Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parson

    addikt

    válasz djosta #2289 üzenetére

    szia,

    a Mechanism modul alatt definiált servo motorokat természetesen fel tudod használni az Animation modulban:

    Animation modulban:
    1. Menüsoron: Animation / Servo motor...
    2. kiválasztod amelyik motor kell és Include -> berak egy instance-t a servo motorról a timeline-ba.

    Timeline szerkesztése gondolom nem okoz gondot, úgyhogy csupán ennyi az egész.

    Magyaritásom nekem nincs, nem is lesz, és amúgy se kellene. Egyáltalán minek? Tisztára alap angol van a Pro/E-ban, nem olyan egetverő nyelvtudás kell hozzá. Tessék megtanulni, az ilyen kiegészitgető magyaritgatások csak bezavarnak inkább, esetenként akár a program mükődésébe is. Az meg felesleges, vagy inkább élből kizárandó eshetőség.

    Sok sikert az animációhoz.

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

  • Parson

    addikt

    válasz djosta #2293 üzenetére

    Ezzel már én is próbálkoztam. Mármint konkrétan egy animáció során egy alkatrész helyváltoztatása helyett az alkatrész deformációjának szimulálásával ( nem pedig analizisével ! ). Ezt eddigi tapasztalataim és információim szerint még nem sikerült összehozni, és mások is azt állitják, hogy ez nem lehetséges. Ellenben szerintem vhogy mégis meg lehetne oldani. A probléma a regenerálás során adódik (állitólag). De ha az egymáshoz képest elmozduló alkatrészek pozicióit az adott időpillanatokra rendre le tudja generálni a rendszer, akkor meg kéne tudnia csinálni ezt a deformációval is (elvben). A többi már csupán részletkérdés. :)
    (Egy lánc esetében természetesen más lenne a helyzet, hiszen azok a láncszemek csak poziciójukat változtatják, ergo csak idő és energia kérdése lenne az egész.)

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

  • Parson

    addikt

    válasz djosta #2295 üzenetére

    Nos nem részleteztem, de nem hardverokok miatt nem generálja le a rendszer az egyes frame-eket. Hiszen egy szimpla animációban is ugyanugy legenerálja az összes frame-et és utána azokat játsza le egy film képkockái gyanánt. Vmi más probléma van a háttérben, ami miat erre nem képes a Pro/E... de tudtommal a CATIA sem - bár mintha erről már lett volna szó 'pár száz' poszttal ezelőtt. Mindenesetre én látom ennek értelmét és jelentősségét, igy én is nagyon örülnék, ha müködne ez a dolog.

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

Új hozzászólás Aktív témák