Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Az alighanem 10.18V terhelés nélkül, amikor az autó semmit nem csinál. Ha rá próbálnál indítani, akkor vélhetően bőven 5V alá esne a feszültség, amikor az ECU még megy, de az injektorok már nem. Aztán akkor kábé ott is vagy, ahol a part szakad. Mert ha alacsony nyomású oldal az üzemanyagot el is nyomja a motorig a tankból, akkor sem fog működni a magasnyomású oldal, aztán akkor az indítómotor csak tovább teker és sosem lesz belsőégésű folyamat. Lehet nyektetni addig, amíg az indítómotor sem fordul át már és akkor kész is vagy.
Ha az akksi 8-9V körülre esik csak be az indítás alatt, akkor a magasnyomású oldal is élni fog és a motor elkapja a fordulatot. Onnantól a generátor elkezd tölteni és beáll egy egyensúlyi állapot hamarosan. Akkor már önfenntartó az akksi is.
Csak a portáról okoskodom fotelből.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ukrajnai háború
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs