-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kismanús
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis útba igazítást kérni a következő dologgal kapcsolatban mivel elég vegyes véleményeket találtam Ipon garanciális ügyintézés kapcsán.
Tehát van egy 2,5 éves Asus 6800 videókarim amit 540.00 Ft ért vásároltam és így 3 év garancia vonatkozik rá. Viszont most úgy nézz ki megadta magát mivel nem ad képet csak a ventik pörögnek. Természetesen azt tudom hogy jelezzem nekik illetve adjam fel / vigyem be csak érdekelne hogy mi a procedúra illetve milyen joagaim vannak mert úgy gondolom hogy ezt cserélni javítani nem nagyon fogják. Mi a véleményetek? Köszönöm előre is!
-
kismanús
csendes tag
Értem. Ezért is tettem fel a kérdést mert ez forgalmazni már nem forgalmazzák. illetve ugy amikor vettem akkor 540 ezer volt most meg kb a fele újonnan.
És nem rég úgy jártam egy garanciális külföldi ügyintézéssel hogy avultattak a terméken illetve a gyártó nem a teljes vételáramat térítette nekik vissza. 1200 helyet 800 eurot.
-
-
kismanús
csendes tag
válasz luciferc #25928 üzenetére
Érdekes ez a téma követem is mert most nekünk is behalt egy telefon.
Viszont amikor megvásárolszh egy apple telefont akkor elfogadod a használási feltételeket mindent ezek nem lehetnek kizáró okok? Mert pont olvastam Én is apple csak 1 évet ad rá. Érdekes mert mindkét félnek igaza van a természetes elhasználódásnak is meg annak is hogy Te 3 év garival kell hogy megkapd itthon az értéke miatt. -
kismanús
csendes tag
Sziasztok! Még egy kérdésem lenne ma felhívtam a vodafonet és azt mondták abban az esetben ha alaplapot cserélik telefonon akkor sem tolodik ki a garancia csak azzal a pár nappal amit ugye szervizben tölt. Max 3 hónappal. Ilyen alkatrész cserénél sem indul újra a garancia?
-
kismanús
csendes tag
Sziasztok! Már kérdeztem ebben az ügyben de szeretnék megerősítést illetve útmutatást kérni . Bevittem egy elromlott videókártyát az Iponba 240e felett volt az értéke és még 11. hóig van rá jótállás ,ahol ezt 08.31 átvették hivatalosan.
Azóta nem jelentkeztek ,meg persze már ott mondta a szervizes hogy ez 3-4 hét nem kapkodok, vele csak nem kaptam semmi emailt az ügyről illetve csak szeretnélek megkérdezni Titeket hogy ha 29. lejár a 30. nap a szervizben akkor jelentkezzek hogy mi újság a kártyával vagy írjak nekik inkább most? Mert az áfsz mindenhol más de persze gondolom vannak törvények amiktől Ők sem térhetnek el. Tudom valószínűleg elküldték a gyártóhoz de nekem ezt ha esetleg nem lesz eredmény időben kötelességem megvárjam vagy tudok majd tenni ellene valamit? -
-
kismanús
csendes tag
válasz kismanús #26045 üzenetére
Tisztelt Ügyfelünk!
Az áru jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek.
Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, vagy a hiba detektálásától számítva, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni.
A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben a hiba vagy az áru jellegéből adódóan javítható a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
A nehezen, hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.
Az ügyintézés lezárását automatikus e-mailben jelezzük Ön felé.Ezt írták nekem.
-
kismanús
csendes tag
Na várjatok 2021.02.08 án vásároltam 500e ft ért a vga-t. 3 év volt az iponhoz. mert most egy kicsit össze zavartatok
-
kismanús
csendes tag
válasz Lackooo84 #26065 üzenetére
Ebben biztos vagy? Mert Én olvastam olyat hogy ha nincsen ugyan olyan akkor van hogy érték vagy teljesítményben megegyezőt adhat vagy felajánlhat.
Nem tudom miért kavart meg ennyire sok embert itt a poszt lehet nem volt egyértelműen leírva de szerintem ha elolvassa valaki figyelmesen akkor nem annyira érthetetlen leirtam mikor vittem be és hogy kb mennyi jótállás volt rá amikor bevittem és hogy 240 e felett volt az értéke. egyedül az vételi pontos nap nem volt leírva. -
kismanús
csendes tag
Ja igen mert 250 felett van a 3 év ugye? akkor elnézést kérek. Nem azért nem irtam meg mennyibe került hanem mert összekevertem hogy 240e felett van 3 év. bocsánat!
-
kismanús
csendes tag
válasz Superhun #26071 üzenetére
Értem. De egyèbként miért többlet költség neki hogy vissza kell adja a vételárat? Mármint ezt a pénzt kapta meg érte ugye, hogy most mennyit ér az egy dolog akkor sem érdekelné ha fordítva lenne ha most érne többet vagy akkor inkább igaz lenne amit ô mondana a többletköltségre.
Most inkább az fordulhat elő hogy gyakorlatilag 500e ft ért egy csúcs karit kéne adni 4080 kb. De mást tipust meg nem nagyon ajánlhatna fel nem? -
kismanús
csendes tag
válasz Superhun #26079 üzenetére
Igen ezt értem de pl most itt pont olyan értékromlás volt hogy ha teljesítményt nézne neki "kedvezőbb " lenne . mármint szerintem most kb 350e ből "jobbat" tudna adni. Egyébként köteles vagyok elfogadni ha azt mondja nem javítható és hogy nincs csere ha azt mondja hogy itt van egy teljesítményben jobb? Illetve ha letelik a 30 nap akkor ugye 8 napon belül kell reagálni hogy A vagy B variáció és Ő arra hivatkozik mint az emailba hogy kiküldte vagy beküldte az asus ba és még nem jött vissza?
-
kismanús
csendes tag
Igen jobb lenne az értékét vissza kapni az tuti. Viszont ha kiküldte mondjuk asushoz a 30 nap lejárta után nem vagyok köteles tovább várni nem? Mármint ez nem az én problémám ő hova küldi. Illetve ha felkínálna egy sokkal kedvezőbb cserét amit elfogadnék akkor annak hogy lesz a garanciája ? Ami volt a másikon az marad kb 10 hónap vagy teljesen új lesz?
-
kismanús
csendes tag
válasz luciferc #26089 üzenetére
Na szóval lejárt a 30. nap iponnál pontosabban 32. napon vagyunk hogy szervizbe van a videokártya ma írtam nekik egy emailt hogy szeretnék tájékoztatást kérni erre elküldték ugyan azt az emailt amit be másoltam ide. Erre vissza írtam nekik hogy tisztába vagyok ezzel ugyan ezt a tájékoztatást kaptam de a gyártóval Ők vannak kapcsolatban nem Én , Én csak velük (iponnal) vagyok kapcsolatban és szeretném ha eleget tennének a magyar jogszabályban foglaltakkal és beillesztettem a jogszabályt erre már / még nem jött válasz.
Azért kérdeztem alapból úgy hogy ,mi van a kártyával ne tudja azt mondani gyorsan hogy hát nem szakszerűen használtam... -
kismanús
csendes tag
Voltam ma az iponban ahol a szervizes azt állította hogy a gyártónak van 30+8 napja reagálni és Ők utána fognak tudni mit mondani. Persze el mondtam hogy ez nem így van Én velük vagyok szerződésben és nem a gyártóval így van még 5 napjuk kicserélni vagy vissza adni a pénzt. Megkérdezte mi lenne a jó nekem természetesen mondtam ha visszautalnák a pénzt. Ő azt mondta továbbítja a kérést egy döntéshozó kollégának aki természetesen nem volt jelenleg bent de emailen keresnek majd, erre mondtam hogy tegnap is írtam becsatoltam a jogszabályt és nem válaszoltatok Ő azt felelte hogy de fogunk írni. Reggel voltam bent azóta nem jelentkeztek persze még van pár napjuk de mi van ha pl nem reagálnak utána sem illetve hogy ha ez így lezajlott akkor írjak nekik egy emailt azért még ma hogy a mai szervizes kollégával le van beszélve a kérésem?
-
kismanús
csendes tag
válasz Spawn88191 #26165 üzenetére
Szia! Hát szerintem bár nem teljesen értem a "vakfoltot" de ha bármi látszik az alaplapodon és akár egy pici esélye fent áll hogy a Te alaplapod okozta sztem semmi esélyed ha csak nem videóztad le a foglalatot mármint cput amikor kinyitottad.
-
kismanús
csendes tag
válasz kammler #26569 üzenetére
Nekem normális keretek között végződött a dolog. Pontban 30x napon írtak hogy várnak még a gyártóra de mivel nem jött csere így hogyan kérem a vételárat. Nem tudok panaszt mondani a cégre. Annyit írtam nekik hogy szeretném ha jogszabályban leírtak szerint járnának el miután Én is érdeklődtem a kártya felől. szóval rendes hangnem határozottan és sztem okés lesz minden.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EAFC 24
- Villanyszerelés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- czundermák: Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs