Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz #94529552 #33849 üzenetére

    Elnézést, hogy beleszólok, csak leírnám a saját tapasztalatom:

    Edigitalban vásaroltam egy whirlpool kombi tűzhelyet fél éve épp amiatt, hogy ne valami gagyi legyen...

    Karácsonykor amikor a sütő része komolyabban volt használva feltűnt, hogy a tűzhely néhány helyen rendkívüli mértékben átforrósodik, a kezelő gomboknál gyakorlatilag megégeti az embert amikor hozzáér illetve a kijelzőnél égett műanyag szaga van.
    Ezzel a hibával felkerestem a hivatalos whirlpool központi ügyfélszolgálatát, hogy árulják el, ez üzemszerű hogy ilyen vagy ez egy hiba amit csak ekkor fedeztünk fel?
    Azt válaszolták, hogy hiba, ilyen mértékű átmelegedés nem megengedett, készítenek egy munkalapot ha megadom a készülék adatait.
    Megadtam minden adatot és vártam...,vártam...,és vártam...majd telefonáltam, hogy mi a helyzet mert az eltelt kb. két hét alatt senki nem keresett eddig a javítással kapcsolatban, azt mondták minden rendben van, majd hív a szerviz.

    Hívott is a márkaszerviz másnap egy szerdai napon, hogy pénteken jönnének megnézni a tűzhelyet, mert vidékre csak péntekenként járnak.
    Jött is a szervizes srác, megnézte a tűzhelyet, lefotózta, közben észrevettük, hogy a tűzhely belső szigetelése ami valami üveggyapot szerű valami a sütőajtó nyitogatásakor a tömítő gumi alól hullik bele a sütőtérbe, ezt is lefotózta, azt mondta ennyit tud tenni, továbbítják a képeket a whirlpool központi szervizébe majd ott eldöntik mi legyen vele.
    Mint írtam, hivatalos márkaszerviztől jött a srác, aki semmilyen munkalapot vagy jegyzőkönyvet nem készített , csinált pár képet az ájfónjával és elment.

    Néhány nap múlva írtam a márkaszerviznek, hogy mi lesz a tűzhellyel javítják vagy nem?Jött a válasz, hogy a whirlpool válaszára várnak.
    A hibabejelentést követő 26. napon felhívtam a whirlpool ügyfélszolgálatot,és megkértem, hogy nézzék már meg hol áll a javítási folyamat, gyorsan kaptam is egy választ, hogy a munkalap elkészítésén kívül semmi nincs a rendszerben...még alkatrész rendelés sem látható...semmi!

    Ekkor elmondtam, hogy lassan 30 napja bejelentettem ezt a meghibásodást, de azon kívül, hogy egy fehér furgonos ember (akiről azt sem tudom, hogy kicsoda, hiszen semmilyen papírt nem adott amikor nálam járt) a telefonjával csinált pár képet a tűzhelyről, semmi nem történt, így a 31. napon már nem javítást, hanem a készülék cseréjét fogom kérni.

    Ez valamilyen szinten hatással is lehetett a folyamatra, mert február 7-én kaptam egy emailt, hogy nem javítható, kapok csereutalványt.
    Újra felhívtam a márkaszervizt, megköszöntem nekik, hogy nem erőltették a javítást és megbeszéltük nekem semmi tennivalóm nincsen a csereutalványt ők fogják hozni amikor a tűzhelyet elszállítják.
    9 nap múlva 16-án mivel még senki nem keresett, megint emailt írtam, hogy megkérdezzrem, mi a helyzet a csereutalvánnyal?
    Válasz szó szerint:

    Tisztelt Gábor Nem közölte velünk a whirlpool, hogy mikorra állítják ki a csereutalványt.Amint megküldik nekünk e-mailben, mi kinyomtatjuk és elvisszük Önnek

    Ennyi a történet, két hónap alatt lehet a beko is tudott volna ilyen szervizszolgáltatást nyújtani.

    Samsung mosógépem is javítás alatt van, Auchan kiterjesztett garancia keretében cserélnek benne valamit amitől nem fog SUD hibakódot generálni, de a samsung márkaszervize is hasonló...két hete kijött a szerelő, megnézte a mosógépet, at mondta megrendeli a szükséges alkatrészt, kb. 1 hét múlva jönni fog és megjavítja.Na ennek 2 hete de még nem jött.

    Ha már leírtam a történetem, Beko gáz főzőlappal és beépített sütővel kapcsolatban vannak tapasztalatok?
    Whirlpool helyett lehet beko lenne...5 év garancia elég jó, az ügyintézés meg a fentebb leírtnál rosszabb úgyse lehet :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák