- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Arch Linux
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
A DC az a villám, az AC meg a gyors, csak épp a DC villám az 22kW-tól 350kW-ig terjed.
Villám az, csak épp az akkut meg se csiklandozza. Amíg 1C környékén töltesz egy liion akkut, addig örökélet van.
A táblázat biztos igaz egy barkácsgép akkura, de nem autó akkura, ahol pl a bruttó 67kWh a nettó 64kWh amit te 0-100%-nak látsz, az igazából mondjuk 2-98% eleve, és még valóban 0%-nál is csak letilt az elektronika, menne még az.
Teljesen más egy autó BMS-e 4db 18650 töltéséhez képest.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
Elso kerdes: az auto vajon mit ir ki 0 es 100%-nak? Mert prius-I-nel latvanyos volt hogy 50% es 75% kozott volt az ido 98%-aban (abba ugye user sehogy nem tud beleszolni), de a mobilon mar reg nem azt latod toltottsegnek, ami a fizikai hatar, hanem ami az akkukimelo toltesre kijelolt szakasz hatara.
En mindig maxra toltom az autot. Mondjuk a korulmenyek miatt eddig talan 2x kapott dc-t (elsore inkabb teszt mint muszaj miatt), es legtobbszor 40%-nal erek haza, ritkan megyek a 20% figyelmeztetes ala (de akkor se izgulok igazabol, eddig talan volt 5-10 alkalom 1.5 ev alatt).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen