Új hozzászólás Aktív témák

  • AssAssynn

    őstag

    Euronicstől rendeltem házhozszállítással egy hűtőt a napokban. Semmiféle papírt nem küldtek hozzá. A számlát később emailben megkaptam, persze pecsét, aláírás nélkül, ami engem nem is zavarna, de volt már, hogy a dolgozók ezt hiányolták és problémáztak más esetben (nem pont náluk).
    Ami rosszabb, hogy a 3 évre szóló garanciajegyet is "elfelejtették" kiküldeni. Írtam egy emailt, jött egy válasz, hogy küldjem egy a gyári számát és utána majd kiküldik nekem.
    Reménykedem benne, hogy megtalálom valahol a készüléken ezt a számot....
    De ami igazi kérdés, hogy ezt muszáj nekem intézni? :F
    Nem alap, hogy kiküldik, meg előtte megcsinálják ők? Most ha nem írok nekik, meg nem küldöm el a számot, akkor nem is kapnám meg. Hát eléggé bosszantó ez az egész.

    "Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)

Új hozzászólás Aktív témák