Aktív témák
-
adalbert1
veterán
válasz madgie #25287 üzenetére
A Machete-ben tényleg van pár jó poén.
brownus: ezek a változatok nekem is megvannak, jó lenne már annyi szabadidőt kerítenem hogy szépen sorban végignézzem őket.Resident Evil Afterlife: nem kell tőle sokat várni, és akkor nem fog nagy csalódást okozni... Annyi pozitívuma mindenképpen volt, hogy volt a játék 5-ik részéből is ismerős szörny...
-
adalbert1
veterán
válasz Integra #25354 üzenetére
Én is ezt gondolom. Igaz hogy nem egy T1-T2 (szerintem lehet hogy azt a színvonalat sose fogják utolérni), de a T3-at torony magasan verte...
Wall Street Money Never Sleeps: Lehet hogy nem lett olyan jó mint a kultikus elődje, de nekem ez is tetszett... Szerencsére ez a Shia LaBeouf is sokkal jobb volt mint vártam (valahogy nagyon nem szimpi a gyerek úgy alapból ), Gordon Gekko karakterét meg pont olyanra írták amilyennek elképzeltem volna az első rész után. Tetszett az is hogy a jelenlegi kor színvonalán van az egész (pl. 6 LCD monitor otthon a home officeban ), az előd ilyen szemmel nézve kicsit már vicces volt.
-
adalbert1
veterán
válasz matteo_szg #25384 üzenetére
Mondjuk a 84 már elég szép életkor, én múltkor azon csodálkoztam hogy aki a Wall Street 2-ben játssza az öreg zsidó bankárt 95 éves...
Szerintem meg is nézem a Csupasz Pisztolyokat szerintem a napokban újra. -
adalbert1
veterán
válasz werszomjas #25545 üzenetére
Vaklárma egyik legjobb jelenete
Csupasz Pisztoly kórház
Torrente drog
Clerks 37, habár ezek inkább viccesek mint vidámak...
A Ferris Bueler's Day Off igazi feel good movie, így abban lehet hogy vannak ilyenek...
Szomorú jelenetek nem igazán jutnak nekem sem eszembe, főleg nem rövidek... Így belegondolva a legtöbb hasonló jelenetben már a film alatt megkedveltetnek a nézővel egy szereplőt akivel történik valami negatív, de így 1 jelenetben ezt nehéz "átérezni". -
adalbert1
veterán
válasz BITBOYS #26146 üzenetére
A Tégla szerintem is nagyon jó film , az eredetije már nem tetszett annyira... Nyugati (hehe, igaz hogy inkább keleti blokk vagyunk még mindig ) szemnek/tudatnak sokkal jobban és könnyebben emészthető Scorsese munkája...
Kár hogy De Niro és Edward Norton szerepválasztásai nem ilyen jók, most néztem a Stone című művet amiben együtt játszanak, szerintem elég gyenge lett (vagy csak nem január elsején kellett volna nézni ), ill. amennyire jó színészek néha annyira mellényúlnak pár középszerű vagy még gyengébb filmmel...Buried : így kell kis költségvetésű filmet készíteni. Az alapötlet szerintem jó, viszont kicsit unalmas már a végére...
The Mist : ebben nem tudom mi a horror/thriller, nem igazán volt 1 félelmetes/nyomasztó rész se benne, ennek ellenére volt pár jobb jelenet, ill. elgondolkoztató részei a filmnek...
The Town extended edition : ez szerintem nagyon jól sikerült, jó kis földhözragadt gengszter mozi, viszonylag egyszerű történettel, de nagyon jó hangulattal.
-
adalbert1
veterán
válasz bagyulajuve #26332 üzenetére
Én is így vagyok ezzel, ez a 20-as, 30-as évek egyáltalán nem vonz. Ezért még bele se néztem a sorozatba, pedig egy ideje már megvan... A Sopranos-zal meg az a baj hogy ha már egyszer végignéztem nagyon ritka lenne hogy leüljek újra 1-1 részt megnézni...
Sorozatok közül most néztem a Sons of Anarchy harmadik évadját, az pl. pár vontatottabb epizódtól/száltól eltekintve hanguatlban hozta az első két évad hangulatát (amik szerintem igencsak ütősre sikeredtek).Amiket mostanában néztem:
Bobby: Jó ideje meg akartam már nézni (már több mint 1 éve megvan), viszont valahogy állandóan kimaradt... Emilio egész jó korrajzot kanyarított a téma köré rengeteg ismertebb színész közreműködésével, nekem nagyon tetszett, teljesen egyedi hangulata volt a filmnek.
The Other Guys: ez a film szerintem nagyon gyenge lett, talán 1-2 jó poén volt az egészben... Nem igazán értem hogy mit akartak kihozni belőle, vígjátéknak is szar és komolyan se lehet venni.
Red: Szerintem hangulatos, 1 estére bőven jó mozit sikerült összeütniük (legalábbis én örömmel néztem pár jelenetben Willis vagy Freeman vigyorát, ill. John Malkovich karaktere is valamilyen szinten poén volt, Mary-Louise Parker meg szintén hozta azt az idióta -jó értelemben- mosolyát amit már a Weedsben is lehetett látni pár részben) jobban tetszett mint pár mostani erőltetett tucat akciófilm, mint amilyen például a The Losers is.
22 Bullets: Jó volt végre valami kicsit európaibb filmet is nézni, 1 nézést ez is megér (szemben a losers-szel és az other guys-szal).
-
adalbert1
veterán
The Social Network : Azt gondoltam hogy ha a Facebookról csinálnak filmet, az 99% hogy valami irtó gyenge, nézhetetlen darab lesz. Nos, tévedtem: Fincher iszonyú pörgős filmet csinált, ami egy percre se ül le... Külön jó pont Trent Reznor zenéje ami nagyon jól fokozza a hangulatot. A színészek is jók, a Zuckerberget játszó srác teljesen jól hozza a néha kicsit irritáló geek szerepét, és Justin Timberlake is jó választás mint Sean Parker.
-
adalbert1
veterán
-
adalbert1
veterán
Ezt még akkor néztem mikor kijött dvd-n. Elég gáz megoldás volt hogy szétvágták 2 lemezesre a filmet (ennél már csak a Goodfellas első itthoni kiadása volt gatyább, mikor a lemez mindkét oldalára nyomták a filmet, és fordíthattad meg)... Sajna azóta se láttam, valahogy mindig soknak tűnik a majd 4 óra egy jó mozizásra, főleg hogy barátnőm szerintem az első fél órában megunná. Mindenesetre most szedem HD-ban, kíváncsi vagyok milyen lesz mai fejjel újranézni.
Walking Tall: ezt a filmet is kár volt leforgatni... Van egyáltalán Rock-nak jó filmje?
-
adalbert1
veterán
válasz Jhonny06 #26538 üzenetére
A másik pofát a szerző párosból én se ismerem, de azért Trent Reznor nem épp egy utolsó senki (összehasonlítani Hans Zimmerrel meg szvsz hülyeség, teljesen más stílusban alkot, persze szubjektíven el lehet vitatkozni hogy melyik film zenéje volt a jobb...).
Elég csak megnézni hogy mit ért el önmaga, és mit a Nine Inch Nails-szel.
Pár jobb zenéjük:
Dead Souls (The Crow OST)
Closer
Hurt
Quake Theme
Burn
Wish -
adalbert1
veterán
-
adalbert1
veterán
A szinkron témához: persze hogy rengeteg jó szinkron készült régen, másrészt az is igaz, hogy régen tényleg színészek voltak a szinkronszínészek is, valószínűleg ezért volt magasabb a színvonal (ill. még bejátszhat az is, hogy lehet akkoriban mikor még csak kevés "nyugati" film áramlott be, így jóval több idejük volt egy projektre -persze ez csak találgatás).
Mostanában pl. a Magnumot nézem újra (ill. gyerekkoromban nem láttam amúgy sem az összes részt), ezt el sem tudnám képzelni hogy ne magyarul nézzem.
Ill. nálam annyiból furcsa ez a dolog, hogy általában mindent úgy nézek újra is, ahogy először láttam. Pl. a Torrente 1-et magyarul láttam, így a későbbi újranézésekkor is úgy néztem, a 2-t viszont spanyolul, ezt az esetek nagy részében így nézem (ill. 1-2-szer magyarul is megnéztem).
Tony hangja nekem is furcsa volt angolul (talán ötödik évadig néztem anno magyarul), főleg hogy 1-2 helyen valami iszonyat vékony hangon szólalt meg (már a magyar hangjához képest).
A Keresztapás szinkronokat megnézve vannak jó magyar hangok is, de pl. Brando eredeti hangját szerintem nem közelíti meg egyik színész sem...A Black Swan-hoz annyit fűznék hozzá, hogy a filmre kíváncsi vagyok, viszont a témaválasztás nem igazán hoz lázba...
-
adalbert1
veterán
Last Man Standing: Ezt a filmet is jó évről-évre (vagy kétévente) újranézni. Ugyan a story már sokszori feldolgozás, és Walter Hill se csinált olyan jó filmet mint a 48 Hrs., ennek ellenére egész jól el lehet szórakozni rajta, Bruce hozza a kemény leszarom karaktert, és kellő mennyiségű hentelés van a filmben.
-
adalbert1
veterán
Gun: az imdb pontszám kb. mindent elmond róla (3.4). 50 Cent kb. annyira tehetséges, mint zene terén , Val Kilmer meg előlépett azzá aki a legtöbb gyenge/minősíthetetlen filmben szerepelt (pedig voltak egész jó szerepei is, pl.: True Romance , Heat, The Doors).
-
adalbert1
veterán
válasz BITBOYS #26737 üzenetére
Tényleg, azt el is felejtettem, az is jó volt. De kb. 1 ilyen szerepére jut 4-5 atom gáz (mondjuk a The Island of Dr. Moreau már az annyira sz.r hogy jó kategóriát képviseli ).
Erről jutott eszembe, hogy lehetne imdb-n minden színésznek az adatlapján egy olyan szám ami azoknak a filmeknek az imdb-n adott pontjainak átlagát mutatja amiben szerepelt, kíváncsi vagyok hogy kinél mik jönnének ki... -
adalbert1
veterán
válasz BITBOYS #26743 üzenetére
Ahhh, ez nekem le se esett , pedig szerintem minden részt láttam többször is (igaz a negyedik évadot többször láttam mint az összes többit együtt, így inkább az az arca maradt meg Viperának. ).
Btw nekem ez az avatar cserélés elég új dolog, de akkor ezért szaladgálnak páran új képpel...
-
adalbert1
veterán
válasz Arnold2 #26857 üzenetére
Passzz, jó kérdés... A Tibi által linkelt szinkron adatbázisból tudok én is csak információt meríteni...
Eden Lake : eléggé egy idegesítő film volt, kíváncsi vagyok hogy vajon ez volt-e a készítők célja...
-
adalbert1
veterán
SPOILER:
Engem leginkább az húzott fel, hogy a nő miért várta meg a GPS-szel a kezében hogy hajnal legyen, mikor simán elhúzhatott volna segítségért?
Ill. a szereplők nagy része még a mentőben is ütném kategória, legjobban a bandafőnök meg a kiscsaj irritált (na meg a vidéki angol akcentus amit nyomtak).Ennél jobban tetszett a Monsters, habár az meg eléggé semmilyen film... Viszont van egyfajta hangulata...
Due Date: szerintem ez se volt rossz. Oké, nem egy év filmje, de pár jelenetnél szinte fetrengtem a röhögéstől.
-
adalbert1
veterán
Múltkor otthon fetrengtem betegen majd 1 hétig, pár filmet végig daráltam:
12 Agry Men: Tökéletes példája hogy lehet kis költségvetésből jó filmet készíteni
Műkevelő műkincsrablók: ez egy rakás sz.r, szerintem kár volt leforgatni.
North by Northwest: ezen a filmen se igazán fogott az idő, Hitchcock mestere volt a hangulatteremtésnek.
Faster: The Rock legjobb filmje, de még így se több egy átlag akció filmnél (mindenesetre jobb volt mint amit múltkor néztem tőle).
Contact: hát lehet hogy 97-ben ez a film jó volt, de mai szemmel nézve elég gyenge...
The Curious Case of Benjamin Button: simán benne van a top 3 "kedves felnőtteknek szóló mese" kategóriában, nagyon szép film.
Truman Show: ugyan már láttam, de simán pár évente újranézős... A Forrest Gump mellett ez a másik ami beletartozik a kategória top hármába.
Top Secret: Ezt is jó néha újra nézni, habár a poénok nagy része fejből megy , szvsz a Csupasz pisztoly mellett a legjobb ilyen stílusú film (Anal Intruderes börtönös jelenet a legnagyobb )
A rózsa neve: lehet hogy 86-ban ez egy vérfagyasztó krimi/thriller volt, de nekem egyáltalán nem jött be.
The Law Abiding Citizen: számomra az utóbbi időszak egyik legeredetibb filmje volt, a végét viszont gyengének éreztem a film többi részéhez képest.
Body of Lies: egyszer bőven nézhető, de DiCaprio-nak és Crowe-nak is volt már jobb filmje.
Salt: az alapötlet nem lenne rossz, de a megvalósítást szerintem nagyon elszúrták, jobb lett volna ha inkább valami izgalmas kémfilmet csinálnak mint n+1 akciófilmet.
K-19: Érdekes volt a két főszereplő karaktere, de maga a film annyira nem...
Don't Say a Word: ez is gyenge eresztés volt...
The Game: Sikeresen tönkretette az élményt hogy a film utolsó félóráját már láttam több mint 10 éve, így nem igazán volt érdekes... Mindenesetre szerintem Fincher gyengébb filmjei közé tartozik.
The Bridge on the River Kwai: nekem ez egyáltalán nem jött át...
Pitch Black: ez szerintem nagyon gyenge film volt, se parázni nem lehet rajta, akció filmnek is gyenge... Nem is értem hogy készült játék is a filmből.
State of Grace: Ebben a filmben minden egyben van/volt egy baromi jó filmhez, mégis középszerű lett. Talán Scorsese-nek kellett volna rendezni .
Fast and Furious: Anno az első rész még szerintem tetszett is, ott még elég volt hogy egy rakás tuningolt gépet raknak a filmbe, viszont ez igen gyenge eresztés lett (a story 1-2 részén nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek annyira gagyi volt).
-
adalbert1
veterán
válasz BITBOYS #27314 üzenetére
A Contactet ha akkor látom moziba mikor kijött akkor lehet hogy ugyanolyan tátott szájjal nézem végig mint anno az Apollo 13-at, így viszont nem igazán jött be...
A Body of Lies-ról meg ha egyből megnézése után írok biztos jobb véleménnyel lettem volna. Nem volt rossz film, de már így 1 hét távlatából is azért gondolkoznom kellett hogy mi és hogy volt benne, tehát nem igazán az a film amire pár év távlatából is úgy fog az ember visszaemlékezni hogy ez mekkora film volt (legalábbis szvsz).oxox : oké hogy a két film valamilyen szinten különböző ( a Forrest Gump eleve sokkal grandiózusabb, több poén van benne, stb...), de a hatás amit elérnek a nézőben hasonló (és azért hasonlóságok is akadnak bőven, eleve már az hogy a főszereplő szemszögéből látjuk a világot, ami nem teljesen az aminek ő gondolja -más kérdés hogy Forrest gyp-s, Truman meg egy mesterséges világban él-).
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
Nekem ez a Next Three Day annyira nem jött be... Legalábbis 1-2 helyen iszonyat lassúnak/vontatottnak/unalmasnak tűnik, valami hiányzik belőle.
Middle Men: itt viszont tetszett a témaválasztás. Mondjuk a főszereplőnek is több vaj van a füle mögött mint amennyit láttatni akarnak, legalábbis az epassport userek pénzének visszatartása miatt biztosan...
The Manchurian Candidate: Ennek kifejezetten beteg story-ja van, az tetszett benne , a megvalósítás sajnos már gyengébb szerintem. Viszont kíváncsi lettem a 62-es eredetijére, gondolom nem véletlen került az imdb top250-be.
-
adalbert1
veterán
válasz brownus #27426 üzenetére
A gépész nagyon kemény volt (nekem kb. a "legnegatívabb" filmélményem, persze jó értelemben). Annak én is örülök hogy Bale végre kapott egy Oscart, megérdemelte.
Nem mondom hogy Finchernek kapni kellett volna a Social Networkért, de szerintem neki is kijárna már egy az eddigi munkái alapján, mondjuk Scorsese-nél se siették el a dolgot.
A filmek nagy részét 2 kivétellel nem láttam, így a többiről én még nem mondok semmit.Mondjuk úgy tűnik hogy ez a "de szar az oscar" minden évben előjön , pont tavaly vagy tavalyelőtt tárgyaltuk szerintem itt a topicban hogy azért mostanában kevesebb Pulp Fiction, Forrest Gump, stb. szintű film készül...
A Few Good Men: ez határozottan tetszett... A színészi alakítások jók (Jack Nicholsont nem csodálom hogy ezért a szerepért is Oscarra jelölték anno, de pár kivételtől mindenki a helyén van), talán Tom Cruise veszi néha túl lazára figurát, ill. Demi Moore is lehetne jobb (vagy csak a karakterében nem volt elég fantázia).
-
adalbert1
veterán
válasz madgie #27549 üzenetére
Ha már voice acting, tegnap néztem a The Fighter-t. Mark Whalberg igazán megpróbálkozhatott volna valami prolibb helybeli akcentussal is, szvsz nagyon kilóg így a család többi tagja mellől. Bale baromi jó mint crackhead, neki sikerült szerintem teljesen azonosulnia a figurával, ez az alakítás tényleg megért egy Oscart. Maga a film viszont szerintem gyenge, engem egyáltalán nem ragadott magával...
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #27576 üzenetére
Lol, neked nagyon a tyúkszemedre lépett ez a Due Date. Szerintem el kell fogadnod hogy sajnos manapság nem a Fekete Vipera szintű humor a menő, és hogy sokkal inkább a minél szélesebb rétegeket célozzák meg egy ilyen filmmel (és a nézők nagy része pl. nem is értené a Fekete Vipera szintű poénokat, nagy részük szerintem negyed óra múlva kijönne a filmről, ezért nem termelne elég pénzt), mivel ugye sokkal inkább beszélhetünk film iparról, mint film művészetről, erre van tömegesen igény, ez termeli a pénzt. Btw szerintem volt 1-2 jó poén benne.
Training Day: ez a film se kopott meg semennyire 10 éves létére... Denzel nagyon nagy mint negatív karakter, az alakításának igazi ereje pedig abban rejlik hogy miközben nézem nem arra gondolok hogy ez megint egy tipikus Denzel Washington szerep és karakter.
Nézi/nézte valaki közületek a The Wire (A Drót) című sorozatot? Én most nézem az első évadot, és szerintem nagyon jó hogy mindkét oldalt részletesebben bemutatják, illetve mindkét oldal szemszögéből szemléljük az eseményeket (pl. mikor a 15 éves dealer gyerek kb. lelki válságba kerül mert kinyírták az egyik tagot aki rajta ütött a stash house-on, és látta a megkínzott holttestét, vagy hogy a rendőrségen sincs egy egységes elképzelés hogy merre menjen a nyomozás, stb.).
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #27582 üzenetére
Tény hogy ilyen filmekkel könnyebben célt találnak a nagyközönséghez...
Mondjuk megnézném hogy egy Torrentét hányan néznének moziban, és hányan mennének ki róla.
Btw régen is volt egy rakás hasonló film (mint hoffman_ írásáról eszembe juttot), pl. Amerikai Pite, Cool Túra (ezeket még emlékszem moziban néztem 16 évesen - akkor még viccesek voltak), amit hasonlóan színvonalas humorral operáltak mint a Due Date, mégis jobbak voltak (vagy csak ugye az idő megszépít mindent ).
Ha meg jó füves vígjátékot akarsz nézni, akkor ajánlom a How High-t és a Half-Baked-et.
Nekem a Borat annyira nem tetszett, de az Ali G annál jobban (ugyanaz a színész a főhős, csak a karakter más - ja ez is füves vígjáték).
Torrentéből meg lesz 4, nem? Szóval csak nincs veszve minden.Ja, végignéztem a The Wire-t, szerintem 10/10, az egész nagyon profin össze van rakva.
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #27849 üzenetére
Oké, benne vagyok , ez a film jobban is érdekel mint az eddigi PH!-s filmnézések érdekeltek volna.
Itt ugyan baromi jó a szinkron, de szerintem felirattal és eredeti hanggal is élvezhető (legalábbis én a második részt biztos többször láttam spanyolul mint magyarul).A History of Violence: elég gyenge film, nem is értem hogy jelölhették 2 oscarra, ill. hogy kap 7.6-os pontszámot imdb-n, max. 4/10.
Fair Game: A film első felénél még nagyon untam magam, azon gondolkoztam hogy ezt nem fogom végignézni, a második fele viszont sokkal jobb miután már beindulnak a dolgok. Sean Penn és Naomi Watts alakítása nagyon jó, teljesen hihető hogy ők most az a két szereplő akit eljátszanak, viszont a filmet ennek ellenére se tudom magamban sehova elhelyezni, így nem is pontoznám.
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #28086 üzenetére
Én annak idején úgy kaptam meg az első és a második részt egyik haveromtól, hogy az első HBO rip volt, a második pedig eredeti nyelvű felirattal... Itt is megmutatkozik az a perverzióm, hogy szinte minden filmet úgy nézek meg újra ahogy eredetileg láttam (tehát az első részt még nem láttam spanyolul ha jól emlékszem, a másodikat meg csak 1-2-szer magyarul). Pl. valamelyik nap megnéztem újra A Pusztítót, azt is szigorúan magyar hanggal (Wesley Snipes egy állat ). Amint kijöttek persze egyből megvettem őket eredetiben, de most gondolkozom hogy csinálok valami dual rippet róla, elég gáz lemezzel pepecselni...
brownus : ebben pl. egyezik az ízlésünk, pont múltkor áradoztam arról hogy a Traning Day mennyire k. jó, ill. Denzel végre nem a tipikus jófiú karakterét játssza, ill. a Book of Eli is betalált nálam is...
-
adalbert1
veterán
válasz hoffman_ #28110 üzenetére
Hát igen, itthon elég gáz árak vannak, főleg hogy általában egy gagyi szinkronnal kapsz többet (kivéve azt a pár alkotást ahol tényleg jól sikerült) és honosított borítóval. Oké hogy sokkal kisebb piac vagyunk ezért kevesebb felé kell elosztani a költségeket is, de vicc hogy kb. mindent fele áron meg lehet rendelni kintről... Konzol játékoknál dettó ugyanez a helyzet, ami nem friss AAA játék azokat általában az itthoni ár feléért - harmadáért, nagy ritkán negyede-ötödéjért is meg lehet rendelni.
Az meg megint más hogy DVD-nél simán volt hogy kultfilmekkel csúsztak majd 10 évet a kinti kiadáshoz képest (oké, biztos nem egyszerű összehozni azt hogy megvedd a jogokat és elég példányt eladj belőle, stb.), kíváncsi vagyok ezt Blu-ray-jel eljátsszák-e. -
adalbert1
veterán
válasz mephi666 #28603 üzenetére
+1
pl. Az Amerikai História X, vagy a Mátrix még 15" proview CRT-n is baromira tetszett anno (ráadásul az Amerikai História X asf formátumban volt valami iszonyat gáz képminőséggel -szerintem még egy rosszabb VHS is verte ), persze előtte mindkettőt láttam moziban is), egy szar film meg moziban is szar (meg projektoron meg hatalmas HD kijelzőn, stb)...
Mostanában nézett filmek:
Men of Honor: egyszer nézhető (sőt, pár kifejezetten jó jelenet is van benne), de Cuba Gooding Jr.-nak eléggé tenyérbemászó képe van, sajna ez bármennyi filmjét látom nem változik...
Little Fockers: eléggé lefelé tart a színvonal az első rész óta (ott még talán volt ). Pár poén akad, de ez a film nagyon kevés lett...
Üvegtigris 3: szerintem jót tett hogy végre más helyszíneken játszódik a film nagy része. A második résznél jobb lett, de az első résztől ez is nagyon elmarad.
Cougars, Inc.: a cím és a borító alapján agyatlan tinivígjátékot vártam, de annál több a film, szvsz nagyon jó stílusú a rendezés és a zenéket is jól válogatták össze.
The Green Mile: nem is értem hogy ez eddig hogy maradhatott ki, 9/10.
-
adalbert1
veterán
válasz Tompo92 #28783 üzenetére
Ugyan nem hasonló, de szerintem az egyik legjobb háborús film a Full Metal Jacket. Biztos én vagyok a beteg, de szerintem Gunnery Sergeant Hartman for president!
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #28822 üzenetére
Anno egyik volt osztálytársam is azzal a jelenettel demózta a zsír új DVD lejátszójukat talán olyan 2000 környékén, emlékszem maga a lejátszó 150k volt - vicces hogy ma ennyiért 42"-es TV-t kapni.
Arnold2 : szerintem nem fogtok csalódni a Gummoban.
madgie : én meg tegnap óta vagy 20-szor megnéztem a trailert, szerintem beszerzem a filmet is, ideje feleleveníteni az emlékeket.
két legjobb youtube comment:
"I live in Ohio, not far from Xenia. And i definitely know people like this."
"this movie is like a picasso painting"
ill. +1:
"Probably one of the best movies ever made." -
adalbert1
veterán
válasz madgie #29058 üzenetére
Király, szerintem kevés ember van akinek nem jön be az a film... Én mostanában inkább ráálltam az agyatlan művekre (habár Kevin Smith kimondottan jó jeleneteket és dialógusokat írt a Clerks 1-2-be), tegnap betettem a Maskot bealváshoz. Jim Carry voice actingja szvsz baromi jó, és itt még Cameron Diaz is fiatal volt .
Arnold2 : uhhh, Vannila Ice filmjében van pár olyan rész ami már tipikusan az olyan sz.r hogy jó kategória, pl. a belassított jelenet mikor megy motorral és először látja a lovagló csajt.
Jim Carrey - White White Baby -
adalbert1
veterán
válasz hoffman_ #29060 üzenetére
"Does he have a long history with mental illness?
As long as I've known him."Ezt sem ismertem eddig: Imposter (Snow), ha nem ismerné valaki, itt az eredeti: Snow - Informer.
-
adalbert1
veterán
válasz Tibiajax #29074 üzenetére
Ajánlanám még A tanút és a Hyppolit a lakájt (persze az 1931-es verziót, van belőle Blu-ray is ).
hoffmann_ : utána még egy rakás Jim Carrey interjút is megnéztem, azok között is van pár ami szakadni lehet, pl. itt mikor a Newsweekből olvas.
-
adalbert1
veterán
válasz varsam #29088 üzenetére
Nekem a kedvencem a Vágási, P.I.
-
adalbert1
veterán
The Rite: egyszer meg lehet nézni, Anthony Hopkins hozza a formáját + van 1-2 elég jól elkapott kameraállás (persze pár hatásvadász kép is). Valaki tudja esetleg hogy melyik jeleneteket forgatták itt Magyarországon? Külső jelenetek közül egyet se véltem felfedezni ami itt készült volna, belső jeleneteknél meg ennyivel olcsóbb lenne a stúdió/stáb/díszlet?
Jay and Silent Bob Strike Back: nekem ugyan jobban tetszik a Clerks és Clerks II, de ez sokkal nagyobb állatság. Kár hogy a nőknek a Torrente mellett az ilyen filmek se tetszenek...
-
adalbert1
veterán
válasz hoffman_ #29681 üzenetére
Én még csak egyszer néztem meg, de tuti újranézem (most is úgy terveztem, csak ugye barátnőm megtorpedózta az egészet) még.
Tropa de Elite: erről a filmről nem is hallottam míg szóba nem került múltkor itt a topicban. Nekem határozottan tetszett, főleg a naturalista ábrázolás. Külön pluszt ad hozzá hogy valaki a saját élményeiből írta a könyvet amiből a film készült. Eddig a BOPE létezéséről se tudtam, de elég kemény arcok lehetnek, na meg nem gyengén megterhelő lehet pszichikailag ez a munka. Azért az ilyen filmek megtekintése után hálát adok a sorsnak hogy nem valami tizemilliós metropolisz nyomornegyedébe születtem, elég olcsó lehet az emberélet arrafelé.
-
adalbert1
veterán
válasz heihachi #29731 üzenetére
Beszereztem a második részt, szerintem ma meg is nézem (habár lehet hogy Menace II Society lesz helyette). Tud még valaki hasonló Rióban játszódó gettó filmeket mondani? A City of God-ot már láttam, a Last Stop 174 beszerzés alatt.
Elkezdtem nézni a Surviving the Cut című Discovery sorozatot is, ott mondjuk katonai alakulatok kiképzéséről van szó, de ott is vannak brutál dolgok, 1-2 gyakorlat olyan pszichikai terror lehet amibe az átlag ember simán belezavarodna.hoffman_: eredeti hanggal néztem, de most belenéztem magyarul is, hát Jay magyar hangja szvsz nagyon gyenge, szerintem ilyen sorrendben jönnek az általam ismert hangjai: eredeti, Alföldi Róbert (ő a Clerks-ben szinkronizálta), és utána Rába Roland. A magyar szinkront amúgy se bírom, Clerks-ből pl. az egyik legjobb poént hagyták ki. A filmre visszatérve ismét csak azt tudom mondani hogy állat, Kevin Smith iszonyat pihent arc lehet (a sima poénokon kívül még a filmes utalások is marha jók voltak), a többi filmje közül melyik ami még hasonló kaliberű?
Threesome: hát, 12-13 évesen jót lehetett röhögni pár obszcén poénon, de mai szemmel már elég gyenge volt...
-
adalbert1
veterán
válasz hoffman_ #29846 üzenetére
+1 az angolra, Marlon Brando hangja utolérhetetlen, persze azért De Niro meg Al Pacino se semmi. imho az imdb helyek megérdemeltek (a harmadik sajnos gyengébb mint az első 2 rész), mondjuk nálam beférnének a Shawshank Redemption elé is...
Tropa de Elite 2: nekem az előző rész jobban tetszett a maga nyers brutalitásával, sötétebb hangulatával, valahogy sokkal sokkolóbbnak, valóságosabbnak tűnt az egész.
Lethal Weapon : azon kevés filmek egyike amit szinkronosan szeretek nézni, pár évente jó az egész sorozatot újra megtekinteni (eleve a Die Hard mellett szerintem a másik klasszikus akciófilm sorozat), valahogy mindig képesek garantálni a könnyed szórakoztatást (pont ez tetszik a Die Hardban is, mindig van valami poén v. oltás az akció mellett).
-
adalbert1
veterán
válasz varsam #29918 üzenetére
Szerintem is a Lord of War és a 8mm volt a legjobb tőle, habár a Con Air és a Face/Off is jó film volt a maga stílusában. A Leaving Las Vegas-t majdnem elfelejtettem, sokak szerint nagyon gyenge, de nekem az is tetszett.
Nyilván elvállal minden szart mostanában, régebben jó pár hír volt róla hogy anyagi gondokkal küzd (oké hogy nem az én valóságomban létezik, de aki megkeresett mondjuk olyan 150 millió $-t hogy a fenében küzdhet anyagi gondokkal? -persze rengeteg gazdag NFL és NBA játékos is kvázi koldusként végzi, tehát az hogy valakinek van pénze még nem jelenti azt hogy tud bánni is vele). -
adalbert1
veterán
válasz grabber #29927 üzenetére
Hát nekem Kanye Westről ez jut eszembe.
Aktív témák
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen