- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Programozásról_szubjektíven
- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opera böngésző
- DIGI kábel TV
- Microsoft Excel topic
- Starlink
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
válasz Atlantis #2309 üzenetére
Nos,
Első körben el kell fogadnom a véleményed, izlés dolga az egész procedura - én alapvetően a könnyebbik végét szeretem megfogni a dolgoknak és a fentebb leirt esetekre vonatkozoan (sok alkatrész, sokszor ismételt nézetletétel) ezeket a definiálásokat szeretem egyszer végigvinni, aztán a többi alkalommal számolja helyettem automatikusan a gép, ne nekem keljen vesződni vele.
Második körben tény és való, hogy amit leirtam az ugy müködik - a wf 2.0-ban. Vagyis a rajztérben csak a straffozást szedi le, metszés alól nem veszi ki az alkatrészt, ahhoz a modelltérben kell exclude paranccsal kiveni a straffozásból. Illetve egy-egy ujabb változtatás miatt - ujabb alkatrészt veszünk ki metszésből - nem elég a rajzfrissités, ujra kell generálni a nézetet a metszettel - ez elég bosszantó tud lenni olyan eseteknél, amikor már jópár kiegészitő információ lett hozzárendelve a nézethez - méretek, note-ok, stb.
Ellenben most hogy nézem a wf 4.0-t (wf 3.0-t most kihagyjuk a témából) örömmel veszem észre hogy ez ujonnan javitásra került a wf 2.0-hoz képest ! Megnéztem és az általam tapasztalt szituáció a következő:
A modelltérben exclude-olt alkatrészek ugyanugy viselkednek a rajztérben mint a wf 2.0-ban, vagyis rajztérben nem elég a rajzfrissités, ujra kell generálni a nézetet egy ujabb alkatrész exclude-olását követően a friss megjelenitéséhez.
Ellenben a rajztérben a straffozás properties ablakában végre több opció is van erre nézve.
1. Továbbra is fennáll a lehetőség az area opcióval csak a straffozás eltüntetésére adott alkatrészen - ez nem befolyásolja a modelltérben a straffozást, és nem is veszi ki az alkatrészt a metszésből.2. uj opcióként van lehetőség a rajztérben az alkatrész metszés alóli kizárására - de ez is csak a rajztérben lesz érvényes, nem hat vissza a modellre - abban megmarad az eredeti állapot, a nézet ujbóli generálása ismételten a modelltérben meghatározott állapotot tükrözi.
3. az egész section straffozását ki lehet kapcsolni... ennek is biztos van haszna, de ez egyelőre lényegtelennek tűnik.
Összegzésként szerintem egy egyszerű rajz gyors elkészitésénél tényleg jobb immár a wf 4.0 -ban a rajztérben dolgozni a straffoozással, ellenben olyan esetben amikor többször várható az ujabb nézetgenerálás, mindenképp érdemes a modelltérben elvégezni ezeket a müveleteket (természetesen a straffozás értékeit is beállitva) - előtte egy merőleges nézetirány definiállással és annak behivásával, szerintem kizárhatóak a videókártya megjelenitése miatti problémák valamint megfelelő szinsémára váltással + no hidden megjelenitésre kapcsolással szintén kizárható a szinekből adódó nehézkes látásmód, és igy a straffozás értékei is szépen beállithatóak egyszer és mindenkorra.
És végül be kell ismerjem, hogy a wf 2.0 opcióival nem érdemes példálozni, amikor vki más már egy ujabb rendszerben dolgozik, talán annak ellenére is, hogy az a bevált módszer még mindig életképes és hasznos is.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- AKCIÓ! - STEAM kulcsok / Punch Club, Oddworld: Soulstorm, Children of Morta, stb. - 2024.05.16.
- Steam kulcsok - UTALÁS/REVOLUT
- Warhammer Online - Age of Reckoning (DE) Collectors Box (Figurával!)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen