- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- DIGI kábel TV
- Linux - haladóknak
- Linux kezdőknek
- Router gondok
Új hozzászólás Aktív témák
-
chungey9
tag
Melyiket vennétek, ID4 vagy Eniro? kb 2021-es évjárat és 13millió mindkettő.
-
chungey9
tag
válasz Füleske #7113 üzenetére
A Niro megüti a mércét, min. 450L csomagtér, 400km hatótáv. (max 90-el megyek)
Az Id4 előnye hogy modernebb, jobban tetszik, kicsit nagyobb, viszont nagyon nehéz, és vacak a kezelése, többet is fogyaszt. 2021-ben Nirot vettem volna csak nem jött össze a pályázat. Tavaly meg Ioniq5-öt rendeltem, de havonta emelték az árát és tolták a szállítást így visszamondtam.
Az évi 85db-ból nem fog jutni, gondoltam. Meg aztán ha alkatrész kell, na arra is várhatnék... -
chungey9
tag
válasz Bandit21 #7148 üzenetére
Mindezekkel egyezem, játszik az Id3 is, pro hogy tetszik, jó árban van, nem túl nehéz,
konra hogy necces a csomagtér, a 400km is necces, nincs tetősín, és a kezelés.. hát nem tudom hosszútávon milyen lenne.
Eniroban már ültem, az újban is - az pont a centivel alacsonyabb tető miatt bukik nálam, idegesítően belóg a tükör. -
chungey9
tag
Jól látom a tesla honlapján 18.890.000 lesz az új ára az Y belépőnek?
-
chungey9
tag
Azért néztem meg mert olvastam megint csökkentenek, azt hittem ez lesz az új ár.
Amúgy mivel nincs kereskedő partnerük nem készültek fel a készletezésre a gyárak meg ontják a kocsikat, kíváncsi leszek mi lesz ebből. A szervizeik szerintem bőven nem győzik majd ha 5-10-15 évesek lesznek a járművek és eladtak 20 milliót, ez tart vissza leginkább.[ Szerkesztve ]
-
chungey9
tag
Én is így jártam a mazda 6-osommal, azóta tabu a márka. Pedig a 10. Mazdám volt.
Most egy ford van, ez kapott egy új blokkot, mielőtt megvettem, egy faládában jött egyenesen az USA-ból. Talán bírja 200k km-ig. Mindkét esetben hajtókar csapágy probléma volt. Amúgy ez egy FHEV, és az akksija (1.4kWh) 96%-os, pedig sokszor kb. 3-10km-enként kap egy (30-70%) ciklust, vajon 230k km alatt mennyit kapott. -
chungey9
tag
válasz FIREBLADE78 #8713 üzenetére
De nem is egy 2023-as swift hanem egy 98-as. És az Id4 is ilyen belül, és az is van már 10M-től, gondolom ugyanez az ok.
-
chungey9
tag
Még hogy nem adják az árréshez az állami támogatást
[link] -
chungey9
tag
válasz Shadowbull #9895 üzenetére
2016-tól vegyesen használ litiumot is, nekem egy 2012 ford c-max FHEV-em van ami prius licensz, 1.4kWh panasonic litium akksival, 240ezer km után 96% az akksi, a motor meg 220k-nál kuka lett. Usánkából lett bele fűzött blokk. Na pl. itt az akksi kap rendesen, 100km/h-ig engedi használni csak elektromosan illetve 4km táv amit tud, kb 30-70% közt használja dehát már vagy 50ezer ciklust kaphatott...
-
chungey9
tag
válasz BrandonXXV #10033 üzenetére
akku-elem.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen