Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz echterion #139980 üzenetére

    Pedig vannak jó példák arra, hogy a történet is jó, meg a harc is érdekes és kihívás, miközben enemy nem sok akad, de ami akad az nem egy csapás és nem ömlik belőle a loot.
    (Nem a comboorgiákra gondolok, mint pl. a DMC-k, Bayonetta...)

    A HZD nem szar, de azt a borzalmas nagy figyelmet és hype-ot amit kap, az nem érdemli meg, mivel az 1. részétől kezdve hurcol magával hibás játékmechanikai jellemzőket. Hogy ez a meló után a tv elé beeső traktorost nem zavarja, azt készséggel megértem. A probléma nyilván velem van leginkább, mert eonok óta túl komolyan veszem ezt a hobbim (mondjuk mindegyiket komolyan veszem).

    Nem is ott van a kutya elásva, hogy legyen 100 típusú ellenfél, hanem ott, hogy ami van, azt többféleképpen lehessen legyakni, de úgy, hogy az némi kihívást is jelentsen. Szvsz pl. a TLOU nehezebb fokozati ezt rettentő példásan hozzák. A normal, ne adja ég a könnyebb fokozatok ott is borzalmasan könnyűek, számomra el is barmolják a gameplayt.

    Válaszolok arra a kérdésedre is, hogy miben rejlik pl. egy jobb souls játék csatáinak változatosága: nem a combo orgiában. Jóval inkább abban, hogy egy adott harci szituációra sokféle megoldás van, sokféle stílust lehet kivitelezni és a támadott enemy is egész jól reagált ezekre, többféleképpen. Ez komoly színt visz a játékélménybe, mert a legelső csatát is elszúrhatod, ha tufa vagy és a legnehezebb csatát is abszolválhatod sérülés nélkül, ha te magad jól használod a fejed és a kezed. Leírhatatlanul nagyra értékelem az ilyesmit. Hülye példa és bocsi, hogy megint felhozom, de a TLOU nehéz fokozatainak harci szituációi is éppen ezért képesek feltüzelni, mert többféle megoldása lehet és néha nagyon eltudnak szaródni a dolgok és többféle történés alakul ki, miközben holt u.a. küzdesz mégis.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

Új hozzászólás Aktív témák