Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Zeki #50305 üzenetére

    "[..]az Auchanban adtak pénzt és a MediaMarktban vettem Elekttoluxot. "

    Először is köszönöm az info-t a BEKO termékekről Neked és BBécinek is! Majdnem azt vettem én is. Jó tudni, hogy - 5 év gari ide, vagy oda - nem szabad.

    Ami az Electrolux-ot illeti én azért árnyalnám a képet.

    2016 végén vettem a Media Markt-ban egy, a saját palettáján elég komoly, 9 kg ruha mosására képest, nagy, előtöltős Electrolux mosógépet.

    Gyárilag 1 év jótállást ad rá a vállalat, ezért vettem hozzá +4 év "Garancia plusz" biztosítást.

    A géppel alapvetően elégedett vagyok; klassz, hogy egy nagy pokrócot is ki lehet mosni vele, annyira nagy a dob benne.

    Nem tetszik a rendkívül pórias, a '90-es évek gépeit idéző kezelőfelülete, és nagy negatívum, hogy a leglassabb centrifuga is 800-as fordulatszámon pörög.

    Tapasztalataim szerint a pamut pólók esetében a 600-nál nagyobb nem ideális. (A nővérem Samsung-ján a 400-as centrifuga - kímélő programmal kombinálva - a tökéletes a pólóhoz, hogy ne nyúljon meg.)

    De alapvetően megelégedéssel használtam.

    Két héttel ezelőtt azonban egy tisztító mosást követően "lekókadt" az ajtón lévő szürke gumi felső része. (Igen... "remek" karácsonyi időszak volt ez... ~3 héten belül az autónk, a hűtőszekrényünk, és a mosógépünk is meghibásodott... :U )

    Bejelentettem a biztosítónak, ahol az ügyintéző első reakciója az volt: "Sajnos ez gyakori eset. A ruha beleakad, elszakítja. Ez nem garanciális meghibásodás. Ahhoz a 'Garancia GOLD'-ot keleltt volna megvásárolni."

    Miután kifejtettem, hogy véleményem szerint a mechanikai sérülés az, ha mondjuk letépem az ajtaját, vagy bezúzom a tetejét, stb.... ez viszont rendeltetésszerű használat közben keletkezett. (És nem is szakadásnak néztem, bár nem értek hozzá)....

    Abban maradtunk, hogy küldenek szervizest. Aki ha azt állapítja meg, hogy mechanikai, akkor kifizetem a kiszállás díját, és eldöntöm, hogy kérem-e pénzért (~50.000 forint cakkumpakk) a gumi cseréjét.
    Ha pedig azt állapítja meg, hogy nem mechanikai, akkor garanciálisan javítják.

    Nos, a szervizes partnerük embere kijött pár nap múlva, és megállapította, hogy a gumi "elfáradt", belóg; anyaghiba. Nincsen szakadás. A hiba garanciális jellegű. De majd csak januárban fognak ráérni kijönni és kicseréni...

    Summa summarum: mindezek alapján még egyszer nem vennék Electorlux készüléket. Sőt olyat sem, amelyre csak 1 év gyári jótállás van.

    Hozzátéve, hogy a biztosítóval folytatott beszélgetés után felhívtam a központi szervizüket, és a helyi szervizpartnerüket is tanácsért, és mindkét helyen korrektek, segítőkészek voltak.

    Amivel pedig "kitörölheti az ember a hátsó felét" azok a különféle "Garancia plusz" szolgáltatások. Nem ajánlom senkinek sem. (A "Gold" változat ára pedig rablás, és a jelek szerint a biztosítók egyértelműen arra utaznak, hogy azt fizesse ki az ember.)

    És teljesen nyilvánvaló, hogy egy ~50.000 forintos ajtógumi csere helyett (egy 3 éves gépen) inkább veszek ismét ~100.000 forintért egy új gépet.

    [ Szerkesztve ]

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák