Új hozzászólás Aktív témák

  • cd930

    aktív tag

    válasz Met #56329 üzenetére

    A mi szárítógépünk nyár elején a program elindítása után nem sokkal azt jelezte, hogy már kész is. Bár meleg volt a dobon belül, nyilván nem volt ideje megszáradni a ruháknak.
    Ezt bejelentettük és a kiterjesztett garancia (Auchan Oney garanciabiztosítás) keretén belül javították (mákunk volt, mert még fél év hátra volt az 5 év gariból..).
    A szaki azt mondta, hogy látszik, hogy a fent is fényképezett szűrő eltömődése a hiba oka, ami belül nagy iszapszerű trutymó képében leledzik és a belső érzékelőhöz el sem jut a párás levegő, ezért hiszi, hogy már száraz a cucc.
    A kitakarítása a gép teljes szétszedésével jár, aminek költsége 40 ezer Ft, akinek nincs már rá garancia. Azt mondta, egy ember egy teljes napi munkája rámegy a szét és összeszerelésre + utána még tesztelik pár programon...

    Ha nincs elromolva és működik, akkor mi alapján javítanák?
    Utána kell esetleg nézni, hogy van-e típushibának minősített probléma a készülékkel, amiről a központi szerviz tud nyilatkozni. A mi típusunk ajtószigetelését például mindenkinek kicserélték pár hónapos korában, mert nem volt tökéletes.

    20+ éve a Prohardveren

Új hozzászólás Aktív témák