-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42030 üzenetére
Hali! Egyszerű: Starport services -> Advanced Maintenance -> Restock. Sima limpit-eket kell venni, majd a controller felprogramozza. Én általában 70-80%-ig töltöm a rakteret (a limpitek rakteret foglalnak), de ha kezdő core miner-vagy, akkor tele is rakhatod. Ha jól sejtem, akkor ez lesz az első core mining menet, szóval pár jó tanács (lehet hogy ezerszer volt, nem tudom, új még vagyok a fórumon):
Hol és mit? Érdemes Eddb.io-n (vagy Edsm-en, vagy Inara-n, mindegy) olyan rendszereket keresni, amik "pristine" tartalékokkal bírnak, ezeken belül pedig azokat a bolygókat, amiknek van gyűrűje. Icy és Metallic gyűrűk a legjobbak. (Én emellett lakatlan rendszereket keresek, és 40-50'000 LS távolságnál messzebb levő bolygkat. Az az elmélet, hogy így kevésbé találnak rám a kalóz player-ek, vagy kevésbé éri meg nekik repülni 10-15 percet, hogy abajgassanak) Legyen nálad Surface Scanner: megközelítéskor a gyűrűket le kell vele szkennelni, és a megjelenő hotspotokra rárepülni. Mindegyiknek van egy típusa, azt tudod csekkolni a fenti szájtokon. A gyűrű megközelítése nem nagy trükk, kb, mintha leszállnál egy bolygó felszínére. Azért ahhoz, hogy finom legyen a belépés, le kell lassítani a gyűrű elérése előtt, és akkor nem fogja a Covas aggódva jelenteni hogy "Hull integrity compromised", mikor kiesel supercruise-ból. Amikor beléptél, általában fél percen belül megjelenik 1-2 kalóz. Hagyd, hogy leszkenneljenek. Mivel ekkor a rakteredben csak limpit-ek vannak, ezért csalódottan távoznak, és többet nem jönnek vissza. Legyen a hajón Pulse Wave Scanner. Ennek van egy kis recharge ideje, de folyton lehet nyomkodni. Megnyomod, hallasz egy ping hangot, majd 1-2 másodperc után sárgán világítanak a bányászható aszteroidák. Neked azok az érdekesek, amik kicsit nagyobbak, és messziről világítanak, olyan sárgák. Ha látsz egy ígéretes aszteroidát, ráfordulsz, meglövöd egy prospector limpit-tel. Kiválasztod target-nek a limpit-et, és vársz, amíg becsapódik. Ha az utolsó sor kék, akkor jackpot. Ha nem, akkor keresgetni kell tovább. Legyél türelmes, amíg rááll a szemed, hogy mit kell keresni, sok prospector-t ellősz majd (Ezért kell telerakni a rakteret limpit-ekkel) A mag anyagát is írja a kék sor, ezt tudod ellenőrizni a fent említett oldalakon. Az ár ellenőrzésnél azért nézd meg, hogy hol ennyi, mert jártam már úgy, hogy a szép árat Colonia adta volna (bár épp emiatt érik az elhatározás, hogy elmászok, és kicsit bányászgatok arrafelé is) Általában tonnánként 4-500'000-ről indulnak az árak, szóval elég jól lehet keresni. Még valami: azért, hogy ne körbe-körbe repülj a gyűrűben, javaslom, hogy mindig a bolygó felé repülj.
Hogyan? Ha megvan az aszteroida, akkor az aszteroidán levő fissure-kra kell lőni a seismic charge-t. (ezt lehet felismerni az aszteroida textúráján, anélkül, hogy pingelnéd a Pulse Wave Scanner-rel) Három féle van: High, Average és Low strength fissure. Amikor a seismic charge-t lövöd, az elsütőbillentyűt nyomva kell tartani, és így tudod "tölteni" a seismic charge-t. Akkor tüzel, amikor felengeded. Egy vonal: low, két vonal: average: három vonal: high. Ha rossz helyre lősz, akkor lepattan. (Elfogyni nem fog, legalábbis nekem még sose fogyott ki) Ha jó helyen találod el, akkor pirosan világít az aszteroida felszínén, és jobbra fent megjelenik egy grafika és egy számláló: 120 másodperced van innen, amíg robban a töltet, viszont többet is el kell helyezni, egész addig, amíg a grafika pulzáló része a kék sávban nem pulzál. Ha a sárga sávban marad, akkor nem fog széttörni az aszteroida, ha a piros sávban, akkor a mag egy jó része elvész. Ha megvan a megfelelő számű töltet, akkor legalább 1000m-re el kell távolodni, mert az alatt a robbanás kárt okozhat a hajóban. Így is pár pillanatra elmegy majd a HUD az "interferencia" miatt. (ha 2000m-nél messzebb mégy, akkor semmi hatása nincs) A töltetek mindig egyszerre robbannak. Ha gyors voltál, és nem akarod kivárni a maradék időt, akkor a Contatcts lapon azonnal tudsz robbantani. Ha az aszteroida széttört, akkor válts abrasion blaster-re, és a szikladarabokban maradt mag-darabokat is ki tudod piszkálni, illetve ilyenkor jöhetnek a collector limpit-ek is. (És a Cargo Scoop, én rendszeresen elfelejtem nyitni) Sajnos a collector limpit fogyóeszköz, sokszor belecsapódnak a sziklákba, illetve ahogy manőverezel, a hajóval is eltalálja az ember. Icy gyűrűben érdekes jelenség, hogy az aszteroidához közel 0%-ra is lehűlhet a hajó Ha begyűjtöttél mindent, akkor mehetsz keresni a következő aszteroidát.
Hol passzold el? Fenti oldalakon megtalálod a legjobb árakat. Én általában 150-200 fényévnél messzebb nem megyek eladni. Azzal is lehet játszani, hogy megnézed, hogy az állomáson van-e esetleg olyan küldetés, ami pont azt igényli, ami épp a rakteredben van. Én nem szoktam, eladom, azt' csá - így is megvan az 50-60M/óra. Ha menet közben egy player elkap, akkor értelemszerűen submit, és engedelmesség: le fog scannelni, és meg fog kérni, hogy ugyan adj mán' neki is egy kis értékes rakományt. Én ráhagyással szoktam, jut is marad is, have fun!
Mivel? Na igen, itt ezerféle kombináció lehetséges. Keelback-el és Python-nal csináltam eddig ilyesmit, a Python jobban bejött. Szerintem egy legalább közepesen mozgékony hajó kell (Class A thrusters), viszonylag jó jump range-val, hogy nagyobb hatótávod legyen és ezt időben gyorsabban letudd, (Class A FSD) és sok-sok-sok raktér. Szükséged lesz ezen kívül egy Pulse Wave Scanner-re, egy Seismic Charge-ra, egy Abrasion Blaster-re egy Surface Scanner-re, egy Prospector Limpit Controller-re Collector Limpit Controller-re, egy Refinery-re (kisebb elég) és annyi Cargo Rack-ra, amennyit csak fel tudsz rakni. Én személy szerint fel szoktam áldozni egy nagyobb Cargo Rack helyet egy nagyobb Class A Fuel Scoop kedvéért, így nem kell tankolgatni (explorer beidegződés), illetve tartok egy Standard Docking Computer-t, viszont a Supercruise Assist nekem nem kell. Emellett tartalékba' lenni szokott nálam Heat Sink is (Egy vagy kettő. Különösen akkor hasznos, ha közvetlen a csillag mellől kell ugrani, vagy elbambulsz fuel scooping közben) Shield generator-ral mindig bajban vagyok, de nem árt egy Class A, mert könnyű benézni, és nekimenni egy-egy aszteroidának. Minden másból a legkisebb tömegűt veszem, ami még jó a hajónak (Ez többnyire egy kisebb Class A Power Plant-ot jelent) Én általában explorer role-t játszom, ezért ki van rakva az FSD jump range modification blueprint, és minden hajómra rakok is amekkorát éppen tudok.Szerintem nagyjából ennyi, remélem, hogy ez alapján milliárdokat keresel majd
[ Szerkesztve ]
-
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42041 üzenetére
Ha a prospector végzett, akkor ki kell választanod, mint célt (vagy a contacts lapon, vagy "hagyományos" módon becélozva) Amikor kiválasztottad, a bal alssó panelen megjelenik, hogy mit talált az aszteroidában. Ennek az utolsó sora kék színű, és ilyesmit ír: "CORE DETECTED: ..." Háromféle dolgot találsz az aszteroidán: surface deposit-ot (abrasion blaster), sub surface deposit-ot (Sub surface displacement missile) vagy fissure. A fisssure-kat kell becélozni (szintén hagyományos módon, vagy a contacts lapról). Ha becéloztad, akkor lehet rálőni. Mindhárom aszteroida-célpontra igaz, hogy szürke, ha az aszteroida túloldalán van.
Az erősséget a fissure célpontnak választása után balra lent írja. (Low, Average vagy High) Akkor sincs amúgy nagy baj, ha véletlen nem sikerül pont olyan erősséggel meglőnöd, amit ír.Itt van 1-2 sscreenshot is, és hosszan beszélgetnek róla, sztem van közte bőven okosság:
https://forums.frontier.co.uk/threads/how-to-find-asteroids-for-deep-core-blasting.465171/BTW én úgy tapasztalom, hogy kb minden úgy működik, hogy először targetelni kell, és aztán lehet "interakcióba" lépni vele.
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42053 üzenetére
4-es panelen van egy olyan lap, hogy "inventory". Azon a lapon az első a Cargo, ott látod, hogy épp mi foglal rakteret. A limpit-eket nem a Commodities alatt kell eladni, hanem az advanced maintenance menüben. Vagy, b opcióként, rányomsz a sorra az inventory-ban, és akkor tudod kidobni (jettison, csak ha nem vagy dokkolva), eldobni (abandon, ugyanúgy, mint a jettison-nál, a különbség az, hogy ezzel az opcióval a tulajdonjogról is lemondasz), vagy, ha be vagy dokkolva, akkor megsemmisíteni is tudod (destroy) Ohh, nwm, láttam, megoldódott.
Amúgy van vmi magyar csetes fórum, (discord, vagy hasonló) ahol kifejezetten magyar játékosok vannak?
[ Szerkesztve ]
-
adamthetux
csendes tag
Egyelőre azt írják, hogy "large amount of credits". Szerintem simán lesz pár milliárd CR-es ára, és azon sem lepődnék meg, ha tech broker is kellene hozzá. Plusz a mozgatása sem lesz egyszerű, pedig volt egy olyan tervem, hogy amit lehet, kerítek egyet. Vagyis... Még mindig ez a terv
Amúgy nekem az Elite-ből kicsit hiányoznak az állomásokon a raktárak. Egy rövid ideig játszottam az Eve-n, és ott az állomásokon lehetett saját raktáram. Így simán meg lehetett csinálni, hogy egy szimpatikus rendszerben az ember bányászgatott, a cuccot visszacipelte az állomásra, azán amikor összegyűlt annyi, amennyivel teli lehetett rámolni egy teherűrhajót, akkor lehetett indulni eladni. Kényelmes lenne Elite-ban is, hogy az ember bányászgat, aztán mikor összejön 700+ tonna, akkor fogsz egy Type-9 heavy-t, és elviszed egyben oda, ahol kell. Ennek amúgy van valami oka a játék mechanikában, vagy csak nem implementálták (még)?
-
adamthetux
csendes tag
Hétvégén akár többen is összejöhetünk egy private group-ba bányászgatni Én főleg esténként (17:00 után) szoktam játszani
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42181 üzenetére
Először is: milyen hajód van milyen felszereléssel?
Aztán: Ahogy Duvi is írta, megnyitod a 4-es panelt (ha tudod, remélem, sikerül), ott kiválasztod a Modules panelt, és egyesével lekapcsolgatod a nem létfontosságú rendszereket. Scanner-eket, pajzsot főleg (kb mindent lecsaphatsz, ami nem a Core-ban van) Pro tipp: jobb oldalon tudsz priority-t állítani. Ha az be van állítva, akkor először az alacsony prioritású rendszereket lövi le a hajó (minél nagyobb a szám, annál kisebb a prioritás) Ezzel tudod magad védeni, amíg bizonytalan vagy abban, hogy jól sakkozod-e össze az űrhajót.
Ezzel életre tudod kelteni a hajót addig, hogy be tudj dokkolni. Dokkolás után vagy beállítod a priority-t, vagy ideiglenesen kidobálod az energiazabáló cuccokat, vagy veszel egy nagyobb reaktort. Én többnyire A rated-et veszek. Explorer role-hoz általában alulméretes reaktort. Pl. felfedezéshez egy Orca-t repülök, ennek 5-ös a max reaktor-mérete, de 4A reaktort rámoltam bele. Teherhajózáshoz szerintem akár egy D is elég lehet, harchoz viszont max méretű A rated javasolt. Sightseeing (utasszállítás) küldetésekhez egyéni ízlés szerint vagy D, vagy alulméretes A (én legalábbis nem szoktam leállni harcolgatni, az NPC-k interdiction-jait még egy Belugával is könnyen el lehet kerülni)
Nem feltétlen a thruster a probléma; úgy tapasztalom, hogy a scanner-ek meglepően sok energiát igényelnek, főleg kis hajókon. Lehet játszani vele, hogy akkor valamivel kisebb hatótávút raksz fel (nem A rated-et, hanem B, C vagy D-t)
Don't panic and fly safe!
[ Szerkesztve ]
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42183 üzenetére
Lehet látni.
Lent, középen a két csík mutatja, hogy mit tud a reaktorod, és mi van kihasználva. A felső az ún. "retracted" mód, vagyis amikor a hardpoint-ok (fegyverek és utiliy-k) vissza vannak húzva (tipikusan supercruise módban)
Az alsó mutatja, hogy ha a hardpointok és utility-k kint vannak (kiléptél supercruise módból, és épp szkennelsz vagy harcolsz)
Azzal kell játszani, hogy lehetőleg egyik se érje el az első vonalat. Ronda piros felirattal amúgy jelzi is, ha átléped, illetve ha böngészel az eszközök között, akkor azt is jelzi, hogy hogyan változnának a statisztikák, ha azt vennéd meg, ami épp ki van jelölve. Bónusz: a csíkok alatt látszik az ugrási távolságot (Sorrendben: telepakolva/aktuális/elméleti maximum)
Mire szeretnél specializálni hajót? -
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42185 üzenetére
Áhh, értem már! Vagyis volt egy hajód, jónak tűnt, aztán ráraktad az FSD Increased range modification-öket, csak a reaktorod már nem bírta krafttal a megnövekedett fogyasztást.
Jó kérdés, hogy miért nincs ott, bár én mindig előre megtervezem az outfit-et Corilois-en vagy máshol, és így már a tervezési fázisban látszik, hogy mit bír majd a hölgy. Sajnos mod-ot csak egyben lehet levenni, és bukod a belerakott material-t és data-t. Amúgy, nem tudom h tudtad-e, de nem feltétlen muszáj pontosan azokat farmolni, amiket kér. Material Broker-eknél lehet csereberélni a material-okat vagy a data-t, bár általában elég rosszul váltja: 6 valamilyen cuccért ad 1 hasznosat.
A lore szerint egyszer már elvertük a thargoid-okat, bár a Guardian-oknak végül beletört a bicskájuk Igaz, abban némi belviszájnak is komoly szerepe volt. -
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42195 üzenetére
Nem oly rég voltam guardian site-n, nekem a következő vált be (remélem segít):
1) Először csak körbeszaglászol a terepen, és megkeresed a power tornyokat. A terminállal kell kezdeni. A terminált onnan ismered meg, hogy egymás mellett van két torony, és a kettő között egy furi cucc - de ha jól látom, a keresésen túl vagy már Közben megjelennek relic toronyok is, azoknak a tetejét kell meglőni, és kiesik belőle egy relic nevű item. Azt fel kell venni. Egyszerre kettő lehet nálad, mert viszi a cargo space-t, de több nem is kell.
2) Menet közben tutira felébred összesen 1-3 sentinel. Ha szerencséd van, akkor már messziről látszik, ilyenkor éppen lövéstávra megközelíted, és kilövöldözöd. Ha elég messze maradsz tőle, akkor nem fog megtámadni. Van azonban pár, ami akkor ébred, amikor a tornyok kiemelkednek. Ilyenkor spuri messzebbre, és valami fedezék mögé. (Amikor megsorozod, 4pips legyen a fegyvereken, utána ízlés szerint) Általában másfél sorozattal ki lehet őket lőni. A sentinel-ek nem túl okosak: várnak, aztán lőnek, aztán megint várnak, aztán lövik a missile-kat, és ezt ismétlik. Lassan közelítenek, úgyhogy van idő fedezéket keresni és bújkálni. Ha meghallod, hogy jönnek a rakéták, akkor spuri, 2-300 métert, és megúszod. Ha nem, akkor felboríthat, és az elég kellemetlen. Viszont: ha már kilőtte a rakétát, de még becsapdás előtt kilövöd, akkor megúszod a rakéta-áldást (pl. 30%-on van, mikor kilövi a rakétáját) akkor sima ügy. Nem tudom, hogy tudtad-e, de lehet úgy is próbálkozni, hogy a raksz a hajódra point defence-t, és a hajó közelében maradsz. Akkor azok is segítenek egy kicsit. Illetve, ha bajban vagy, akkor visszamenekülhetsz a hajód alá, a pajzsa téged is megvéd. Bármikor van lehetőséged a 4-es panelen megjavítani magát az SRV-t is 100%-ra, és lehet visszamenni harcolni.
3) Ha megvan mind a 6 torony, akkor elmegyek a legnehezebben elérhetőhöz/legmesszibbhez, és azzal kezdem. (Ha véletlen kifutsz az időből, semmi pánik, azonnal újra lehet kezdeni) A végére hagyom a terminált. Ilyenkor, mikor már minden torony fel van töltve, van előtte egy kör alakú bigyó egy lukkal a közepén. Efölé kell gurulni az SRV-vel, és az 1)-es lépésben megszerzett relic-et beledobni. Aztán spuri, mert jönni fog legalább 2 sentinel. Ilyenkor megint lesz időd harcolni velük - taktika a 2-es pont szerint. Ha legyaktál mindenkit, akkor visszamész a terminálhoz, ahol ott fog lebegni a Gömb. A DataLink Scanner-rel szkenneld le. Fontos: egy szájt egyféle blueprint fragment-et ad, azt viszont mindig. (Nekem így van 3 felesleges weapon blueprint fragmentem ) Szkennelés után megint spuri, mert jön pár újabb sentinel. Ha gondolod ilyenkor le is léphetsz; vagy ki is lövöldözheted őket.
4) Sok-sok helyről lehet értékes guardian material-okat szedni, és kell is, mert az FSD Booster-hez azért kell cucc. Sajnos sok pontot csak akkor látsz, ha közel mész (20-30 méter), vagyis érdemes időt tölteni azzal, hogy körbeszaglássz. Material általában a torony és oszlopszerű dolgokban van, darabonként 3. Ezek (ellentétben a relic-cel) material-ok, és nem viszik a cargo space-t.
5) Még egy dolog harchoz (nem tudom, hogy esetleg nem evidens-e neked, nekem nem volt az): mindig kapcsolj turret módba. Sokkal könnyebb célozni
6) Én az explorer hajómmal mentem, abban a biztonság kedvéért két SRV van, ha az egyikkel történne valami. (Soha nem vesztettem el még SRV-t, pedig egyszer nagyon megküzdöttem érte, 2%-al jutottam vissza ) Amúgy ilyenkor mi történik, ha kilőnek az SRV-ből? (Ha gondolod, akkor megosztom az Orca explorer build-emet, imádom a hölgyet)
Mondjuk nem vagyok nagy combat huszár, elannyira, hogy három évi játék után tegnap repültem először combat mission-t, de egy óra alatt mndjárt 6-ot[ Szerkesztve ]
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42195 üzenetére
Ja, igen: minden kilépés után újra kell kezdeni a játékot, de akárhányszor végigmehetsz rajta, szóval akár be is tárazhatsz
-
adamthetux
csendes tag
Lehet, hogy neki kellene állni egy magyar nyelvű Elite Fandom oldalnak?
-
adamthetux
csendes tag
válasz privateer2 #42228 üzenetére
Nekem is kevesebb szabadidőm van, mint egészséges, de ha van egy irány, hogy merrefelé kell/lehet bővítgetni az oldalt, akkor segítek Pár napon belül rád írok Discordon.
-
adamthetux
csendes tag
Csak kíváncsiságból, mennyire népszerűek közöttetek a Saud Kruger hajók? (Dolphin, Orca és Beluga Liner)?
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42233 üzenetére
Nekem is van mind a három, azért is vagyok kíváncsi, hogy ti hogy vagytok vele, mert én nagyon szeretem őket.
Sokáig a Dolphin-nal repültem a sightseeing küldetéseket. Az első explorer hajóm egy Diamondback volt, arról váltottam Orca-ra. Néztem miindenféle egyéb explorer buildeket, de maradok az Orca-nál, szerintem a legelegánsabb hajó az egész játékban - persze ízlések és pofonok. Aztán nem oly régen vettem egy Beluga-t is a sightseeing küldetésekhez. Szerintem elég komoly feelingje van, amikor dokkolsz. Szerintem elég jó jump range-kat el lehet velük érni. Dolphin-nal 36ly (van még benne "tartalék"), Orca-val 60ly a Beluga-val pedig 46ly jump range-t értem el
Én szeretem a sightseeing küldetéseket, de tény, hogy vannak jobb bevételi források. A Dolphin-nal egyszerre 3-at tudok repülni, annak olyan 10M körül van a vége, a Beluga-val 6-ot, 20M körüli kifizetéssel. Ez a hajó teljes árához képest (~200M) elég kevés, de ugye for fun repülöm ezeket.Amúgy úgy tapasztalom, hogy ARX gyűjtéshez elég jók a sightseeing küldik. Eddig exploration-nal és ezzel tudtam kimaxolni változatlan játékidővel.
[ Szerkesztve ]
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42235 üzenetére
Rescue mission-höz nekem Type-10 Heavy volt a tuti, agyig megrakva heatsink launcher-ekkel és economy cabin-okkal. (Azt tervezem, hogy ilyen guide-okat írogatok majd)
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42236 üzenetére
Nem feltétlen kell küldetésnek lennie. Threat 0 signal source helyeken többször is találtam illegal cargo-t. Szépen begyűjtögeted, és elviszed a legközelebbi black market-re.
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42240 üzenetére
Az egyik lehetőséged, hogy repkedsz random. Ha éppen nem sietek (pl. trading-elek, vagy újabban combat mission-ök közben), akkor random beugrálok ilyen helyekre. Ha célzottan akarsz ilyesmit keresni, akkor honk után supercruise-ban leveszed a gázt 0-ra, és FSS-el megkeresed a signal source-okat. A spektrum jobb végén lesznek egy rakáson. Aztán szépen egyesével rájuk kell zoomolgatni, és amelyik izgi, azt ott helyben tudod targetelni egyből.
-
adamthetux
csendes tag
Eddig a legjobb bevételi forrás a LTD core mining volt, a passenger küldetéseket most már csak szórakozásból repülöm
Viszont a rang húzáshoz elkelne egy kis segítség, mert ezt a témát nem vágom. Eljutottam addig, hogy a Federation rank-om Recruit 100%. Ha jól tudom, akkor vannak promotion küldetések, de őszintén szólva még egyet sem találtam. Rossz helyen keresem, vagy kell még valami más is?
-
adamthetux
csendes tag
Köszi, megnézem, bár szerintem elég sok tartalék reputation-om van. Kiderül A rank mission-ökkel vagyok bajban. Sztem majd csak holnap délután repülök (vagy reggel, még meglátom), körbeszaglászom, hogy mit találok. Aztán az is lehet, hogy csak Beluga reptetés és sofőrködés lesz
-
adamthetux
csendes tag
válasz Attila 1984 #42263 üzenetére
Rámold össze ezt a build-et:
Ez egy bányász-Python, ezzel szoktam bányászgatni. Annyival egészítettem ki, hogy van még rajta egy subsurface displacement missile is, hogy ne hiányozzon Lehet vele core-mining-ot tolni és simán lézerezni is. Collector Limpet controller csak egy van rajta. Türelmes gyerek vagyok, na. Meg amíg gyűjtenek a drónok, addig is lehet az asszonnyal kicsit beszélgetni, és akkor jobban viseli a játékidőt. Ha jól látom, 105M az ára, vagyis 2-3 óra alatt már pluszban is vagy.
[ Szerkesztve ]
-
adamthetux
csendes tag
Srácok!
Tegnap szembejött egy bejelentése Steam-en a Fleet Carrier-ekkel kapcsolatban. Zanzásítva:
- Április 2-án lesz a nagy és teljes leleplezés
- 5MRD CR lesz a kezdeti ára
- 16 landing pad lesz
- Új üzemanyaga lesz: Tritiumhttps://store.steampowered.com/newshub/app/359320/view/2104810792998789514
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs