Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz vscotina #58667 üzenetére

    Te nagyon kevered a szezont a fazonnal. A biztosítós téma a garancia meghosszabbításáról szól, nem pedig a törvény által meghatározott, kötelező jótállásról.

    Az eMAG esetében arra kell figyelni, hogy nem mindegy, hogy közvetlenül az eMAG-tól, vagy pedig valamelyik marketplace partnerüktől vásárolsz. Utóbbi esetén ugyanis a garanciális ügyintézés a partner hatásköre. Viszont ha közvetlenül az eMAG-tól vásárolsz, onnantól kezdve ők intézik a szervizelést. Ennek meg semmi köze a biztosítóhoz, a jótállási feltételek ugyanúgy a törvény által szabályozottak ez esetben is.
    Abban természetesen igazad van, hogy a legtisztább, a hazai, hivatalos forgalmazó által importált termék vásárlása, és igény esetén a hivatalos szervizhálózat igénybevétele. Viszont ha közel féláron megkapom ugyanazt a terméket egy másik üzletben, és ugyanúgy igénybe tudom venni a jótállást, akkor miért is ne őket válasszam? Pláne úgy, hogy jövőre szigorodnak a jótállási feltételek (pl. nem fogja megérni a szerviznek, hetekig, hónapokig húzni-halasztani a javítást).

Új hozzászólás Aktív témák