- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- DIGI kábel TV
- Linux - haladóknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
"hatalmas pénzeket fektetnek"
"rengeteg pénzzel megtámogatott "
Nem látom az ellentmondást. -
Feketelaszlo
senior tag
Megkeressem az érvelési hibát?
Az általad linkelt pilot projektnél egyébként le van írva, hogy állami finanszírozásból megy, s főleg az a lényege, hogy kipróbálják, működik-e egyáltalán az Ausztráliában előállított H2 (kemény 1-3 tonnával számolnak) elszállítása Japánba, gyakorlatilag egy olyan kisüzemi, kormányzati támogatású kísérlet, mint a BME nukleáris reaktora. A magáncégek azért kellenek bele, mert tőlük lehet megvenni pl. azt a szállítmányozási technológiát, amit LNG-nél is használnak - LNG terminál egyébként a közelünkben is épül jó pár, ehhez képest sokszoros kapacitással és költséggel, üzleti alapon: ha már a jövő energiájáról van szó. -
biker
nagyúr
Az üzemanyag cella közel 70 éves komoly múlt alatt és 150 évvel a kitalálása után is szenved. Ennek okai:
- rendkívül drága maga a cella, alig tudnak 100$/kw alá menni, ezzel nem versenyképesebb mintha akkut raknának a kocsiba
- rendkívül drága az üzemanyag (az alkoholos olcsóbb, de annak hatásfoka csapnivaló), mind előállítása, mind tárolása, mind töltése bonyolult.
- a technlógiát drágítja, hogy egy komplett elektromos autó MELLÉ kell beépíteni, ugyanaz a hiba mint a PHEV
- ugyanúgy degradálódik a cella, mint egy akku, szép lassan veszti a hatásfokát
- plusz súlya a rendszernek nem ellensúlyozza az akku súly spórolástA sok negatívum mellett az előnyök:
- könnyű az üzemanyag
- gyorsabb a töltése
- a jelen sok millió üzemanyag kút életben tartható, mivel csak ott lehet majd hidrogént tankolni. És sajnos ez a legerősebb lobbi ebben a piacban.A hidrogén hajtás kurva jó lenne vasúton, kamionokban, hajókon, ahol korlátlan hely van a technikának, és vihet akár 1m3 tartályt is egy kamion, a vonat meg 10m3. vagy jó az űrkutatásban is, használják is 60-70 éve.
De 1mrd közúti autóba halott ötlet. Oda akku kell. Esetleg egy kis REX egység, ami akár mehetne gázmotorral is. egy 22kg-os gáztartályról mint a targoncákElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen