- Linux Mint
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
válasz Tiédetis #11898 üzenetére
Az alkatrész-utánpótlási problémák nem is függenek az autók újkori értékétől, sőt nem kizárólag a gyártók hibáján múlnak. A márkák a legtöbb alkatrészt beszállító cégektől vásárolják. Amikor valamilyen készletgazdálkodási, esetleg alapanyag-beszerzési probléma adódik, ez a láncolat átmenetileg lebénulhat. Bizonyos esetekben akár az autógyártás is leállhat, ahogy ezt a koronavírus-járvány idején, illetve az orosz–ukrán háború első szakaszában láthattuk, amikor a félvezető-utánpótlás, vagy éppen a részben Ukrajnából származó elektromos kábelkorbácsok beszerzésének akadozásán át számos tényező okozott krízist az autóiparban.
Tehat a "nagy" autogyartok is lényegében csak tervezök és összeszerelök, maga a gyartas nem (vagy nagyrészt nem) a "gyartonal" történik??
Akkor miért is nevezzük öket gyartonak? Miért nem csak tervezö és készreszerelö üzemnek?
Tehat helyesen: "...sőt
nemkizárólag a gyártók hibáján múlnak. (hogy az összeszerelök nem tudnak összeszerelni...)
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen