Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz echterion #140002 üzenetére

    Megértem, hogy nem vonz, ott ugyanis már előjön a játék pontatlan tervezése. Magasabb fokozaton elkezdnek kipotyogni a csontvázak a szekrényből és kiderül, hogy Aloy egy borzalmasan lassú, pontatlan, komoly harcra nem alkalmas kari, akin a kamera is gyakran bosszút akar állni... mindez a hibás játékmechanikai tervezés eredménye.

    Frozen Wilds fronton egyet kell értsek, az nekem is eléggé bejött, valahogy eddig ott láttam értelmét ennek az egésznek. PC-n toltam végig én is a HZD Complete-et, de controllerrel.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

  • i2k

    senior tag

    válasz echterion #140002 üzenetére

    Ha már egér vs. kontroller.

    Nem tudom, hogy annak idején mit éltek át a Resident Evil 4-el játszók (férfiasan megvallom: soha az életemben nem játszottam az 5. rész előtti címekkel - csak 2011 után próbáltam ki párat, meg hát a Remake-ek ugye) a célzással, de: őszinte részvétem nekik, hogy csak külsős mókolással lehetett jól használni az egeret...

    24+ órám van a Resident Evil 4 Remake-ben, szinte végig csak fejeseket osztogatva (Assisteddel játszottam végig először, sztoriért, másodszorra Professionalon küldöm, 8. fejezetnél járok) - nem tudom elképzelni, hogy kontrollerrel küldjem, pedig X360 szinte ránőtt az USB3-ra a gépemen.
    Ja, a játékot imádom. Változatos, izgalmas, de nem az a hardcore nehéz.

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

Új hozzászólás Aktív témák