- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
-
IT café
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gallmix
aktív tag
válasz bostone #1443 üzenetére
Nekem már volt olyan, hogy vártam őket, teltek a napok... közben elutaztam. Pont akkor csörgött, hogy itt vagyunk a csomagért... mondom, majd térjünk vissza rá később.
Az lett belőle, hogy újra leadták a rendelést a futárnak, mert az már "elévült". Általában nem jelzik előre. Ha ilyen kérésed van a futárszolgálatot hívd fel, ott tudsz talán valami érdemi eredményre jutni. -
veterán
Emagnál vásárolt telefont ha eladom akkor csak én indíthatom el az esetleges garanciázást ?A telefon rendelkezik Samsung garancia papírral.
-
bazsimano
őstag
Emag vicc, tegnapra igértek egy terméket és még sehol semmi...ügyfélszolgálat élő chat azt mondja, hogy mivel a román raktárból jön át nem látják hol tart a termék ezért semmit nem tudnak mondani...
-
Gallmix
aktív tag
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Volt egy emag rendelésem amit ugy írt a rendszer hogy máig lehet átvenni. Ügyfélszolgálat megkértem hogy tolják ki a napot mert holnap tudnám átvenni (hétfőn).
Ügyfélszolgálat azt mondta hogy leveszi az automata rendszerről és ír megjegyzést hogy ne töröljék.
Ennek ellenére ma reggel automatikusan törlésre került.
Ilyenkor mi van?
Az emag már nem forgalmazza csak külső partner jelentősen magasabb áron.[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz Darth_Revan #1460 üzenetére
Ha bolti átvétel, akkor holnap még nagy valószínűséggel ott lesz és ki tudják adni a törlés ellenére.
-
eami
addikt
sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem. Lehet "rosszul fogom", de amikor megpróbálok belépni az emag fiókomba, akkor küld smsben egy megerősítő kódot amivel hitelesítem magam.
6 karaktert vár inputnak, minden kis négyzet mellett nyilak amivel 0-9 között lehet léptetni.
A küldött kód pedig így néz ki: N3usW/j9Kt
Mire gondolt a költő? Copy/paste nem megy, nem minden négyzet kattintható így beírni se tudom ha egyáltalán lenne ötletem hogy amúgy mit vár ebből a kódból....
Valakinek valami ötlet? (nyilván azon túl, hogy üfsz)
-
Faterkam
addikt
Sziasztok! eMAG telefon garanciáztatással milyen tapasztalatok vannak? Személyesen vittem be a Mammutba, és már a csaj abba is belekötött, hogy ujracsomagolt telefonra nem él a 24 hó! Közöltem, úgy van a fiókomban. Nézze meg! Szájhuzogatva bevették! Közölte 30 nap, és majd küldik! Nem vagyok nyugodt!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Bl.Gyo.
őstag
Üdv!
Itt miért van 1.000ft szállítás? 10.000 felett nem ingyenes?
-
Faterkam
addikt
válasz Gallmix #1467 üzenetére
Milyen dokumentumra gondolsz? Hivatalos eMag 24hó garanciapapírja van (természetesen lementve pdf-be) A fiókomba is ez látszik!
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Gallmix
aktív tag
válasz Bl.Gyo. #1468 üzenetére
Egy forgalmazótól kell minimum 10.000 és nem lehet több 10 darabnál a termék. És be kell férjen a boxba. Ha ennyi helyről rendeltél örülj, hogy "csak" ennyi lenne a költség. A részletek oldalon látod a tételes bontást is.,
#1469 Faterkam
Erre gondoltam, amire tudsz hivatkozni -
Bl.Gyo.
őstag
válasz Gallmix #1470 üzenetére
Egy kijelző fólia adja hozzá ezt a pluszt. Ha azt kiveszem a kosárbol akkor díjmentes a szállítás. Maga ennél a terméknél is ott van ez az 1000ft. Viszont ettől a forgalmazótol a fólián kívül van egy másik tétel is, azaz 2 dolog jön egy helyről. Ha ezt kiveszem és mástól teszel bele fóliát annál is ott van a plusz de az már 1700. Nem értem mi ez, miért...
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz Ákinard #1472 üzenetére
Igen ott van mid egyiknél hogy ingyenes szállítás easy boxba*. És ugye alatta írják ha 10.000ft felett van az kosár értéke.
Ja megvan nagyjából hogy mi van. Ezt nem szállítják easy boxba, de mégis szállítás 1000ft. Akkor szállítanák megis ha 1000ftot kifizetem? Ha nem szállítják oda akkor miért van megjelölve hogy ingyenes szállítás easyboxba? 😵💫😵💫
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz Ákinard #1471 üzenetére
Változott? Én eddig akárhányszor rendeltem több különböző forgalmazótól Emagon, mindig külön külön számolta a szállítást. Ami logikus is, mert külön helyről, külön cég küldi.
#1472 Ákinard
Olyant rendeltem tegnap ahol nincs ott a jelölés, mégis ingyenes volt a szállítás 10.000 felett.#1473 Bl.Gyo.
10 terméknél, vagy darab tételnél többet rendeltél? Az 1000 forint a futár szolgálattal való szállítás, nem boxba fog érkezni. Ha 10 vagy több terméket rendelsz már nem viszik boxba akár befér akár nem. Bele futottam már ebbe.[ Szerkesztve ]
-
-
Gallmix
aktív tag
válasz Bl.Gyo. #1477 üzenetére
Nekem erre eddig kb 6 szállítási díjat számolt volna fel a rendszer. mert 6 különböző cégtől rendelek. Legalábbis amikor rendeltem volna különböző cégtől véletlenül sem volt egy szállítási költség... hiába érte el összesen.
Kérrdezd meg az ügyfélszolgálatot cheten... ha tudod, telefon már megszűnt... Spórolnak...
[ Szerkesztve ]
-
Ákinard
aktív tag
válasz Gallmix #1476 üzenetére
Évek óta kosárértéket néz. Ha számolt szállítási költséget neked, akkor nem feleltél meg az aktuál promóció szabályainak.
Mindig ezt csináltam, ha kellett valami partnertől: hogy ne fizessek szállítási ktsg-et inkább rendeltem pluszba olyat az emagtól ami amúgy is kellene, hogy meglegyen az elvárt kosárértèk. Én sem értem hol éri ez meg, de nem is érdekelt annyira 😅Amúgy valóban össze-vissza vannak megjelölve.
nálam van bekedvencelve nagy fali kép, ami mérete miatt bele se fér boxba, ennek ellenére ingyen boxot ír rá. Kiválasztani viszont nem lehet…Jah, és 10 db termék lett az “új” korlát a boxba, ez elég retard, mert a legapróbb termékből is max 10-et enged. Ez nyilván üzletpolitika, ha kell, rendeld újra, új szállítási ktsg…
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz Ákinard #1480 üzenetére
Az évek óta biztos nem így van. Pár hónapja akartam rendelni és sehogy sem jött össze. Mindig forgalmazónként felszámolt költséget. Ez viszonylag új dolog lehet. Most megnéztem én is össze válogattam 3-4 forgalmazótól kedvencekből és valóban ingyenest ír, tovább nem léptem, lehet a következő lapon változik.
volt már ilyen is, mikor 10 darabot vagy többet rendeltem, hiába fért el a boxban, akkor sem engedték oda kiszállítani, csak az alatt.
Ha ezen változtattak az pozitív irány, nem kell nézni, kitől rendeled, mennyi lenne a szállítási költséged.
Neked eddig csak akkor nem volt szálirtási költség, ha forgalmazónként érte el az összeget, nem pedig összesen. Ezen nem tudom mit lehetett volna változtatni, mivel ezt a rendszer számolta ki.
"Jah, és 10 db termék lett az “új” korlát a boxba,"
Ez pár pár hónapja így van, vagy még régebben fél éve, ha nem több. Azt mondták azért mert mások is küldhetnek már emagon keresztül, azért van ez a szabály.Nah megjött a rendelésem, este rendeltem másnap reggel már jött az sms.. nehogy szomjasan kezdjük a napot
-
sunnysys
tag
Sziasztok!
Használtan vennék egy eMAG-ban vásárolt telefont itt, a hardveraprón. Az eladónak jó értékelése van, de nem ő vette anno. Viszont azt mondja, ő intéztetné az eredeti vásárlóval a garanciáztatást, ha úgy alakul.
Kicsit tartok tőle, hogy ha gond van a termékkel mondjuk 1 év múlva, elérem-e egyáltalán az eladót, és ha igen, ő eléri-e az eredeti vásárlót. Ezért nyugodtabb lennék, ha tudnám, hogy intézhetem én a garanciáztatást.
Ez megoldható, vagy csak az eredeti vásárló közreműködésével, akinek az eMAG fiókjához tartozik a vásárlás? Ilyen kérdések merülnek fel bennem:
- Hozzám küldenek futárt, vagy az eredeti vásárlóhoz?
- Hozzám küldik vissza, vagy az eredeti vásárlóhoz?
- Ha pénzvisszafizetés történik, akkor nekem utalják, vagy az eredeti vásárlónak?
Köszi szépen! -
gyuszos
tag
Sziasztok!
Emag vásárlás, easyboxba rendeltem, az eladó Gym Invest.
Visszaküldeném, mert nem azt küldte amit rendeltem.
Emag applikációban futárszolgálatos visszaküldéskor azt írta, majd jön a futár ..
Erre most kapok egy sms-t, hogy a visszaküldés feltételeit a Marketplace partner adatlapján találom...
Ahol persze küldjem én saját költségen.Mit lehet tenni? Mert a visszaküldés drágább lenne mint maga a termék volt....
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz sunnysys #1484 üzenetére
Az emag egy gyökér. Aki hagyja magát, annak megpróbálják beadni, hogy csak az eredeti vevő intézeti. A jótállás a termékre vonatkozik, nem a "vevőre". Nyilván te nem tudsz a saját fiókodból visszaküldést intézni, de a számla - jótállási jegy alapján emailben igen. De legegyszerűbb személyesen üzletben.
-
JamesFinn
senior tag
Sziasztok. Egy Bluetooth fülhallgatót szeretnék vásárolni (fülbe helyezhető tws) az emagtól.(emag a forgalmazó ) Ennél a terméknél él a 30 napos vásárlástól való elállás? Az ügyfélszolgálat elérhetetlen chaten, csak Dia kinlódik. A viszzaküldhető termékek között ott van a fülhallgató, de ugye ez elég tág gyűjtőfogalom... van valakinek ezzel kapcsolatban valami tapasztalata? Vagy valami platform az emagon, ahol élő emberrel tudnék értekezni?
Köszönöm, ha valaki tud segíteni. -
sunnysys
tag
válasz SUPREME7 #1486 üzenetére
köszi!
most épp vidéken élek (bár addig lehet, visszaköltözöm Pestre), ezért a személyes ügyintézés kiesik. viszont amennyi rosszat olvastam az eMAGról itt, lehet, elengedem a dolgot. nem hiányzik a szenvedés. https://www.olcsobbat.hu/boltok/emag_magyarorszag/
-
sunnysys
tag
válasz gyuri2008 #1488 üzenetére
köszi!
egy Nothing Phone mobilról van szó.
az eMAG így fogalmaz:
Az eMAG által értékesített jótállási jegye (garancialevél) lehet:
– a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
vagy
– az eMAG, mint forgalmazó által kiállított.
ebből nekem az jön le, hogy erre a telefonra nincs gyártói garancia.
[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
válasz JamesFinn #1497 üzenetére
Pedig működik, bold amire rányomtam.
Dia (2023. 08. 31. 17:54:37): Szia! A nevem Dia⭐, a Te eMAG asszisztensed vagyok.
Dia (2023. 08. 31. 17:54:39): Ha bármilyen probléma merül fel, ne aggódj! Add meg a részleteket, és mindent megteszek, hogy segítsek!
Dia (2023. 08. 31. 17:54:40): Menu Options:
A rendelésem állapota
Termék visszaküldése
Fizetési módok
Termékjellemzők és tartozékok
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások
Megrendelés leadása
Extrem Digital Zrt megrendelés
null (2023. 08. 31. 17:54:49): Termék visszaküldése
Dia (2023. 08. 31. 17:54:51): Kérjük, válassz a következő lehetőségek közül:
Dia (2023. 08. 31. 17:54:53): Menu Options:
Visszaküldés státusza
Mikor kapom vissza a pénzem?
Vissza szeretnék küldeni egy terméket
Nem megfelelő szállítás
Visszaküldési feltételek
Törölni szeretném a visszaküldést
Szeretném módosítani a visszaküldési kérelmem adatait
Elektronikai hulladék(ok) elszállítása
Vissza az előző menühöz
null (2023. 08. 31. 17:54:57): Vissza szeretnék küldeni egy terméket
Dia (2023. 08. 31. 17:54:59): Itt vagyok és segítek neked!😄 Mindenekelőtt ellenőrizd, hogy a termék megfelel-e a visszaküldési feltételeknek! Ne feledd, a visszaküldés folyamata akár 14 napot is igénybe vehet, így kérlek, légy türelmes!
Dia (2023. 08. 31. 17:55:00): A visszaküldési megbízást Itt tudod regisztrálni:
https://bit.ly/3pf1cVq A lépések egyszerűek.
Dia (2023. 08. 31. 17:55:01): Emag fiókodon belül lépj a "Visszaküldéseim" menüpontba, ott válaszd ki a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, a visszaküldés okát, a visszaküldés módját és azt, hogyan szeretnéd visszakapni a jóváírt összeget!
Dia (2023. 08. 31. 17:55:03): Ezután egyszerűen kattints a "Küldés" gombra, és kész!🙂
Dia (2023. 08. 31. 17:55:04): Regisztráltad a visszaküldést?
Dia (2023. 08. 31. 17:55:06): Menu Options:
Igen
Nem
null (2023. 08. 31. 17:55:07): Nem
Dia (2023. 08. 31. 17:55:08): Ne aggódj, egy kollégánk a lehető leghamarabb átveszi a kérésed kezelését!
Emese (2023. 08. 31. 17:55:11): Szia, én Emese vagyok. Miben segíthetek?"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
JamesFinn
senior tag
Ugyan így vegigzongoráztam, de csak Dia jött vissza folyamatosan.
Holnap újrapróbálom. De sanszos, hogy a Bt fülhallgatóra nem működik a visszaküldés, mert higiéniai termék.
Bár találkoztam már újracsomagolt fülhallgatóval. Ezért szeretném az üsz-tól megtudni az álláspontjukat. -
Gallmix
aktív tag
válasz JamesFinn #1495 üzenetére
Én is próbáltam, bosszantó ez a chat... nincs olyan opció, hogy egyéb. Belementem egyikbe, nem jött be... Belementem másikba, hasznos volt, sikerült nem. akkor kapcsolok ügyintézőt. Ott már letudtam írni, és megerősítette a kérdésem/feltevésem.
Utána várni kell és jelentkezik valaki, persze csak "nyitvatartási időben", 17:00 még az szerintem. Megnéztem 18:00 után pár perccel volt ez. Kellett legyen ügyfélszolgálat. Csak ne zárd be a chatet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Milyen videókártyát?
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- PlayStation 5
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen