Tehat a "nagy" autogyartok is lényegében csak tervezök és összeszerelök, maga a gyartas nem (vagy nagyrészt nem) a "gyartonal" történik??
    Akkor miért is nevezzük öket gyartonak? Miért nem csak tervezö és készreszerelö üzemnek?
    Tehat helyesen: "... sőt nem kizárólag a gyártók hibáján múlnak. (hogy az összeszerelök nem tudnak összeszerelni...)
    ;]

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Új hozzászólás Aktív témák