Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz ollie #5079 üzenetére

    Mély lelki sérüléseket okozott a Grav ingyé hétvége. :DDD :B

    Legrosszabb MMO szerű harcrendszer és mobok(1-1 ponton feltűnő újratermelődő ellenség csoportja, ami teljesen helyhez kötött) kombinálva a Minecraft klónok bányászati fetisizmusával, valami nagyon alap tákolási rendszerrel, bénácska építéssel, és tetejébe multiban minden épületed egyszerűen eltűnik, ha nem játszol folyamatosan a játékkal. De eszedben sincs játszani, mikor órákig tart egy(!!) új fegyverhez való alapanyag előállítása - bányászása, és akkor is választhatsz vagy 4-5 fegyvertípusból amik ugyanazt tudják, ellenséges szörnyekből sincs nagy választék, csak a szintjük változik, a játék tele van bugokkal, és nagyon nagy a gépigénye a látványhoz képest. A legvégén "end game" sincs, szó szerint nincs miért küzdeni, nincs semmi cél, ha már az ember mérhetetlen kínok között megépített mindent, bejárt minden bolygót(azt az 5-6 térképet), kraftolt minden fegyvert(nem árt külön hangsúlyozni hogy a receptek random esnek a szörnyekből, ha az ember peches akkor egyáltalán nem..), megvett-megépített minden járművet(megint van vagy 4-5 féle) akkor letörölheti az egészet, várhat még 6 hónapot az esetleges új tartalomra, és nekikezdhet újra a taposómalomnak(mert karakter törlés az lesz biztos).

    A fejlesztők egyébként rendesek, hallgatnak is a közösségre, csak sajnos a játékuk egy be nem fejezett ZS kat Survival ZombieCraft Z IN SPACE :(

    Hokunda: De pont ez a poén, hogy nem a 12 éves Sim City 4-et adták oda, ami se kinézetre, se tartalomra nem vészes mai szemmel sem(cserébe, ahogy mondod, közvetlen konkurenciája a Sim City rebootjuknak :U ), hanem a 21 éves nagy öreget, amit DOSBox-al ástak ki az abandonware temetőből. ;] :P

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák