Új hozzászólás Aktív témák

  • ph_5.5

    aktív tag

    válasz #31600896 #259 üzenetére

    Remek fejlemény:
    Tegnap elindították a keresést. Ma 08:20-kor felhívtam őket, és nagyon kedvesen próbáltak segíteni... és kérték hogy 14h-kor ismét hívjam fel a központot, addig megkeresik. Ami biztos, tegnap 10:20-kor a futáruk kivette az automatából a csomagot, de informatikai hiba miatt nem került rendszerbe. Mivel a telefonhívásom lényege a rendrőségi eljárás elkezdése volt, ők ezt jó szolgáltatóhoz híven próbálták elkerülni.
    Az igazi meglepetés az volt hogy 10 perc sem telt el és a kedves ügyfélszolgálatos felhívott- megvan a csomag, a furát telefonon elérték, a csomag a raktárban van, cimkézik és megy a célterminálba.
    Az ügyfélszolgálatnak egy pirospont. Az informatikai háttérnek meg kellemes fejlesztést.

Új hozzászólás Aktív témák