- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- ASUS routerek
- Mozilla Firefox
- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Németbe kell küldenem garanciára egy WD vinyót. Valakinek van valamilyen tapasztalata? Posta mennyire okés?
-
Topikgazda
Van aki mostanában garanciáztatott WD vinyót és már megjött a cseretermék? Mert én már több mint másfél hónapja adtam be az enyémet, többször érdeklődtem a boltnál, ahol vettem, és mindig azzal ráznak re, hogy még nem érkezett meg...
-
Topikgazda
Lenne egy 2 TB-os WD külső vinyó. Totál meghalt, javítani lehetetlen volt. 1 TB adatom elveszett, hát megesik az ilyen . 2,5 hónapja adtam be garanciális cserére, a bolt mindig azzal ráz le, hogy még nem érkezett meg, azt mondják az ázsiai árvíz miatt lehet. Persze jönnek a jól megszokott szöveggel is, hogy ők mindent megtesznek, folyamatosan érdeklődnek stb stb. Tehát lassan 3 hónapja nem tudom használni. Mit lehet ilyenkor tenni? Vételárat visszakérni nem túl jó húzás lenne, mert most 2x annyiba kerülnek a vinyók...
-
Topikgazda
Nincs véletlenül olyan jogszabály, ami biztosítékot ad arra, hogy ha nem tudják kicserélni egy adott időn belül, akkor kötelesek újat rendelni? Így teljesen meg vagy lőve...
stol: te, mint boltos, hogy járnál el ilyen helyzetben?
-
Topikgazda
válasz sasa311 #7235 üzenetére
Engem nem érdekel a kisker-nagyker közötti játék. Nagyon úgy fest, hogy a nagyker eladta a gyártó által nekem küldött csereterméket, majd szépen leakasztotta a hasznot (tehát magyarul meglopott engem), aztán majd akkor ad újat, ha olcsóbb lesz, mint amennyiért vettem. Ez az egész nonszensz, igenis lenni kellene jogszabálynak ilyen helyzetekre...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Küldhettem volna én is RMA-val németbe a vinyót, akkor tuti 2-3 héten lezajlott volna a dolog, és még decemberben megkapom az újat. De drágálltam a postaköltséget (3-4k), és mondom ha már a bolt garanciát vállalt rá, akkor bepróbálom. Túlságosan jóhiszemű voltam, már látom, hogy a haszonlesés megy mindenhol... Nem a vásárlókért csinálják, amit csinálnak, hanem csak ebből tudnak megélni. És csak így. Valóban az országgal van a baj.
-
-
Topikgazda
válasz kukinyo #7252 üzenetére
Az történt, hogy nem figyelték eléggé az adatbázisukat. Csak akkor kapnak észbe, amikor vki megrendelné az adott cikket. Itt nem tehetsz semmit, ha máshol sem árulják, akkor nincs a nagykerekben. Ha meg rendelni kell, akkor az több hét/hónap is lehet, de lehet már sosem lesz. Ez sajnos ilyen
-
-
Topikgazda
válasz Vasinger! #7286 üzenetére
Nem, a bolti garancia azt jelenti, hogy a bolt kötelezettséget vállal arra, hogy az adott termék a vállalt időben hibamentes lesz. A gyártói garancia érvényesítése egy mód a köztelezettség-vállalás teljesítésére. Ha az lejárt, akkor meg kell próbálnia kijavítani, és ha az nem megy, akkor cserélni a terméket.
-
Topikgazda
válasz kasza blanka #7323 üzenetére
Leadod, adnak egy átvételi elismervényt, aztán csók. Ha nem hibás, pár napon belül hívnak vagy emailt küldenek, hogy mehetsz be érte, mert nem hibás. Ha hibás, akkor akár hetekig is eltarthat az ügyintézés, boltja válogatja. Ha még rendelhető a cucc, akkor kicserélik, netán ha javítható, akkor javíttatják szervizben. Ha nem tudják javítani, és már nem nem forgalmazzák, akkor kapsz egy hasonló tudású lapot, vagy levásárolhatod az árát. Pénzvisszafizetésre ne nagyon szamíts, jah és ideiglenes termékre se.
Remélem választ kaptál mindenre
-
Topikgazda
válasz DeckardCain #7332 üzenetére
Boltfüggő, engem váratnak (nem PCX). A pénzvisszafizetést csak 1 hónap után kérhetnéd, addig van a türelmi idő, de azután sincs semmi garancia arra, hogy visszakapod. Jogszabályokkal van a baj, a boltok bármint megtehetnek ezen a téren.
-
Topikgazda
Kérdés:
aki a thaiföldi árvíz után küldött vissza WD vinyót gariba a GYÁRTÓHOZ, azok közül már megkapta valaki a csereterméket?
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz RootRulez #9441 üzenetére
Fogyasztóvédelem oldaláról:
"Kérdés:
A webáruházban interneten rendelt monitor nem postán érkezik, hanem a vásárló személyesen megy el érte az üzletbe. Valóban nem élhet 8 napon belül az elállási jogával?Válasz:
Nem. Az elállási jog a rendelkezések szerint azért illeti meg a vásárlót, mivel a megrendelés előtt személyesen nem tud meggyőződni a vásárolni kívánt termék műszaki paramétereiről, tulajdonságairól, a döntéshozatalhoz szükséges jogai korlátozottak. Így az elállási jog gyakorlása független az átvétel módjától. A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat." -
Topikgazda
válasz rayoliviero #9486 üzenetére
Olyan nincs, hogy nincs panaszkönyv. Ha mégis lenne, akkor nem túl fényes jövő elé néz az az üzlet.
-
Topikgazda
válasz ephinephrine #9534 üzenetére
Mivel ez már nem bolti garancia keretein belül történik, a boltot nem vonhatod felelősségre, de még a nagykert se, mert ő is csak továbbító. Itt igazából már csak egy felelős van, a gyártó. Persze a nagyker többet tud a dologról, mint a kisker, mert ő legalább tudja, hogy hova küldte. Először is mindenképpen őket kellene kifaggatnod, ami nem egyszerű feladat egy magánszemélynek...
-
Topikgazda
válasz zenwalk #9566 üzenetére
Sajnos nincs megkötés a garanciális javítás maximális idejére vonatkozóan, így csak annyit tehetsz, hogy vársz... Egyébként a bolt tehetetlen, mert a szerviz nem küldi neki a javított terméket.
Megjegyzem, hogy az MSI magyarországi szervize nagyon gyenge. Ebben nem a szervizesek hibásak, hanem maga az MSI, mert nem látja el a megfelelő alkatrészekkel őket. Ezért nem szabad MSI laptopot venni.
-
Topikgazda
válasz davidcsaba93 #9565 üzenetére
Rossz topic. Itt a garanciáztatással, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos kérdéseket tárgyaljuk ki, a konkrét hibafelismeréshez egy szakmai topicban kérj segítséget, pl. itt.
Új hozzászólás Aktív témák
- RAZER BlackWidow V4
- Dell UltraSharp U2415b, AH-IPS, 100% sRGB, FHD+, pivot talp, számla +garancia 1 év
- Acer Predator Helios 500 - 17"- GTX 1070 - Gamer
- ThinkPad L15 Gen4 15.6" FHD IPS, i5-1345U 16GB 256GB NVMe magyarított bill ujjolv IR kam gar
- 6.7.8.gen Brand félgépek // Hp, Dell, Fujitsu, Lenovo // TWR, MT, SFF // Több típus elérhető!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen