Új hozzászólás Aktív témák

  • macskea

    őstag

    válasz 3DFan #2298 üzenetére

    Elsősorban arra, hogy ha egy a vázlatsík előtti, vagy mögötti térrészben (azaz nem a vázlatsíkban) van egy pont, akkor azt csak akkor vetíti autómatikusan a vázlatsíkra, ha arra merőleges az aktuális nézet.

    A merőlegesből kifordított nézet a 3D sketch-eknél, meg a hole wizzard-os, toolbox-os alkalmazásokkor a leghasznosabb. Jobban látja az ember, mire gondolt a gép, és nem fogod azt mondani, hogy már megint mit csinált, mert látod előre, ha nem jó pontot, vagy nem jó "szinten" fogta meg (lépcsős forgástest alkatrészek éleinek középpontjainak vadászása tipikusan ilyen :W ).

    Egyébként meg tényeg jó progi, gyak. az atyaúristennel is kompatibilis, és nagyon kevés illogikus dolog akad benne, mind felépítésileg, mind menürendszerileg. Sokan hurrognak, hogy csak arra hajtanak a fejleszői, hogy minnél csicsásabb legyen (és tényleg nem csúnya), de ez nagyon nem igaz. Alapban is nagyon sok mindent meg lehet vele csinálni, azaz bárki számára rögtön munkára fogható, de ha kinőjük az alapfunkciókat, gyak. bármilyen saját alaksajátosságot kihozhatunk belőle, ha megbarátkozunk előtte az Excellel is. Az SW magától nemigen szeret komolyabb dolgokat kiszámolni, de nagyon jól vezérelhető egy exceltábla alól, igénybe véve annak minden funkcióját. Ami azért több mint elég. :C Ja, és szinte mindennek van egy template-je, amiben akár a legvadabb dolgok is tárolódhat, én pl kölünböző megvilágítási beállításokat használok az alkatrész módban, és az összeállításiban, mert egyszerűen így jobban átlátható, kezelhető. Ami szerintem elsődleges a dinamikus munkavégzéshez.

    ''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

Új hozzászólás Aktív témák