- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- SUSE Linux
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Max
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Alyx01 #50567 üzenetére
Váltó az ilyen volt az én 2002-es 1.4 Focusomban is. Mármint a régi váltó bizos ilyen volt benne, annak a nyelestengely csapágya meghalt. De úgy emlékszem a cserélt "új" bontott váltóval is ilyen. A hátramenetben nincs szinkron, nem feltétlenül állnak úgy a fogaskerekek, hogy bemenjen, általában érezhető is egy plusz kattanás amikor berakod, akár kicsit reccsenhet is ilyenkor.
Ugyanaz az IB5 váltó van a tiedben is, mint a régi Focusokban, csak kisebb módosításokkal, az újakon pl elvileg van leeresztő. Ha sok a km (200e+) az autóban akkor érdemes lehet mintát venni és annak függvényében cserélni a váltóolajat. Az enyémben lehet elfolyt, mert találtam egy 10+ éves szervizes papírt, hogy szivárgott a váltóolaj a féltengelyeknél, aztán 10 év alatt olajhiányban megmakkant, tavaly nyáron kellett cserélni, mert már olyan hangon vonyított, mint a régi Ikarus buszok.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Mobil flották
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPhone-t használók OFF topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...