- Hálózati / IP kamera
- SkyShowtime
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Aliexpress tapasztalatok
- Tomato firmware
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen routert?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sandró60 #48448 üzenetére
Motor köbcenti és lóerő, váltó kézi/automata, szerviztörténet mennyire ismert, mi az a gyári felszerelés (extra lista, legalább klíma van benne)? Kurblis ablakkal és klíma nélkül nehezebb eset.
Konkurencia:
2007 57e km 1,59M [link]
2008 98e km 2,29M [link]
Lehet árulni 3-ért is ha ráér (más kérdés, hogy új modell 2011-ből is van 100e km alatti picivel 3M felett), és makulátlan az állapot+történet, mert ez a nem létező kategória. Eladni 1.5 alatt nem biztos, hogy érdemes.[ Szerkesztve ]
-
sandró60
addikt
válasz dellfanboy #48449 üzenetére
1,6 Benzin üzemű-nem sokat jártak vele.101 lóerő,Hagyományos váltó Úgy vannak 75 évesen már mindenhova ingyenes utazási lehetőség van
[ Szerkesztve ]
-
sandró60
addikt
válasz molnarpeter #48451 üzenetére
Köszönöm a tájékoztatást,hogy mihez igazodjanak
-
#27070592
törölt tag
válasz sandró60 #48448 üzenetére
Hey,
régi közhely hogy nem kilométert veszünk hanem állapotot. Ha az autó egy zárt száraz garázsban töltötte az ideje döntő részét, akkor piaci ár fölött mehet el. Ha viszont 0-24ben kint állt a szabadban és hagyták a rozsdát dolgozni, akkor lehet hogy már siralmas állapotban van a padlólemez (ami sajnálatos lenne..)
De komoly vevő meg fogja nézni az alját.
-
gabor9991
őstag
válasz sandró60 #48448 üzenetére
Mondjuk az már nem az árral kapcsolatos amit írok de ha ilyen keveset mentek vele attól ugye a vezérműszíj ki lett cserélve legkésőbb 2016-ban?
Ha igen akkor jövőre újra csere, ha nem volt akkor én nagyon be se indítanám nehogy ez legyen a vége az alig futott motornak -
kcsa
veterán
Ma eladtam a Focust (kicsit hirtelen felindulásból). Mivel nem tudom mi lesz helyette - ha egyáltalán - így egy darabig még biztos maradok, de az összefoglalóból biztosan törölhető vagyok
-
kcsa
veterán
válasz cappa72 #48460 üzenetére
Elkezdett öregedni, és nem szépen. Sok esztétikai hiba, kezdődő klíma nyűg (sosem tudott hűtőkamraként viselkedni, de tegnap hazafelé aránylag szépen hűtött, aztán egy idő után már nem, és ez nem az első ilyen anomália volt). Teljesen sosem sikerült kiirtanom azt a remegést ami pár éve kísért már, és több ilyen kisebb - nagyobb hülyeség, és tegnap este eldöntöttem hogy elengedem. Normális (szerintem reális) áron meghirdetve egészen gyorsan el is kelt...
-
EnterR
veterán
Sziasztok, Mk3 2011 1.6 EcoBoost (150LE)-hoz milyen motorolajat javasoltok? Hamarosan cserélem. Eddig Ford Motorcraft olajat vettem a cseréhez, azonban ha érdemes, kipróbálok mást is.
Pár javaslatot olvastam már (itt is), van best-buy ehhez a motortípushoz? Amiket javasoltak:
Total QUARTZ 9000 NFC 5W-30
Ford Motocraft A5 5W-30
Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 A5Kézikönyv:
PSN ID: marquuard
-
dellfanboy
őstag
eljott az ido, hogy mk2 1.6b csereljek vezerlest neztem 1-2 videot de nem vagyok benne biztos, hogy kell-e a vezerlesrogzito celszerszam [link] a vez tengely fixalasahoz eleg 1-2 megfelelo villaskulcs, stiftekhez, meg sima csavar is nem? vagy vmit rosszul nezek?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz EnterR #48469 üzenetére
Én Motult veszek az új autómba. Ha jól láttam Ivanicsnál is azt raktak bele a bejáratós olajcserénél (4000 km).
A tiedbe ez passzol: Motul Specific 913D 5W-30
⭐ Stella
-
robertka
tag
válasz dellfanboy #48470 üzenetére
Én is mostanában tervezem cserélni, szerintem minden kép kell hozzá mivel elég pontosan kell összerakni, a tengelyeken a tárcsák szabadon elforog meghúzás előtt.
-
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #48470 üzenetére
Elnézve a 4350 forintos árat én biztos nem kínlódnék valami barkácsolással
-
-
#27070592
törölt tag
válasz EnterR #48469 üzenetére
Nálam a Valvoline FE 5W30 vált be, (szerintem) jobb mint a Motorcraft.
-
sandró60
addikt
válasz molnarpeter #48468 üzenetére
Köszönöm!
Amúgy nem vagyok regisztrálva Facebook-on.[ Szerkesztve ]
-
zoger
tag
válasz dellfanboy #48470 üzenetére
Neked is írom, szívesen kölcsön adom a rögzítő szettet. (lehet közel lakunk egymáshoz) Ahogy írtam az előzőekben csináltam hozzá főtengely fixáló szerszámot is ami kell a csavar lazításához ill. nyomatékra húzásához.
-
kcsa
veterán
válasz #27070592 #48464 üzenetére
műszakilag egyébként elfogadható állapotú - ismerve azt, hogy mások milyen autókat tartanak "jónak" , és az árat is eladásra lőttem be (a viszonylag sok esztétikai hiba lenyomja az árat, így lett 1.8), nem pedig arra, hogy hetekig áruljam. De a 4 órán belüli eladás engem is meglepett azért
Mivel van második kisautónk, ezért nem nyomaszt a kényszer hogy bármit is vegyek, még nézelődök, de mostani (értsd: az elmúlt pár év) Ford kínálat nem vonzó számomra sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz EnterR #48489 üzenetére
Alsópolcos litván olaj, németesen csengő márkanévvel. Korábban kicsit utánanézve ezzel együtt rendben lévőnek tűnik (értsd: a tesztelt olajok rendben voltak, de pont az olcsó alsópolcos mivolta miatt nem vagyok arról meggyőződve, hogy mindig ugyanaz kerülhet a flakonba). A gyártói minősítéseket gyakran nem fizetik meg, csak ilyen kerülő megfogalmazásokat használnak (túlteljesíti a...., stb.). Valószínűleg még jobban oda kell figyelni a csere intervallumra is.
Összességében alacsony költségvetésnél ahol évente / 20k kilométerente számít ennek az árkülönbsége is, valószínűleg megvehető, inkább ezt, mint hogy csak kétévente cserélje a brand terméket.
-
#27070592
törölt tag
Igen, ismerve kicsit a hazai csóró hozzáállást, amikor a "megkímélt" csak annyit jelent hogy gondosan megkímélték a rendszeres TMK-tól és a vizsgákon mindig ügyelt a tulaj az előírt kenőanyagszintre..
A tényleg jó állapotú darabokra gyorsan rámozdulnak.ismerős egy lakással volt így, felrakta a hirdetést, pár fotó, és a cím volt publikus, irányárral. Majd jött a telefon: ok, kell!
-
sparta2
tag
Sziasztok!
Egy észrevétel motorolajokkal kapcsolatban. Nem igazán értettem soha azokat a törekvéseket, hogy miért nem a gyári ajánlású olajat válasszuk cserekor. Elvileg azzal az olajjal/olajra tervezték, fejlesztették az adott motort. Oké, hogy bármilyen márka megfelel ha csak specifikáció van írva, de egy konkrét márka feltüntesénél miért kell másban gondolkodni!? Persze én is tisztában vagyok vele, hogy ez lehet üzletpolitika, de akkor is miért? Márkaszervizben nekem nem Castrol-t töltöttek bele 2x is az éves kötelező éllenőrzéskor és a fogyasztás sima 1 literrel volt több a százas átlag, míg le nem cseréltem. Mellesleg azt sem értem, hogy márkaszervizben, hogy merészelik a gyári előírásokat figyelmen kívül hagyni, akár nyereségvágyból is.EnterR
A linkelt képed alján ott van az ajánlás! -
darvinya
titán
válasz EnterR #48489 üzenetére
Szintetikus, s javarészt újrahasznosított.
Amúgy szabvány az szabvány, ha nem felelne meg, akkor nem kapná meg.
Többiek csoda olaj löttyét próbáltam, de nem versenylónak használom az autót, így Total, Castrol, Valvoline, stb. márkást nem éreztem jobbnak.
Sőt, hamarabb ment tönkre télen, s tél előtt cserélni kellett.
Mert érezhető volt sűrősödése, koszoszolódás.De vedd, ami neked tetszik, szabványt nem azért találták ki, hogy legyen rajta egy betűszámsor.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz sparta2 #48492 üzenetére
Az egyik legnagyobb vitatéma.
És miért kellene betű szerint követni a gyári ajánlást, a létező és tesztelt alternatívák helyett, ha azok ugyanúgy (vagy jobban) teljesítenek?
Kb mint a gumiknál, ahol már szintén hitviták alakultak ki.
Plusz olajoknál fontos tényező a csereintervallum, a használati/vezetési stílus, hidegindítások száma stb.Pl. ez is Fordokhoz fejlesztett olaj: Meguin 5W30
-
sparta2
tag
válasz #27070592 #48494 üzenetére
Nyilván én sem akarok feleslegesen vitát gerjeszteni. Tudom jól, hogy hitvita.
....Akartam még érvelni egy kicsit, de nincs értelme. Mindenki azt csinál amit akar, arra esküszik amire akar. Én a gyári ajánlásokat preferálom, mert több negatív tapasztalatot szereztem, ha nem így tettem. -
erdey_a
őstag
válasz sparta2 #48492 üzenetére
Márkaszervizben nekem nem Castrol-t töltöttek bele 2x is az éves kötelező ellenőrzéskor és a fogyasztás sima 1 literrel volt több a százas átlag, míg le nem cseréltem.
az a tény, hogy a beletöltött olajat "nem Castrol"-ként azonosítod, és még véletlenül sem a viszkozitást, vagy a specifikációt kifogásolod, arra enged következtetni, hogy nem vagy a tribológia doktora.
a gyárnak előírásai vannak, amiket be KELL tartani. a gyári ajánlások viszont pont annyit érnek, mint azok, amik itt a fórumon vannak.
[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
szcsabaa
csendes tag
Sziasztok
Euro 4 -es 1.6 tdci 90 lovas focusokban lehet már dpf vagy biztos nincs egyikben sem?
2010-es autót nézegetek -
sparta2
tag
válasz erdey_a #48496 üzenetére
Jó folytassuk!
A nem Castrolként azonosítás azért van, mert konkrétan láttam mit tesznek bele, a munkafelvevő mondta és a számlán az szerepelt. Konkrétan ez a Lukoil kimondottan EB-hez fejlesztett olaja volt, mégsem volt maradéktalanul fegfelelő. Viszont jó olcsó volt. A Castrol az ajánláson túl a gyári szervizutasítás/előírás része. Arra szerettem volna rámutatni, hogy ha egy olaj teljesíti vagy megfelel a gyári specifikációnak nem biztos, hogy jobb mint az amelyikkel a gyár fejlesztette a motort."Tribológia doktora".........??? Atyaég!!
[ Szerkesztve ]
-
erdey_a
őstag
válasz sparta2 #48498 üzenetére
mutatsz olyat, ahol a Castrol az előírás?
ha egy olaj teljesíti vagy megfelel a gyári specifikációnak nem biztos, hogy jobb mint az amelyikkel a gyár fejlesztette a motort
ezzel nem is vitatkozom. ugyanakkor, attól, hogy egy gyártó ajánl egy olajat (márkát), nem biztos, hogy nincs annál jobb.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
Most hogy beszéltek az olajról, megnéztem mi ment bele az enyémbe (1.4 75 LE) egy-két hónapja, és erre kiderült, hogy nem Ford szabvány szerinti a Q8 Formula VX Longlife 5W-30, kurvára másba való, VW olaj. Tavaly is Q8 ment bele, de szerintem nem ez a típus, hanem a Q8 Formula Techno FE Plus 5W-30, mert nagyon ismerős a neve, s anno megnéztem, hogy miért hozott mást a szokásos Mannol helyett, amit darvinya is használ.
Hülye módon nem én szoktam venni az olajat, mert szüleimnél van hely házilag lecserélni, s mindig apám szerzi be a helyi boltban. Eddig mindig jó volt, csak legutóbb nem néztem meg, mert gondoltam ugyanaz, mint tavaly. Erre pont most rossz, gondolom a boltos benézte és rossz típusú olajat adott.
A 25 éves technikájú motor egyszer kibírja? Sokat nem megyek (évi 6000-8000 km), akkor is 90%-ban hosszú távon. Vagy azonnal cseréljem? Eddig ment bele kb 1000-1500 km.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hálózati / IP kamera
- Vezetékes FEJhallgatók
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Revolut
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Konteó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen