Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    válasz ficsor01 #930 üzenetére

    Én a legnéscsillapítást nem bántanám igazán, inkább szabadedzésen nézném meg nagyobb benzin szinttel az autó viselkedését. Ha az első-hátsó gumik nem melegednek pár körre megtankolt autóval különösebben eltérő módón, akkor jó a setup, időmérőre.
    Ha ezt át akarod menteni versenyre is, akkor azt tanácsolom, h a kívánt üzemanyag szinttel menj 5-10 kört és nézd meg akkor hogyan melegedtek fel a gumik. Ha a hátsók a többletsúly miatt jobban melegednek a kívántnál, akkor told a kocsi súly-elosztását, kicsit előrébb (weight distriobution v vmi ilyesmi). A másik amit tehetsz, hogy a fékerőt kicsit eltolod, még előrébb, de ezzel óvatosan, mert bár a kocsi fenekét fogja a sok benzin, így elkönnyülni nem fog, az első fékeket ez megeheti, bár ezt tudod verseny közben is állítani.
    A harmadik dolog pedig, h igazából magas üzemanyag szinttel sosem fogsz olyan köröket menni mint az időmérőn, nem írtad, h mekkora mennyiséget cipelsz, de ha mondjuk 18 körös az első etapod, akkor a 3-4. körben egyszerűen még túl nehéz vagy, ezzel nincs mit csinálni.
    A felfüggesztést állítgatni sztem tehát nem kell, ugyanis a benzinszint elsősorban nincs arra behatással, esetleg a nagyobb súly miatt keményebbre veheted a rugókat, de az ütés csillapítás visszapattanás, ebben nem játszik szerepet.
    Remélem tudod vmire használni amit írtam. Üdv!

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

Új hozzászólás Aktív témák