Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
válasz
prime_adam #26001 üzenetére
Próbáld vissza csomagolni eredeti állapotába és fotó meg videót kesziteni erről és jelezni a gondot. Mást nem tudsz tenni.
Ha csak a doboz sérült ennek örülj leginkább,ha a termék hibátlan, ennyi veszteség belefér.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- iPhone topik
- Alkoholista nevelde
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Háztartási gépek
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen