-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
Üdv nekem csak egy gyors kérdésem volna:
Nekem elvileg a telekom most cserél egy készüléket. Állítólag úton van már az átvevőhely felé. (futár)
Régebbi tipus .... nem, tudom, hogy honnan de előbányásztak egyet.Mi van akkor ha egy használtat viseltes készüléket akarnak adni helyébe?
UGy vélem, hogy nem vagyok köteles elfogadni.. és esetleg a vételárat is visszakaphatom?!Ha teljesen új akkor persze elfogadom, de nem akarok egy más álltal használtat használni tovább.
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
halhatatlan
aktív tag
üdv mindenkinek.
volna egy nagyon fontos kérdésem!!!
örülnék ha olyan válaszolna akinek volt hasonló helyzete.
vettem idén egy hd7770-vgat és mostanra nem müködik,beállt állandó blackscreen-re a kép nálla.
nos amit nemtudok,hogy az gáz-e a garancia érvényesítéskor ha látszik kicsit a csavarokon hogy levettem a hütőjét ujrapasztázás céljából?vagy úgy van mint a prociknál,hogy le lehet venni róla?
vagy eggyátalán,ha vissza cserélik mit érdemes lépnem amivel jól járok?kéne egykis tájékoztatás e célből.
köszi előre is mindenkinek. -
asdf_
veterán
válasz halhatatlan #12703 üzenetére
Elvileg: egy egyeves sincs cuccot az esetek rendkivul nagy szazalekaban az egvilagon semmi ertelme ujrapasztazni
Jogilag: amennyiben a jotallasra kotelezett birosagon megallni tudo modon tudja bizonyitani, hogy a jelzett hiba es az ujrapasztazas kozott ok okozati osszefugges van, abban az esetben elhajthatnak, minden mas esetben jotallas keretein belul kezelendo a problema.
Megjegyzes: legkozelebb tessek muanyag csavarhuzoval dolgozni, vagy szigszalagbugyit huzni a fem csavarhuzora, ha mar mindenaron hozza kell nyulni a garis cumohoz. -
halhatatlan
aktív tag
nagyon szépen köszönöm neked a választ!
akkor ha jól értem,attól függetlenül ki kell cserélnie neki akkor is,ha csak benem tudja bizonyítani hogy én tettem tönkre a pasztázással..
egyébként ment utána is sokáig,csak ecseteltem ki a port a bordájából,és eggyúttal gondoltam teszek rá új pasztát is..
a müanyag csavarhúzó,és a szigszalagbugyi is tetszik köszi. -
halhatatlan
aktív tag
deha nem kérdezi én nem mondok semmit csak,hogy egyszer csak leállt játék közben és azóta semmi.
egyébként kérte tőlem emailben ,hogy vigyem be az egész kunfigot,kivizsgálásra,ram proc stb vizsgálatra,mert lehet hogy miattuk is lehet hogy nemjó,de erre mondtam neki,hogy másik kártyával megy a gépem,sőt a hibás kártya meg másik gépbe sem kapcsol rá a monitorra,és nem reagállt semmit.
egyébként meg szerintem a gépemnek semmi köze a vga garanciájához,rakja be másikba azt probálja ki. -
optikus
senior tag
válasz halhatatlan #12706 üzenetére
vigyazz ezzel a bevitellel mert mar volt itt aki azert panaszkodott hogy elkezdtek molyolni a bevitt gepen aztan tonkretettek benne eztazt es csak vonogattak a vallukat hogy igy jartal...
ha telleg olyan egyertelmu, hogy mas gepben se kapcsol be akkor az eleg nyilvanvalo, tegyek be egy sajat gepbe es ha azzal is produkalja (vagyis nem produkalja akkor nem kerdes.Buy books not gear.
-
DR|FTK|NG
veterán
Sziasztok.
(Megint) van egy PC moddinggal kapcsolat kérdésem, ami a következő: Ha egy moduláris tápnak szálanként beharisnyázom az eredeti kábeleit(leszedem a végekről a csatlakozókat, beharisnyázom a kábeleket, majd a csatlakozókat precízen, pontosan visszateszem) járhat garanciavesztéssel?
Kép a kábelekről(Corsair RM): [link]
Kép a kábelharisnyázásról(csak egy szemléltető kép azoknak, akik nem tudták, hogy hogyan szokás ezt megcsinálni): [link]Szerk: Még nem harisnyáztam be a kábeleket. Csak azért kérdeztem, hogy belemerjek-e vágni ebbe a folyamatba az eredeti kábelekkel.
[ Szerkesztve ]
-
halhatatlan
aktív tag
válasz optikus #12707 üzenetére
bevittem gariztatni ma a helyi boltba és olyan amatőr szinten nyomta ,hogy még ki se tudta probálni ott a helyszinen mert hiába voltak tartozékok,nem tudta mibe beletenni mert nem volt olyan tápja eggyik géphez sem.
énmeg követeltem tőle a javítás idő alatt a pót kártyát,hivatkozva a majdnem 30 ezer forintomra.
persze nem adott,de felhivtam a figyelmét rá,hogy ha 3 héten belül nem tudja valahogy,nekem ezt a problémát orvosolni, akkor ő köteles vissza fizetni a termék akkori teljes értékét,márpeding ft.-ba
se használt terméket nem vagyok köteles elfogadni.
ha viszont újat ad ebből a vga-ból akkor viszont a garancia ujra 1 év amit neki kell garantálni+2 év a gyártóhoz.
de holnap bemegyek és készitek fényképeket,hogy tudja mindenki mien amatőr szinten kezeli a tisztelt helyi forgalmazó a termékeket. -
bullseye
addikt
válasz halhatatlan #12713 üzenetére
Szerintem kissé túlértelmezted a jogaidat ebben a történetben.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Attix82
őstag
válasz halhatatlan #12703 üzenetére
Nem vehető le a hűtő. Nem külön adják mint a CPUnál, nem hiába szokták lecímkézni a hűtő csavarjait.
Nem köteles megnézni, munkalapot / hibafelvételt megtette és ennyi, több dolga veled nincs:
még ki se tudta probálni ott a helyszinen mert hiába voltak tartozékok,nem tudta mibe beletenni mert nem volt olyan tápja eggyik géphez sem.Ez vicc kategória: "énmeg követeltem tőle a javítás idő alatt a pót kártyát,hivatkozva a majdnem 30 ezer forintomra."
Ilyen nem létezik, csak a bíróság döntheti el, hogy ez kellemetlen vagy sem, de ha a boltos a lehető leggyorsabban járt el ,hogy a szervizbe jusson a termék, már a bíróság se fog mit kezdeni vele:
3 héten belül nem tudja valahogy,nekem ezt a problémát orvosolni, akkor ő köteles vissza fizetni a termék akkori teljes értékét,márpeding ft.-baVagyis, el vagy tájolódva a dolgokkal. Főleg úgy, hogy meg is bontottad.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz halhatatlan #12716 üzenetére
Ilyen belépő után szerintem akkor is az utolsó nap kapod meg, ha amúgy 1 hét után megvannak vele. Nem mellesleg alaptalan elvárásokkal tökfölösleges verni az asztalt. Attól, hogy vered, még nem lesz igazad.
[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz halhatatlan #12716 üzenetére
Na anno a másik oldalon az ilyen vevőket szívattam!
Ilyen kezdéssel ne is várj sokat.... na meg ha a gyártó észre veszi, hogy újra pasztázás miatt ment tönkre akkor simán el küldhet vele. Ahogy neki bizonyítani kell, hogy attól nem jó, úgy neked is kell, hogy hozzáértő szakember csinálta!
Csak mellékesen a min. 3-4 hetes javítás teljesen normális, ha meg a gyártóhoz megy akkor 2-3 hónap is lehet, a bolt meg azzal még meg is védi az igazát ha felajánl egy ideiglenes kártyát a javítás idejére....
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
asdf_
veterán
válasz Biznisz Elek #12718 üzenetére
Ahogy neki bizonyítani kell, hogy attól nem jó, úgy neked is kell, hogy hozzáértő szakember csinálta!
Szerintem meg ha a bolt tudja bizonyitani, hogy a nem rendeltetesszeru hasznalat a hiba oka, addig visszadobhatja, minden mas esetben pedig javitani koteles. Bazira tokmindegy, hogy ki es mit csinalt meg hogy es volt-e flepnije ra. Tovabbra is a gazkeszulek bekotese az egyetlen, ahol jogosan varjak el, hogy felkent szakember vegezze el.
-
Biznisz Elek
aktív tag
Ezzel azért vitatkoznék....
ha már nem számtech példa akkor ha egy kedves user az autójában otthon olajat cserél, és az olajcsere miatt füstöl el a motor akkor ott is a nem hozzá értés miatt történt a baj.
A rendeltetésszerű használat nem azt jelenti, hogy jól csavarod le a csavart a hűtőnél, hanem, hogy szakszerűen veszed le, megfelelően pasztázod, az oda való pasztával. A konkrét esetben ettől is tönkre mehetett... nem megfelelő paszta, nem megfelelő mennyiség, a hűtő le fel helyezésnél sérülő mag....
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
PioDVD
senior tag
Egy érdekes problémám lenne.
Vettem egy fényképezőt egy (nagy) webshopjában, kifutó modell volt*, így olcsó. Rövid idő alatt behalt, szerviz, javíthatatlan, csereutalvány.
Igenám, de az én fényképezőm utódjának az utódja (mert már 2-t léptek) éppen duplája árú, mint amennyit én fizettem. Ők azt mondták, hogy mivel ilyen gép nincs, visszaadják az árát, amivel én nem vagyok kisegítve. Tudok valamit tenni?Fordított esetben ugye az szokott lenni, hogy cserélik ugyanolyanra, ha nincs, akkor ajánlanak egy ugyanolyan tudásút/kategóriájút, amit vagy elfogad az ember, vagy visszakéri a vételárat. Itt viszont nincs szó utódmodell felajánlásáról, egyből a pénzt ajánlják.
*Amit amúgy nem jeleztek sehol, mezei akciós termékként adták el.
-
313313
addikt
válasz PioDVD #12721 üzenetére
Teljesen jogszerűen járnak el. Javítás-csere-pénzvisszafizetés. Nem tudnak adni ugyan olyat, visszaadják az árát...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz Biznisz Elek #12720 üzenetére
A konkrét esetben ettől is tönkre mehetett... nem megfelelő paszta, nem megfelelő mennyiség, a hűtő le fel helyezésnél sérülő mag....
Mondtam en, hogy nem? Tessek bizonyitani, a paszta nem megfeleloseget, nem megfelelo mennyiseget, a lepattintott magsarkat es maris nem jotallasos a problema.
(#12721) PioDVD:
A visszakapott penzen megveszed ugyanazt hasznaltan, es boldog vagy, ha ahhoz a gephez ragaszkodsz, vagy pedig nezel egy ujat, ahogy irtak, teljesen jogszeru a tortenet, nem tudsz mibe belekotni.[ Szerkesztve ]
-
PioDVD
senior tag
-
313313
addikt
válasz PioDVD #12724 üzenetére
Azt ugye nem feljtjük el, hogy a más tipusú csere nem jogszerű? Jogilag ugyan ilyan cserét kell biztosítani, ha nincs pénz vissza, és ez akkor is így van lepapírozva ha másmilyenre cserélik...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
optikus
senior tag
válasz 313313 #12726 üzenetére
sztem a mas tipusra valo csere nem jogszerutlen. nyilvan ehhez kell a user beelegyezese es tajekoztatasa. de miert ne? en s siman bevallalnam ha olyan ami nekem is megfelel. ha meg nem akkor marad a penzvissza. az meg qtyat nem erdekli hogy esett az ara a vegere, ha annyiert vette akkor annyit kap vissza, nehogyman az legyen hogy akkor neki jar egy ugyanolyan tudasu masik korszeru modell (az ugyanolyan tudasuba mar bele se menjunk).
Buy books not gear.
-
optikus
senior tag
nekem is lenne 1 kerdesem. az elobb mar ez felmerult itt egy kolleganal.
elromlik a kutyu, nem javithato es ezert cserelik. de nem ujat (bontatlan dobozost) akarnak adni hanem valami hasznalt/refubished darabot. hol irja elo a joxabaly hogy ilyet nem tehetnek. mert ugye nem biztos hogy orulnel egy funkcionalisan hibatlan de pl lelakott koszlott peldanynak (vagy egy refub feherdobozos izenek). en nem talaltam olyan passzust hogy a cserekeszuleknek ujnak kell lennie.Buy books not gear.
-
-
optikus
senior tag
válasz 313313 #12733 üzenetére
a kerdes az elv (amugy az epson is csinalja).
ha garis hibas egy termek akkor akkor mi irja elo hogy egy vadonas uj bontatlanra kell cserelniuk (ha a javitas nem lehetseges). kihoz a kereskedo egy tipus azonos de szemmel lathatoan hasznalt, funkcionalisan hibatlan cseretermeket. akkor koteles vagy e elfogadni? ha nem akkor mi alapjan nem? ezt nem lelem joxabalyban, de lehet hogy csak atsiklottam felette...Buy books not gear.
-
csabi0805
aktív tag
Sziasztok!
Ha elküldök egy videókártyát gariztatni és visszaküldik,hogy nincs neki semmi baja,akkor elveszítettem rá a garanciát,vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
Tényleg mitől látjuk, hogy a gyártó az 1 év kötelezőn felül vállal vagy azzal együtt pl 2 évet?
Most néztem egy telefon jótállásijában a vásárlástól számítva adja a 2 év gyárit/önként vállaltat vagyis nem 1+2 év hanem összesen 2 év. Ja és meg sem említi a kötelezőt benne...
Sőt hallottam olyanról, hogy ezzel élnek vissza. Pl nem teljes körű a vállalt jótállás és az első évre is azt mondják, hogy abba nem fért bele a jótállási igény intézésbe a hiba, pedig a kötelezőbe simán beleférne (persze utólag kiderült a turpisság, de akkor is...).
Szóval a jótállási jegyet nagyon érdemes elolvasni, nehogy hibába essünk.F.K.T.
-
psg5
veterán
-
psg5
veterán
válasz csabi0805 #12742 üzenetére
Ha pedig nem küldik és kötelező jótállásos akkor sincs gond, mert:
151/2003 KM rendeletben:
"4. §7 (1) A jótállásból eredő jogok - a (3) bekezdésben foglalt kivétellel - a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.
(2) A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti."Vagyis a vásárlás tényét kell igazolnod és jótállási jegy nélkül is okés vagy.
F.K.T.
-
geckowize
őstag
Sziasztok,
mit tudok csinálni, ha van egy Asus MeMo Pad FHD10 tabletem, ami garanciás, és már harmadszor van szervizben, mert nem voltak képesek megjavítani a hibákat és most harmadszor azt írták, hogy visszaküldik, úgy, ahogy van, mert nem sikerült reprodukálniuk a hibát?
Első alkalommal random kijelzőérintésekkel és fagyásokkal, valamint töltőkábel gonddal vittem be, kicserélték a kijelzőt és az alaplapot, el is tűnt a kijelzőérintés probléma, viszont a háttérvilágítás bevilágított egy részen... Fagyás, töltőkábel hiba maradt.
Másodszorra kicserélték a kijelzőt és a power buttont (?), megszűnt a bevilágítás végre, azonban megint lett random kijelzőérintés, de most nagyon durván, fel is vettem videóra, tehát van bizonyítékom róla... Fagyás is sűrűbben van, töltőkábel probléma nem volt, ehelyett amikor 100%-ra feltöltődik, kikapcsol a tablet...
Harmadszorra úgy vittem be, hogy cseréljék ki az egészet, vagy ha ez nem lehetséges, akkor a kijelzőt, a töltőkábelt és a power buttont. Erre a szerviz ezt írta:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön HUB14A0550 esetazonosító számú készülékének bevizsgálása a mai napon lezárult. Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta, így készülékét visszaküldjük.
Amennyiben a készülékét futárral szállíttatta be, úgy azt a következő munkanapon futár is fogja visszaszállítani Önnek. Csomagszáma:
Személyes bevitel esetén kérjük, fáradjon be szervizünkbe, hogy készülékét átvehesse."Mivel a szervizesekkel nem, hanem csak az ügyintéző hölgyekkel tudok beszélni, nem tudom mitévő legyek, mert hiába mutogatom nekik a videót, lövésük se lesz, mi van.
Mit lehet ilyenkor tenni? -
-
#97716736
törölt tag
Üdvözlet emberek.
Írtam ide régebben hogy van egy rossz HD6950-es VGA-m, ami a Ramirishez szól.
Na szóval, nekem ez a kártya a Comproll KFT-től lett véve az 1Gb-os verzió, majd azt legaranciáztattam mert rossz lett, és a Ramiris 2-3 nap alatt meg is tette ezt, vissza kaptam egy 2Gb-os verziót. Elvileg már akkor csődben volt a Comproll, ma már megszűnt. ( elvileg )
Az a helyzet, hogy én a Ramirishez elküldtem a kártyát, Okt 8.-án meg is kapták, 10.-én jött a válasz, hogy megkapták tesztelik stb. Kijött náluk a hiba, mondták küldik ki a gyártóhoz, várjam meg a folyamatot. Tegnap írtam nekik mi újság.
Jött a válasz hogy: "Okt 16.-án érkezett meg a kártya, 21.-én ki is küldtük a csomaggal az Asus szervizébe..." Mellesleg nem is Okt 16.-án kapták meg a csomagot, hanem 8, vagy 9.-én de mindegy...
Na ugyebár ez egy 2-3 hónapos folyamat lenne, ha múltkor kicserélték 2-3 nap alatt, aztán a rosszat ki küldték az Asus gyártójához, akkor nekem miért nem cserélték ki egyből? Értem én, hogy Partnerségben volt a Comproll-al, de ha megszűnt, én meg a múltkori eredeti garanciapírt oda is nyomtam a VGA mellé, akkor most mi a probléma?
Meg miért csak az Asus által visszakapott VGA-t adják nekem ide, ők nem tudtak volna adni egy újat? Nekem meg szükségem lenne a kártyára, mert 2-3 hónapig Integrállt kártyával nem a legjobb.
Magyarán jól kitolnak velem ilyen téren...
Nem tudok most ilyenkor semmit tenni?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen