- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Amazon
- Router gondok
Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
Köszönöm, hogy újra(?) begépelted a kedvemért.
Ahhoz képes, hogy a srác mennyire benzinvérű, szerintem teljesen korrekt a villanyautós videója (ez, meg a folytatás is). Amit itt szimulált, az a legrosszabb szcenárió, bizonyára több alkalma is lett volna tölteni a kocsit, ha máskor nem, a köztes szálláson. A videó elején és végén teljesen korrektül elmondja, miért nem töltött egyszer sem az út során. És azért nem akart áramból menni, mert a normál autópályás haladáskor kevés a kismotor teljesítménye, így az út során - ahogy az látszott is - folyamatosan csökkent a töltöttség.
A BMW a REx-et alapvetően szükségmegoldásnak szánta, gyakorlatilag egy csomagtartó alá (helyett... ) beépített aggregátorról beszélhetünk. Nem hajtja a kerekeket, csak tölti az akkut. A 17 kWh/100km-es fogyasztási adat tehát a teljes valós, mozgatáshoz szükséges energiamennyiség, hiszen azt teljes mértékben a villanymotor fedezte. Tipikusan 110 km/h-s autópálya tempóval, lassabb részekkel (dugó, városnézés... stb.) egyáltalán nem elképzelhetetlen. Az átlagsebességük mindenesetre 90 km/h volt, illetve valószínűleg több, mert a vágóképek miatt álló helyzetben is sokszor be volt kapcsolva a kocsi, és akkor már számolja a menetidőt.
A benzinfogyasztást sehol sem látod, a barna csík mutatja a tank állapotát és a tippelt hatótávot, csak a "titkos" (szerviz) menüben tudod numerikusan is megnézni az aktuális üzemanyagszintet (literben), fogyasztási érték ott sincs.
A REx csak a töltés szinten tartására van, a töltöttségjelző (kék csík) feletti kis fehér nyíl mutatja, hogy hány százaléknál kapcsolta be a kismotort. Ezt megerősítve nincs is olyan kép a videóban, ahol ez látványosan alacsonyabban lenne, mint az aktuális töltöttség. Ami nem is csoda, hiszen ennél a tempónál a REx nem biztos, hogy képes lépést tartani a pillanatnyi fogyasztással, de ha mégis (pl. lassabb tempó miatt), akkor sem fogja a jelzés fölé tölteni. Ilyen legfeljebb akkor fordulhat elő, ha egy hosszabb lejtőn még pluszban visszatermel valamicskét.
Két fontos észrevétel a feltételezéseidhez: a REx motor nem binárisan működik, vannak különböző teljesítmény fokozatai. Kettő: álló helyzetben nem megy a motor (piros lámpánál sem!), szóval nincs olyan, hogy az autó a parkolóban pöfögve töltődik, miközben ők a McDonald's-ban tömik a fejüket.
"We spared no expense"
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Vallás
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobil flották
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest