- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Üdv a Fűnyíró topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Örülök hogy ráakadtam erre a fórumra! Remélem kérdésemmel jó helyen tapisgálok. Nem tudom hogy itt mi az off és mi az idevágó kérdés, így belevágok:
Hobby hétvégi telkemen nem most kezdtem a fűkasza szakmai ipart, de tavaly végképp megadta magát az Elektrolux-Partner márkanevű fűkasza cucc (ilyet soha senkinek!!!). 8év alatti 8-10 alkalom/év és kb.6 komoly (gyűrűcsere, bovdencsere a letört bovdenvég miatt, stb.,stb) javítás után úgy döntöttem beszerzek egy másik fűkaszát, és Husqvarna 135R lett belőle...
Viszont ezzel is van bajom szinte 0 kilométeresen (1 tank benzin után) és erre szeretnék rákérdezni:
Normális az, ha üzemi fordulaton belenyomom a fejet a fűbe és lecsökken a fej fordulata annyira, hogy a damil már nem feszül ki, hanem rásimul a fejre? Nem a motor fordulat esik le, hanem a damilfej fordulata. Mint ha "csúszna a kuplung".
Szerintetek mi lehet a baj egy szinte zsír új szerkezettel?
Azért kérem tanácsotokat, hogy ha elviszem garis javításba, ne tudjanak átcseszni.
Minden segítséget nagyon köszönök! És elnézést ha ez OFF volt![ Szerkesztve ]
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs