Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • voodoo98

    addikt

    válasz Ribi #4547 üzenetére

    SLI-nél (tudtammal) csak az egyik kari számol PhysX-et,mivel a PhysX egyszálú, ha többszálú lenne, akkor CPU-n se lenne ilyen rossz (ez a feature maradt ki 1.2 fluidmarkból, ugye), tehát SLI-s 50-50%-os munkamegosztás így csorbul, mert az egyik renderelésen kívül még fizikázik is, talán ezért is érdemes betenni egy társkarit (persze elég erőset).

    Ezért is tartom jónak a PhysX-et (más kérdés, h zárt a szabvány és kénytelen vagyok nv karit vagy karikat venni) hatékonyság szempontjából, mert külön tudsz venni egy karit, ami csak azt számolja. Jobban megoszlanak az erőforrások.
    Persze így költségesebb is, de hát a kibicnek semmi sem drága, ugye! :)

    [ Szerkesztve ]

    Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters

Új hozzászólás Aktív témák