Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
válasz Tigerclaw #177 üzenetére
Én is nézegettem már párat. Elsőre valószínűleg Super Soco TC-t veszek majd, aztán később bővítem a jogsimat, hogy egy Zero S 11 kW beleférjen. Persze ha addigra lehet esetleg B-s jogsival is 11 kW-nak megfelelő motort használni, bár kötve hiszem...
Köszi az oldalt, el is mentettem.
Az akkus dologgal egyetértek, de szerintem nem a Li-Ion lesz az az akku, ami majd a kis súlyt, a nagy hatótávot, gyors töltést és a gigatárolást biztosítja, talán nem véletlenül várnak. Többfajtával is kísérleteznek, csak ez elég sok idő lesz.
A Honda PCX 2 milláért egy vicc... A KTM E-Speed 3 milláért, szintén, oké, az már 11 kW-os, de akkor is.
Sajnos eu le van szarva...
Mindenesetre kíváncsian követem a fejlődést motoros ügyben.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz Tigerclaw #181 üzenetére
Igen, azóta felment az ára, meglepődtem én is, de lehet, hogy vettek párat, aztán inkább feljebb vitték az árát.
Én is csak azért döntöttem mellette, mert rendes nagy kereke van, nem ilyen kis picike mint a robogóknál és ilyen szar utakon a kisebb kerék szerintem hátrány, mint sem előny, könyebb vele esni...
A + extra aksi, azt hiszem +160 000 Ft. 11 Kg 1 db aksi, ezt is ki lehet venni. Olyan 45-50 km a hatótávja reálisan. Mondjuk nekem elég lenne melóba és vissza egész héten. Így + aksival ki tudod bővíteni a hatótávot 100 km+-ra és a motor még mindig nem lesz 100 kg, ami szerintem egész jó.
A Bosch-al én sem vagyok kibékülve, ha lesz hasonló "méretű" motor más gyártótól akkor váltok, addig marad ez.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz Tigerclaw #179 üzenetére
Valószínűleg nem lesz, pedig ez lenne a logikus, szerintem... ez még jó 5-10 év szerintem.
Ha lesz olyan fasza japán elektromos motor, mint a Zero S, akkor akár olyat is vennék, de egyenlőre a Zero a végső befutó, ha még lesznek addig egyáltalán. Pláne az újabb modellek, könnyebbek lesznek, gyorsabban lehet majd őket tölteni.
[ Szerkesztve ]
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz Tigerclaw #186 üzenetére
Hát ezt szomorúan olvastam, igen vannak gyermekbetegségei, pl gázkart finoman meghúzva ránt egyet és nem szépen indul el, nem tudod finoman adagolni. Remélem kiforrja magát és akkor egy nagyon jó kis elektromos motor lehet belőle. Kb. 2 év múlva veszek egyet szerintem, addigra legyen fain minden.
Megsasolom a TS-t is, mert azt még nem nézegettem.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz Tigerclaw #189 üzenetére
Nem csak az elektromos autókkal, hanem a belső égésűekkel is, szóval, hogy minek 1000-1200 lóerős 2.9 alatt 100-ra gyorsuló, 300-400 km/h-ra képes "autó"-kat gyártani, több 100 millás árcédulával. Ennyi beteg embert, hogy kinek nagyobb a fallosza és ki tudja tovább nyújtani, vicc az egész. Ugye, most a tesla Roadstert le akarják nyomni, már van ennek is annak is koncepció autója, mindenki teslaverő...
Ez a Kia e-niro, nem rossz, csak egy árat jó lenne már tudni, de szerintem 10-15 között lesz egyenlőre. 5 év múlva már bőven 10 milla alatt lesznek az ehhez hasonlóak szerintem. Addigra még több töltőpont lesz az országban. Az akkuk is fejlődnek, jó lesz ez, csak idő kell neki, nekik.
Tesla 3 kint, alap verzsön, 8,8 milla. Itthon alap; 16 felett. Azért elfogadnám.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
1. A politikusok szeretnek nagyot mondani...
2. Elektromos autó sem olcsó, nem véletlenül nem veszik annyian. Sok még a kérdés, és az átlagember nem tud venni magának újonnan egy elektromos autót, ugye nincs rá pénze, vagy ha van is hol tölti, ha olyan helyen lakik, + a melóhelyen sem tudja, ott hagyja valami töltő helyen és állandóan majd haza és visszagyalogol?
Ahogy a cikk is írja, az átlagvásárlóhoz kell eljutni, abból és azoknak lehet eladni a legtöbbet. Adom.
Zárójel. Ma láttam 2 db BMW i3-at. 12-15 milla. Zárójel bezárva.
Bár igaz, 3-4-5 milláért már lehet venni használt elektromos autót.
3. Imádom, amikor az elektromos autóhoz lévő akku előállítása szennyez. Rendben.
Azt valahogy senki nem írja le, hogy a benzin vagy dízel járműhöz az üzemanyagot a kőolajból, hány helyen, honnan, hová kell eljuttatni, ez mivel, hogyan történik, majd a finomítóban feldolgozzák, aztán el kell szállítani a töltőállomásokra, az nem szennyez nyilván... arról senki nem beszél. Nagyon csodálatosan friss az illat a bécsi reptér mellett, ott van a finomító, tökéletesen friss a levegő, az nyilván nem káros... Az ilyenektől a falra tudok mászni.Nem a Lítium-Ionos akku lesz a jövő, idővel lesz más, 15-20 különböző kutatás folyik ezzel kapcsolatban jelenleg is. Arról nem beszélve, hogy az elektromos autó használat közben nem szennyez. Kivéve a fékpor és a gumi. Nem kell bele motorolaj, rengeteg alkatrész nincs benne, ami egy belső égésű autó motorterében megvan, gyújtógyertya, gyújtótrafó, szíjak, sebességváltó, lehetne sorolni... Igen, tudom, ezzel rengeteg lóvé kiesik majd a gyártó zsebéből... valamit úgy is kitalálank, nem kel őket félteni.
Nem mellesleg meg egyre több lesz a megújuló energiaforrás és az az által megtermelt energiával tölteni az autót, na az már döfi...
.
Szarban vannak a németek picit, mert most van egy kis csökkenés a trendben, kevesebbet adnak el, de nem csak ott... bár valahogy ezt én nem látom. Az utóbbi 3 évben több autót adtak el, mint 2015 és azelőtt. BMW, AUDI, Merci, a VW-ről (E-GOLF, 12,5 milla újonnan? Vicc.) nem is beszélve... Egyébként meg a legtöbbet a Tesla-ból adtak el, többet, minta az előbb felsorolt 4 gyártó eu-ban és az amcsiknál. Mindig mondtam nem hülye az a Musk gyerek, ő tapossa az ösvényt, többiek csak kullognak. Valakiknek savanyú a narancs.4. Az lesz, amit Tigerclaw is említett az elektromos motoroknál, majd a kelet elkezdi bedurrantani a cuccait és a nagyobb gyártók majd kapkodnak később, hogy jaj ők is csinálnak. A Super Soco kiforrja magát, nagyon jó kis motor lesz. Bár az amcsi ZERO a kedvencem.
Kia-nak az e-niro-ja, 9,9 milla lesz, már mint az autó, 300-450 km-t el lehet vele menni, akkupakktól függ, a Kia Soul EV nem tudom mennyi lesz, de lesz az is idővel 10 milla alatt.Túl durva voltam? Bocsi.
Tigerclaw Egyetértek! Egyébként tervezik majd idővel olcsóbban adni a tesla-t, bár kint már 8-9 milláért megkapod, itthon 16.
UI:
Tudom hülyén hangzik, de meg van a varázsa, már mint a belső égésű autóknak, motoroknak.
Mondom minden ezt úgy, hogy egy 2001-es évjáratú 2000-es szívóbenzines Peugeot 406-osom van jelenleg. Jövőre csere, jön a Giulia, az utolsó belső égésű autóm lesz, amit még élvezet vezetni, aztán jöhet az elektromos.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Egyébként igen, az lenne a legjobb, otthon tudod tölteni a garázsban, és a ház tetején ott parkol a napelem. Mekkora jó már.
Tervezni kell az útvonalat, idővel több töltő lesz. Csak ugye ehhez kell egy kis idő, már mint megtervezni, hova, merre, mikor mész. Az ember meg lusta, már aki.Az évenkénti szerviz pedig, a futómű, fék, gumira terjed ki és az aksira. Ennyi. Sokkal kevesebb a kopó alkatrész.
Munkatársam s egyben a jóbarátom fia, most gyűjti a pénzt egy használt elektromos autóra, kb 2 év múlva meg is lesz neki a pénz, van garázsuk ott fogja tölteni. Csak városban használja majd, oda a 100-150 km-es hatótáv bőven elég, nem olyan nagy város, mint Pest. És jól is teszi.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Ha már ott tartanék napelemmel én is, de az még odébb van. Így sajnos nem tudok segíteni, de a jövőben, ha minden úgy alakul, akkor a tiszta energiák kft-től kérek majd ajánlatot, sőt, nyilván igazából több helyről is, aztán majd a végén döntök... de ez még nagyon messze van.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz Tigerclaw #297 üzenetére
Jól írtad, persze szerintem és szerinted. Ez hogy megy át a törésteszten? Ha valakit elütnek annak kampec... egyébként meg szerintem bármelyikünk szebb formát rajzol... még ha batári kell, akkor is. Amcsik simán rákaptak, 150k felett van a megrendelés. Nem tudom mekkora lehet a súlya 2,5 tonna, 3? Szerintem túltolta, nem szabad full-ba nyomni a kretént, hogy durván fogalmazzak. Amúgy bírom a csávót, de az összes közül ez "mellényúlás", persze csak számomra, minden más fasza és le a kalappal. Én azért nem erre számítottam, többet vártam. Mondjuk nagy marketinges az biztos. Nyilván nem európai piacra szánják.
Make Amerika Great Again...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
A tesláknak, vagy egy adott típusának igen jó a légellenállási együtthatója, hát ennek a pickupnak tuti nem.
Azért várjuk meg mire sorozatgyártásba kerül és jönnek majd az első tesztek róla.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest