Új hozzászólás Aktív témák
-
Ati_X_321
aktív tag
hi
akinek van kedve 02-es szezonnal funracelni, az nézzen be
[link] -
Mad_Boy
csendes tag
Hali.
Hat en is megneztem ezt az Rfactoros cuccot de egyelore nem jott be.
Nektek tetszik?
Tenyleg Motion_Blur milyen volt a valtas bill.-rol kormanyra ??? Tudod futni ugyanazokat az idoket vagy talan annal sokkal jobban megy ??? -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #201 üzenetére
nekem nem megy az rfactor 900Mhz
Néha az f1c-ben is úgy szaggatok ki a boxból de egy kör után feltöli a memóriát és nincs gond -
Ati_X_321
aktív tag
válasz Motion_Blur #201 üzenetére
braziliában hogyan lehetséges billentyűzettel 1:06.xxx-et meni?? az én legjobb köröm 1:08.826
tudnál küldeni egy oktató filmet? -
Motion_Blur
félisten
válasz Ati_X_321 #207 üzenetére
Itt egy replay 1:06.512-ről: [link]
Sajnos nekem valamiért folyamatosan elvesznek a hot lapok visszajátszásai, ezért ezt is most futottam, elég gány lett
Volt már kvalin 1:05 vége is, de versenyen csak 1:06 végék mennek...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #208 üzenetére
a replayok elvesztése azért van, mert mindig elmenti a legjobb időt.
vagyis ha kimész két körre akkor abból a legjobbat rámenti a hot lapra. Szóval futam után is a hot lapra a futamon futott leggyorsabb kört menti el.
Ezért kell kimásolni mondjuk időmérő vagy gyakszi után a nagyon jó kört.
Sőt a futam mentést is úgy csinálja, hogy: ha mész egy futamot akkor azt elmenti teljesen ugye...de ha mész egy sima gyakszit akkor azt is elmenti egy az egyben. Tök gáz de egy csomó fontos filmecském veszett már így el.... -
Ati_X_321
aktív tag
válasz Motion_Blur #208 üzenetére
köszi a replay-t, egyik kanyart máshogy veszed, ennek köszönhetek kb 3 tizedet.
első látásra azt vettem észre, hogy kanyarokban a kigyorsításoknál sokkal jobban betapad neked a kocsi, tehát nekem amikor kanyarodok a pálya középső részeben, akkor a kigyorsítás során szinte mindig lecsúszok az ideális ívről.
aztán kipróbáltam steering assitance-szel, azzal tudtam menni 1:06.826-ot, anélkül 1:08.3-at
te használsz steering assistance-et? billentyűzettel is ilyen jól elkaptad kigyorsításnál az ideális ívet? mert én folyton lecsúszok róla -
-
roul
csendes tag
Gayer mail ment
mester???
Motion Blur itt a várva várt link: http://zeemansredirect.net/html/F1c_files.htm
itt van egymillió pálya, nem kevés új élményt nyújtva..... -
Zoza24
senior tag
jövő héten én is beszállok majd a körözésbe,billel nyomom...melyik modokkal nyomjátok ezeket az időket?s mennyi segítséggel?
Forza Italy!
-
Motion_Blur
félisten
Azért a full segítségtől messze vagyok, de valóban a steering help a legfontosabb, meg a TC...
Steering help nélkül olyan 1:08 eleje a reális szvsz.
Köszönöm szépen a pályákat!! Fiorano-ban milyen kört mész? Nekem így elsőre 57 eleje lett, de nem igazán érzem még az íveket Nincs hozzá véletlenül setupod? Most a Magny-Cours-i beállítást használom hozzá..Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #216 üzenetére
amelyik pályán mentem és van beálításom így eslőre azt elküdtem a múltkori csomaggal,
az egyik kedvenc pályám knockhill ahhoz tutkó van -
Zoza24
senior tag
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #216 üzenetére
street help-el 2-3mp-vel jobb köröket megyek
A TC micsoda? -
TriackFeri
aktív tag
válasz TriackFeri #219 üzenetére
Vagyis steering help
-
Motion_Blur
félisten
válasz TriackFeri #219 üzenetére
Traction Controll = kipörgésgátló
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mugelloban mennyi a WR? Ti mennyit toltok?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TriackFeri
aktív tag
válasz TriackFeri #225 üzenetére
megoldottam
-
IRON STORM
őstag
Sziasztok.
Van egy amatőr ligánk: www.f1teamhungary.uw.hu
RH 2005 moddal megyünk, de a 2004 es Ferrari fizikát használjuk egységesen.
egy két köridő:
hungaroring: 1.12.6
kína: 1.27.2
maláj: 1.27.8
belga: 1.40.4
én billentyűvel nyomom.
[Szerkesztve]Csak a TDi!
-
Motion_Blur
félisten
válasz IRON STORM #227 üzenetére
A Ringes idő nagyon ütős, kerek 1mp-el vagyok lassabb. A többi kb. stimmel...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IRON STORM
őstag
válasz Motion_Blur #228 üzenetére
Most készülök kínára, jövő héten lesz a futamunk.
Oda még kellene javulnom van aki 1.26.8-at megy.Csak a TDi!
-
Motion_Blur
félisten
válasz IRON STORM #229 üzenetére
Olvasom, hogy 2005-ös mocit raktok a 2004-es autóba. Ez számít valamit
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #224 üzenetére
Milyen időt mentél Mugelloban?
Nekem 1:19.xxx 3kör után.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz TriackFeri #231 üzenetére
1:15.183
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IRON STORM
őstag
válasz Motion_Blur #230 üzenetére
Szerintem a 2004-es Ferrari motor gyorsabb mint a 2005-ös, de ez csak privát véleményem.
Szándékosan csak a fizikát változtattuk meg 2004-re.
Egységesen mindenki a 2005 Ferka mocit használja.Csak a TDi!
-
Motion_Blur
félisten
válasz IRON STORM #233 üzenetére
Beállítások mindenkinek saját, vagy van valami közös forrás?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IRON STORM
őstag
válasz Motion_Blur #234 üzenetére
Mindenki saját setupot használ. Azért van igy ,hogy valamilyen szinten egyformák legyenek a autók, viszont a setupokat mindenki magának csinálja.
Csak a TDi!
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #232 üzenetére
1:17.129
És elég sok helyen hagytam benne -
Motion_Blur
félisten
válasz IRON STORM #235 üzenetére
Korrekt. Szabadkártyával be lehet ugrani majd 1-2 versenyre?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz TriackFeri #236 üzenetére
Nagyon nehéz bill-el...sok a nyújtott, dinamikus kanyar...
Pl. első és utolsó kanyart nagyon szélről kell kezdeni, későn fékezve, mert a kanyar csúcspontja (apex) nagyon késő jön...elég nehéz megszokni
Fioranot nézted? Nekem ott 55.2 az eddígi legjobb időm.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #238 üzenetére
Azt most töltöm.
Már kormánnyal nyomod? -
Motion_Blur
félisten
válasz TriackFeri #239 üzenetére
Sajnos nem. De volt alkalmam kipróbálni. A lassab pályák (Monaco, Hungaroring) , ahol sok a sikán, és az éles kanyar, lassan kormánnyal. A gyors kanyarokkal tűzdelt viszont gyorsabb.
Legalábbis nekem ez a tapasztalatom Mondjuk nem volt sok időm tesztelni a kormányt, de nagyon megtetszett. Az a baj, hogy Szfváron csak a Media Markt-ban lehet kapni, ott meg 36KStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #238 üzenetére
56.592 Suzuka setuppal.
Te milyen setuppal mentél? -
Motion_Blur
félisten
válasz TriackFeri #241 üzenetére
Imola
Először asszem én is a suzukai beállítást használtam, de nem igazán jött beStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IRON STORM
őstag
válasz Motion_Blur #237 üzenetére
Több alkalommal hiányoztak a futamokon. Van lehetőség arra, hogy mondjuk helyettesíts egy -egy versenyzőt.
Jó múltkor csináltam free szervert, hogy találjak megfelelő embereket helyettesítésre, de nem jött össze.
Ahogy látom hasonlóan mész, mint én ami jó. Bár nálam vanank gyorsabbak a ligába.Csak a TDi!
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #242 üzenetére
55.470-nél járok
-
TriackFeri
aktív tag
Nincs valami extra hosszú pálya? ami olyan 3perc körüli vagy lehet több is
-
Motion_Blur
félisten
válasz TriackFeri #245 üzenetére
Nordschleife
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #246 üzenetére
Tök örültem, hogy az első mért körömön viszonylag kevés hibával megyek, erre nem elb@szom!?
Az első ovál szerűen döntött balosban (más az aszfalt színe is) túl bátor voltam és hirtelen az erdőben találtam magam a fák között
Ekkor járt úgy 3p25mp-nél a stopper...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz TriackFeri #245 üzenetére
Le Mans is elég hosszú Nagyon gyilkolja a fékéket és ilyen is előfordulhat: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #247 üzenetére
Nekem is az volt a gondom hogy mindig a fák között kötöttem ki.
Milyen setuppal próbáltad? -
roul
csendes tag
Hát igen elég idegesítő az első mért kör végén a fák között landolni
Nekem nincs is mért köröm, csak olyan végigmentem rajta köröm.
Ajánlok egy pályát mindenkinek Knockhill egy kb 36 mp-es pálya. Segítség nélkül mentem rajta 37.5-t! Segítséggel meg még nincs időm.
Mugello, Fiorano nálam szaggat. Mugellóban a hosszú jobbosban a dombon felfelé teljesen beakad. Nem bírja a vasam. Hungaroringen is ez a bajom. Ha leszedem a pálya grafot akkor jó, de nincsenek táblák, így egy-egy gyors kört tok rajta de masszívan nem igazán.
De van sok nagyon jó pálya. Mi csak haverral helyi lanon játszunk egymással néha-néha. Otthon nincs netünk!
Airbase
Adelaide
Jarama
Brno
LeMans (hosszú)- naon durva
Melbourne-i időd írjon valaki. 1:20.920?????
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen asztali médialejátszót?
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- DIGI kábel TV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Crohn betegség
- Léghűtés topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- DeepCool Gammax 200T, szinte új (univerzális CPU hűtő), hibátlan állapotban eladó!
- Tudományos számológép bontatlan többsoros kijelző bontatlan Tudományos számológép 2 soros, 10 digi
- KERESEM: hibás Sony WF-1000XM4 fülhallgató
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro + 5G Duál 512GB karcmentes Hibátlan!
- Alcatel 2020X nagyi/papamobil, független, vezeték nélkül működő FM rádióval!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest