- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Windows 11
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Semin
senior tag
válasz realist #23250 üzenetére
"- ha a jótállás/számla nem az én nevemre szól attól még tudom szervizbe/szolgáltatóhoz én javításra vinni és teljes körűen eljárni?
- ha mondjuk 2,5 év múlva meghal a készülék és nem lehet javítani/cserélni akkor az egykori vételárát mint 3. személynek odaadják nekem is?"Adás-vételi szerződés szinte minden esetben megoldás kell legyen ezekre a problémákra.
- Számla minden esetben kell, ami magán személy nevére kell szóljon.
(ha céges váráslás engedd el, hacsak nem bomba vétel)
- Nézd meg a számlán mennyiért vásárolta a terméket, mert meghibásodás esetén csak erre az összegre leszel jogosult. (visszatérítésnél úgyis kérnek -ha nem te adsz- számlaszámot)
- A szervízek széria szám alapján foglalkoznak a termékkel, de fontos, hogy ne szürke import legyen. Ezt könnyedén meg tudja mondani az illetékes szakszerviz 3 perc alatt.
- Első körben mindig a Bolttal egyezkedj, kivéve ha legendásan jó az RMA pl: EVGA cuccok
.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz realist #23250 üzenetére
Alapvetően az így eladott használt (vagy kereskedők esetén a 0%-os különbözeti áfa miatt használtnak hazudott) készülékek hűség fejében kerültek a jelenlegi tulajhoz, ebből adódóan a számla nem fizetése esetén már le is tiltják azt a hálózatról. Ez rizikó.
Szintén nem mellékes körülmény, hogy a készülékeknek csak egy random része független, és míg a Telekom egy SMS-re a hűség lejárta után függetleníti ingyen bárkinek, addig a másik kettő szóról szóra értelmezve a jogszabályt csak és kizárólag az eredeti vásárlónak teszi ezt meg, tehát Voda, Telenor esetben függő készülék neked az életben nem lesz független, ha csak az eredeti vásárló nem jalnadó neked eljárni majd x év múlva ezügyben (sok szerencsét).
Plusz ilyen értéknél adásvételi szerződés nélkül boltolni feletlőtlenség, és erre a másik oldalon vélhetően alacsony lesz a hajlandóság.
Szóval a nagy kérdés, hpgy lenne-e akkora anyagi előnyöd ebből, hogy megéri tátott szájjal a ***erdőbe menni, vagy inkább megveszed normáliis boltból a saját nevedre? -
Rhino666
őstag
Udv!
Megteheti azt egy webaruhaz hogy nem hajlando afas szamlat adni
feltehetoen afacsalas celjaboles ehhez azt hasznalja ki hogy ellehetetleniti a B2B ugyfelek vasarlasat?Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy jelenlegi korlátozott mennyiségű árukészletünkre való tekintettel elsősorban magánszemély megrendelőinket tudjuk kiszolgálni. Amennyiben cégként szeretne tőlünk vásárolni, úgy egy néhány napot igénylő regisztrációs folyamatot szükséges végrehajtani, mely során szükségünk van egy hiteles cégkivonat és egy hiteles aláírási címpéldány bemutatására. Garanciális feltételeink magánszemély (fogyasztó) esetén 24 hónap, 250.000 Ft feletti vásárlásnál 36 hónap! Céges vásárlás esetén 30 nap!
Ez hogy nem hivja fel a NAV/GVH/fogyasztovedelem figyelmet?Nyilvan nem fogok alairasi cimpeldanyt bemutatni hogy aztan visszaelhessenek vele es a 30 nap garancia sem tunik jogszerunek...
Udv:
Rhino666Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz LuckyL #23256 üzenetére
Tehat ha "maganszemelykent" vasarolom de az afas szamlat a ceg adataira kerem akkor koteles kiszolgalni? Vagy hogy van ez? Megis kinek szol a netto ar ha maganszemelykent az afa miatt, vallalkozaskent pedig azert nem tudok elni vele mert egyszeruen nem szolgalnak ki?
Plusz mi ebben az apropo ha ugyis kibocsatjak az afas szamlat maganszemelynek? Mi hasznuk van abbol hogy hatranyban reszesitik a vallalati ugyfeleket?
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Nagyon mérges vagyok, mert hiába vittem már másnap vissza a meghibásodott számítógépet, hiába vette át az üzlet szervizes kollégája azzal, hogy valóban nem kapcsol be a gép, azt a tájékoztatást adta a feleségemnek ma az üzlet, hogy nincs semmilyen olyan jogszabály, amely őt arra kényszerítené, hogy ebben az ügyben további lépéseket tegyen, jelenleg arra vár, hogy a Dell szervize állapítsa meg, hogy valóban hibás-e a gép, ha pedig igen, akkor a Dell adjon egy cserét helyette, mivel ezt ő nem tudja (szerintem nem akarja) biztosítani! Állítólag 30 napja van arra, hogy ezt a Dell szerviz megállapítsa, de nem akarom elhinni, hogy ez lett az új „Fogyasztóbarát” jogszabály következménye … -
#20221952
törölt tag
válasz Lackooo84 #23261 üzenetére
Lehet nevetni, de én nem találom azt a jogszabályt, amivel tudnám arra kötelezni, hogy napokon belül cserélje a terméket. Elmondta, hogy 30 napja van rá, ha addig nem történik semmi sem, akkor onnantól nyolc napon belül fog cserélni, feltéve, hogy valóban meghibásodásról van szó (ezt állapítsa meg a Dell szervize), mivel az, hogy nem kapcsol be a termék, az - szerinte - nem meghibásodás!!!
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
Ez teljesen jó lenne, ha nem 2021 lenne, de ebben az évben ez már nincs. Nincs olyan, hogy három napon belül meghibásodottat bármilyen időintervallumon belül kellene cserélni kellene, ráadásul nekem még az is van, hogy nincs elismerve, hogy a termék rendeltetésszerű használatát akadályozza az, hogy a termék nem kapcsol be, ennek megállapítására vár az üzlet a Dell gyártótól, arra hivatkozva, hogy a Dell képes arra, hogy életet leheljen a vásárolt számítógépbe és akkor mennyire felesleges és költséges lett volna az üzletnek cserélni!
[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz #20221952 #23264 üzenetére
A francba ezek tényleg [kivették] a 3 napot? Pedig a többi ok lenne de így?
-
Floyd80
addikt
Szerintem nem vették ki, ez még hatályos:
Amit linkeltél az a módosítás saját 7. paragrafusa, valszeg azt is módosították már.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
#20221952
törölt tag
válasz Floyd80 #23267 üzenetére
Idézem:
„Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.”
Ebben nincs benne, hogy mennyi ideje van rá, csak az, hogy cserélni köteles. -
Josi
aktív tag
válasz #20221952 #23274 üzenetére
Ha nincs nálad a készülék, akkor nem sok értelme van, de egy próbát megér.
Mondd el nekik az eddigi tortúrádat. De a gyári számot tudnod kell, anélkül nem tudsz intézni semmit.
Egyébként azért megkérdezném a bolttól, hogy egy NBD garanciás készüléknek mégis hogyan intézi a garanciáját? Mert vagy beszél a nagykerrel, ahonnan veszi, és ott lebeszéli, hogy kapjon másikat, vagy hívja a Dell központi szervízét és ott lejelenti a hibát. Akkor viszont elvileg másnapra szerelőt küldenek.
Szóval elég zavaros a bolt ügyintézése szerintem.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz #20221952 #23274 üzenetére
Én a helyedben üzletben verném az asztalt, hogy 3 napon belüli cserét kérsz. Nem hagyod magad elhajtani, ha megtagadják, akkor ezt mindet szépen (azt is, hogy erről nem tájékoztattak, ergo át akartak verni, majd másodszor letagadták, megint át akartak verni) beírod a vásárlók könyvébe. Ezért már lesz nekik ejnyebejnye.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
őstag
válasz #20221952 #23280 üzenetére
mibe állsz bele?
isten ments hogy szembemenjek tanult fórumtársunk tanácsával, aki hallott egy riportot a kossuth rádióban, de szerintem nyugodtan várd meg hogy a dell gépedet kicseréljék
ha van magyar ügyfélszolgálatuk és felhívod, az csak jó, hátha gyorsítja a dolgotjól hangzik a 3 napos kötelező csere, csak ezt érvényesíteni kis cégeken, nagy értékű termékeknél...khm..kihívást igénylő feladat
persze ha van időd/energiád a nyakukra járni ki tudja, lehet sikerülcryptot minden termékemért elfogadom
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #23281 üzenetére
Mi az, hogy mibe áll bele? Ez a jogszabály, és kész, hát még jó, hogy beleáll, mert konkrétan ÁTVERTÉK. Aki nem hagyja magát, az eléri amit akar, és ennyi. Akin látják, hogy paprikajancsi, azt lerázzák mindenhol. Még jó, hogy nem hülyézed le, mert élni akar a fogyasztói jogaival.... röhej... Egyébként a 3 napon belüli csere nem azt jelenti, hogy kötelező levenni egyből egyet a polcról. Ha nincs nekik, rendeljék be, pár nap, és átvehető, én megmondanám, hogy annyit várok...
És igen, képzeld, gondolom pont azért hívtak meg egy vendéget a fogyasztóvédőktől a rádióba, mert még mindig sok a tudatlan vásárló, és hogy kicsit nagyobb nyilvánosságot kapjanak a fogyvéd szabályok, és felvilágosítsák őket, és amiket mondott nem nem humbug...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
#20221952
törölt tag
Közben nyomoztam és a következőkre jutottam.
A terméket 13-án kedden leadta az üzlet a HRP szervizében, ott néhány napon belül megállapítást nyert, hogy valóban úgy van, hogy a termék nem működik rendeltetésének megfelelően és most a HRP állásfoglalásra vár a Dell-től, hogy elismeri-e gyári meghibásodásnak, vagy sem. Ennek átfutási ideje akár három hét is lehet … -
asdf_
veterán
válasz #20221952 #23285 üzenetére
Azt hiszem lehetetlen, de próbálj egy Dell support telefonszámot vagy chatet keresni, majd gyári számmal felszerelkezve kérdezd meg tőlük, hogy are you fucking kidding me? Már azzal is épp elég elégedetlen vagy, hogy 3 napos hibás a készüléked, azzal is, hogy lassan két hete húzódik, ezzel különösen, legyenek olyan kedvesek a cserét szélsebesen, mondjuk még ma jóváhagyni.
(ha a magyaron nem találsz és beszéled az angolt, akár külföldin is, és vagy esetleg elintézik, vagy esetleg adnak olyan magyar kontaktot, amit nem találsz meg, mert eldugtak, vagy nem is publikáltak). Esetleg a magyar oldalról a warranty részre keveredve a gyári számodat beütve mát van valami kontakt lehetőség, fene tudja -
chopin42
őstag
-
Predator2
addikt
Helló
Vásároltam egy WayteQ xRIDER motoros navigációt, tegnap vettem át, gyárilag navigációs program nélkül érkezett. A dobozban van egy kis papír, ami leírja, hogyan kell letölteni hozzá a navigációs szoftvert és regisztrálni azt. Külön felhasználói profilt nem kellett csinálni hozzá.
Próbálgattam, de nem tetszik, nem ezt kerestem.
Motorra felszerelve nem volt, a GPS-en kívül és a hozzá kapott kulcs kártyán kívül minden érintetlen.Ilyen esetben élhetek a 14 napos elállási lehetőségemmel?
Köszönöm a válaszokat előre is.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Josi
aktív tag
válasz Predator2 #23289 üzenetére
Lehet, hogy mivel telepítetted a szoftvert, nem fogsz tudni elállni.
De mivel van gondod, a készülékkel vagy a programmal?
Mert a 3 betűs remekül fut rajta. Több motoros ismerős is azzal használja''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Újabb fejlemények vannak.
A mai napon megkaptam a cserét és az új számítógép tökéletesen üzemel.
Nem tudom, hogy van-e köze hozzá (szerintem igen), de tegnap délelőtt vázoltam a helyzetemet a Dell Magyarországnak (ahol a telefonos ügyfélszolgálati kolléga nem is értette, hogy miért nem lett még cserélve a számítógép), majd nem sokkal később hívott az üzlet, hogy kicserélik a számítógépet, amelyet a szerdai napon tudok tőlük átvenni.
Részemről az ügy lezárva.
-
Wallenberg
senior tag
Most vettem egy Xiaomi Mi10T Lite telefont a Media Marktban 95.000 Ft-ért.
Ársáv szerint 1 év rá a garancia.
A jótállási jegyen is az ársávonkénti jótállási idő van feltüntetve.
A jótállási jegy kicsi és pár oldalas.2 év, 24 hónap, "a gyártó további 1 év korlátozott jótállást vállal" szöveg sehol sem olvasható benne.
Én úgy tudom, hogy minden hivatalos forrásból származó Xiaomi telefonra 24 hónap a gyártói garancia és a Telemax a gyartói szervíz.
A Media Markt hivatalos forrásnak számít?
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, nem írnám le még egyszer, linkelem az eredeti írást (okosóra, emagról):
[link]
Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e a garanciával foglalkoznom, ha úgy sem tudom bizonyítani, hogy a sérülés miatt nem megy az óra?
Köszönöm előre is a segítséget![ Szerkesztve ]
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Wallenberg #23295 üzenetére
Ez így van. Anno felhívtam a magyar Xiaomit, és ők mondták. Ami a jogszabályban van, az csak egy előírt minimum, de ha a gyártó többet ad, bolt sem írhat rá kevesebbet. Csak ezt sokan nem értik meg meg nem is tudják, meg úgy tojnak is rá sztem. De nem kell aggódni, a Xiaomi megadja rá a 2 évet és fogják javítani, Huawei ugynanez.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Predator2
addikt
Is-Is
Elég komoly bevilágítási problémákkal küzd a készülék. A sebességgel és magától a navigációtól sem vagyok hanyatt esve.
Mivel navigáció nélkül érkezett, direkt olyat kerestem, hogy legyen "támogatás mögötte"
hogy tudtam volna ezt kipróbálni, ha nem írom be a kódot? A készülékhez adott papírka direkt utasít erre.
Ismerőseidnek is ennyire gyatra?>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Igen, az az újabb!
Én nem tudom csak bekapcsolt kijelző mellett tölteni, máskülönben nem engedi, illetve elég ocsmány a kijelzője.
Náluk fenn áll ez a hiba?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen