Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz Dißnäëß #22351 üzenetére

    Motorokba olajcsere előtt öntenek jellemzően trutyit, leeresztik és kész (a semmi), neki pedig spéci gépe van, amivel az olaj járatokat átöblíti nyomás alatt. Így biztosan van valamennyi értelme, de - bár én laikus vagyok - ez így sem valódi takarítás.

    Hagyományos automata esetén pl a hidraulikus vezérlésben lerakódó szennyeződések okozzák a legtöbb gondot, ez pedig csak szétszedéssel takarítható. Ezt már megtanultam. 4f27e esetén pl szintén nem engedhető le a teljes olajtöltet, csak ha leengeded a citromból és a hűtőkörből is az olajat, ott is szoktak "öblíteni" többszöri olajcserével. Drága, és nem túl környezettudatos :)

    Azt persze - ismételten: hozzá nem értőként - nem tudom, hogy a Powershift esetén pl. milyen a váltó vezérlése, és ott elég- és/vagy jó-e ez a tisztítás :)

Új hozzászólás Aktív témák